7. Kapitola

262 14 10
                                    

Dream Pov:
George se konečně probudil a zrychleně dýchal. Znáte panický záchvat? Myslím si že ho zrovna má. Snažil jsem se ho uklidnit, ale nešlo to. Po chvilce sem přiběhli Karl a Sapnap.

„Je všechno v pohodě?!" Zeptal se nahlas Sapnap. Jako celkem blbá otázka, když vidí George jak se nemůže ani nadechnout pomalu.

„Ne. To fakt není" řekl jsem a zamračil se na něj.

„Kurva kluci nechte toho! Teď je nejdůležitější George. Hej to bude v pohodě" Řekl Karl. On ví jak někoho utěšit když někdo má panický záchvat. On sám je dřív měl. Jeho život nebyl úplně nejhezčí. Měl podobný život jak George, ale jeho přítel ho neznásilnil. Šel blíž k Georgovi a obejmul ho. Zaval ho hladit po zádech a něco mu říkal. George se po chvíli uklidnil. Hádám že dnes už spat nejspíš nebude, což znamená že já taky ne, protože budu muset být s ním. Ne že by mi to vadilo jo.

S klukama jsme byly dole v kuchyni a jedli oběd. George samozřejmě na to Koukal jak na nějakého vetřelce. Když jsem dojedl tak jsem vstal a sedl si k Georgovi. Vzal mu vidličku, nabodl na ni jídlo a zase ho krmil. Chvíli se bránil, ale pak zjistil že mu to je k ničemu. Když jsme dojedli George řekl že jde na záchod, ale Karl mu řekl ať si jde sednout na gauč. Nechápavě jsem se na nej koukl a Karl přišel ke mě.

„Víš dřív jsem měl stejný problém jako George. Nejedl jsem a když do mě něco strčili šel jsem na záchod a vyzvracet to. A myslím si že to stejné dělá i George" řekl Karl. Nemohl jsem tomu uvěřit. Proto chodil pokaždý na záchod, a pak když přišel vypadal jak příšera. Hlavně že na to Karl přišel.

Šli jsme si sednout na gauč vedle George a samozřejmě Karl si sedl na Sapnapa. Jo sluší jim to spolu, ale občas jsou fakt nechutný. Jednou se z jejich pokoje ozývali divný zvuky a vrzala jim postel. Tu noc jsem nespal. Od té doby mám z toho trauma. Fuj.

Kluci vybrali nějakou romantiku a mě nenapadlo nic jiného než si dát ruku okolo George. Trochu se zčervenal, ale šlo vidět že se mu to líbí. George si opřel hlavu o mé rameno a usnul po chvilce. Sapnap a Karl taky usnuli. Karl ležel na Sapnapovi a začal na nej slintat. Ježíši nechtěl bych být v jeho snu teď.

Vzal jsem George do náruče a odnesl nahoru do pokoje. Dal jsem mu pusu na tvář a vzal si ho do objetí. Má hebkou kůži. Po par minutách jsem usnul.

George Pov:
Vzbudil jsem se v Dreamově náruči a nad tím jsem se musel pousmát. Vstal jsem a šel do kuchyně a začal dělat palačinky. Když jsem se dal na pánvičku tak mě někdo obejmul zezadu. Trochu jsem nadskočil a otočil se. Byl to Dream. Začal jsem se červenat, protože měl ruce tam dole. On si toho všimnul a začal být rudý jak rajče a rychle odskočil pryč. Tak že skočil na stůl a přepadl na zem.

„Co tu děláte vy idioti?" Zeptal se Sap a zasmál se s Karlem.

„Dream se viděl v zrcadle" řekl jsem z humoru a dostali jsme záchvat smíchu. Dream se jen mračil, ale pak se začal smát s námi. Po dlouhé době jsem se smál... je to zvláštní pocit, ale hlavně je dobrý. Zítra je škola... sice jsem mohl zůstat ještě doma, ale schovávat se navždy nemůžu.

Přišel jsem nahoru do pokoje a Dream byl na počítači.

„Co se děje Gogy?" Aha... zase mi tak řekl... musel jsem být zase rudý jak rajče.

„Jsem unavený..." řekl jsem mu a on se trochu odsunul od počítače. Poklepal na své stehna a naznačil mi abych si sedl na něj. První se mi to nelíbilo, ale pak jsem si proste na něj sedl a usnul.

(Ano! Samozřejmě jsem tam musela dat nějakou fotečku! Omgg proč jsou tak cute?!)

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

(Ano! Samozřejmě jsem tam musela dat nějakou fotečku! Omgg proč jsou tak cute?!)

Dream Pov:
George na mě usnul a musel jsem se pousmát. Proč je tak krásný... nejradši bych mu strhal to jeho oblečení a začal ho líbat všude a pak bych se přemístil tam dole a... POČKAT CO?! Dreame na tohle nemysli. Nebuď úchyl! Navíc nejsi gay! Snad.
Opakoval jsem si dokola. Vzal jsem George a přemístil jsem se k posteli. Zítra je škola. Gogy říkal že tam chce. Dobrý nápad to není, ale poslechnu ho. Lehl jsem si s nim a šel spát.

Tady je nová kapitola! Moc se omlouvám, vím že jsem slíbila že nová kapitola bude v pátek a je v sobotu. Moc se omlouvám ještě jednou. A tak trochu mě napadlo jestli nechcete abych je více sblížila. A jestli chcete Spicy scénky tak mi napište comment že Jj.

You were my hope~//DNFKde žijí příběhy. Začni objevovat