Až vám řeknu tak si pusťte tu písničku :3
O ROK POZDĚJI
George Pov:
Dnes mám maturitu a jsem poměrně nervózní. Jako známky mám dobrý, teda myslím, ale i tak. Můj poslední den ve škole... minulý rok jsem si toho hodně prožil. Ještě jsem se řezal, nejedl jsem, měl jsem rakovinu a šikanovali mě. Pouze už mám na ruce jizvy, které nikdy nezmizí. Dream je furt semnou a už budeme spolu rok. Karl a Sapnap se rozhodli, že se odstěhují, protože chtějí taky nějaký soukromí a aby nás tu neobtěžovali. Chybí nám tu, ale často máme přespávačky takže dobrý. Dreama miluji svým celým srdcem. Jsem rád, že mi pomohl. Bez něho bych nejspíš už nežil. Zrovna ležíme spolu v posteli a já objímám Dreama a vychutnávám si každý moment.„Miluji tě, víš to?" Zvedl jsem hlavu a koukl jsem se do jeho nádherných očí.
„Ano. A já miluju tebe" on se usmál a políbil mě. To se proměnilo v líbačku. Pomalu svou ruku začal přemisťovat k mým teplákům, ale to jsem ho pal zastavil.
„Víš že za chvíli musíme být ve škole" on zakňučel a pokračoval. Odstrčil jsem ho lehce.
„Dreame vážně" on zasténal a zvedl se. Zaradoval jsem se nad svou výhrou a šel se převléct do maturitního oblečení. (Prostě ta čepice a takový ten hábit??)
Nasedli jsme do auta a vydali se do školy kde na nás čekali Karl se Sapem.
TIME SKIP- fakt nwm jak probíhá maturita v Americe😂
Bylo po vysvědčení a teď byl maturitní ples. S klukama jsme jeli do krámu, protože jsme ještě neměli vybraný obleky. Dream se koukal po zelených oblacích, Karl po fialových oblecích, Sapnap po obyčejných černých oblecích a já po světle modrých oblecích. Hledal jsem asi už čtvrt hodiny, ale nemohl jsem nic najít a Karl taky ne. Dream a Sapnap už oblek našli takže byly v pohodě, ale my ne. Karl si nakonec vzal fialové šaty a musím přiznat, že mu sluší. Najednou Dream ke mě přišel se světle modrými šaty a mě se rozzářili oči. Vzal jsem si je a šel do kabinky si je vyzkoušet.
(Georgovo šaty :3)
(Dreamův oblek)
(Karlovo šaty)
(Sapnapův oblek. Chtěla jsem mu dát oranžový oblek, ale fialová k oranžový se proste nehodí😩)
Nejspíš jsem se zamiloval do těch šatů. Jsou nádherně a samozřejmě že na mě více ;). Vyšel jsem z kabinky a Dream se na mě usmál. Všichni jsme si to na sobě nakonec nechali, zaplatili jsme a rovnou jsme jeli na maturiťák . Vyšli jsme z auta a všechny oči padly na nás. Přišla k nám má kamarádka Nikki, která měla šedé velké šaty.
„Vypadáte úžasně!" Zakřičela a obejmula mě.
„Ty taky Vypadáš k sežrání" zasmáli jsme se a šli jsme do tělocvičny neboli na ples.
(Nikki šaty. Ano musela jsem tam dát tyhle😅😂)
Nikki chodí s Willburem. Od té doby co je s ním tak se změnil a dokonce se za vše omluvil a začali jsme se bavit. Ano, nikdy nezapomenu na to co mi udělal, ale už mi to tolik nevadí. Viděl jsem je spolu tančit a tak jsem se podíval na Dreama a on kývnul i když nechtěl. Usmál jsem se a začal jsem s nim tančit. Tohle je ten nejlepší den v mém životě. Viděl jsem jak Karl se Sapem taky tancujou a tak jsem se potichu zasmál.
„Miluji tě. Chci být s tebou dokonce našeho života" řekl a já ho ihned políbil. Byl to procítěný, dlouhý a nádherný polibek. Po chvilce jsem se odtáhl a opřel si hlavu o jeho čelo.
„Já taky..." odpověděl jsem. Pak začala hrát pomalá hudba a Dream umístil své ruce na mích bocích. (Teď si jí pusťte:) ) Já se lehce zčervenal a usmál se. Omotal jsem své ruce kolem jeho krku a pohyboval se do rytmu. Pak kolem nás lidi udělali kruh a my jsme tak měli prostor. Usmál jsem se nad tím jak lidi dokážou být tak milý a nakonec ho opět políbil.
Toto byl ten nejsladší den v mém životě...<3
(George je v šatech a Clay v obleku :3)
Heh ještě budete mít happy end part 2. Ještě dnes nejspíš vyjde a zítra sad ending :(
-Hlasujte pro happy ending :3
-Words: 680
ČTEŠ
You were my hope~//DNF
Romance(15+ scénky ve Fanfikci :DD) Mladý George Davidson má velice těžký život... rodiče mu ubližují, ve škole ho šikanují, nemá žádné kamarády a ještě k tomu se sebepoškozuje. Na škole je ale přeci jenom jeden kluk co George přitahuje... ale on ho šikanu...