Goerge Pov:
Probudil jsem se v pokoji vedle Dreama. Pamatuji si jen to ze včerejška, že jsem šel do koupelny a tam jsem vše vyzvracel. Mám na to fígl prostě si strčíte prsty do krku a pak vše vyzvracíte a pak jsem si dal prášky na spaní, ale zabrali nějak rychle takže jsem spadl na zem a tam usnul a dál si nic nepamatuju. Podíval jsem se na spícího Dreama a musel jsem se nad tím pousmát. Vzal jsem si mobil a viděl tam několik zmeškaných hovorů od Johna, mamky a táty. Zatraceně. Měl bych jít domů? Co když zjistí že jsem u Dreama a bude mít taky problém. Za všechno mužů já. Furt o tom přemýšlím a najednou se začíná probouzet Dream. Sice jsem už vedle něho spal, ale jsem zase rudý jak rajče. Proč je tak krásný. Je hrozne roztomilý.„Dobré ráno..." řekne úplně rozespalým hlasem a nad tím se pousměju.
„Spíš večer" řeknu a ukážu mu prstem ať se koukne ven z okna. Byl už večer. Zasmáli jsme se a šli dolů do kuchyně. Nemám rad kuchyni. Asi proto že tu je jídlo.
„No nazdar ospalci" řekne Nick a zašklebí se.
„Čau" odpovím. Karl sedí na Nickovi. Usměju se, protože jim závidím že mají tak hezky vztah. Dream vyndá vajíčka z lednici a dá je na pánvičku. No úžasný. Budu muset jíst.
Když uvaří vajíčka sedne si vedle mě a dá mi talíř. Ses pos*al. To všechno mám sníst?!
„Jez" řekne mi Dream. Kouknu na něj a zakroutím hlavou.
„Ne. Nemám hlad" odvrátím. On se zamračí a stoupne si. Ukáže mi abych si stoupl a tak udělám. Sedne si na mojí židli a poklepe si na stehna tak abych si na něj sedl. Zčervenám. Musím být jak rajče. Sednu si na něj a vidim jen pohledy Sapnapa a Karla. Jejich pohledy jsou jako: Wtf?! Ok jako bych to neviděl. Nejsem tu.
Dream vezme vidličku a nabodne vajíčka. Chce mi je dát do pusy, ale kývnu že ne. On se více zamračí a vezme mi pusu tak abych ji otevřel. Dal mi do pusy vajíčka a já je spolkl. Furt mě takhle krmí. Jedné straně se to líbí, ale t druhá to nesnáší.
„No vidíš ani to nebolelo co?" řekne o tom co to dojím.
„No celkem jo" řeknu a zasmějeme se. Kluci šli vybrat něco za film a já šel na záchod vše vyzvracet. Pokaždé je to nepříjemný, ale po chvilce si na to zvyknete.
Dream Pov:
Když George přišel ze záchodu vypadal ještě hůř než ráno.
Vybrali jsme horor. Vím že Gogy nemá rád Horory taky proto jsem to vybral. Počkat! Vážně jsem ho nazval Gogy? Trochu jsem zčervenal. George si sedl vedle mě a pustili jsme horor. Hned na začátku byl jumpscare tak se George lekl a schumlal se ke mě tak, že svůj obličej měl na mé hrudi. Je roztomilí. Vidím jak se George bojí tak jsem si ho objal, aby se nebál. Když horor skončil tak jsem se chtěl zvednout, ale George mě chytl za ruku.
„Hele nezpůsobíme mu tak ještě větší trauma?" Ozval se Sapnap.
„Snad ne" sedl jsem si zpět k Georgovi a on na mě usnul. Už bylo celkem pozdě, tak jsem ho zvedl a odnesl k sobě do pokoje. Položil jsem ho na postel a lehl si vedle něho. Vzal jsem si ho do objetí a usnul.
Ráno mě vzbudil budík. Ugh zase škola. Koukl jsem se na George. Musel jsem se pousmát, když jsem ho viděl. Vypadá tak klidně, když spí. Šel jsem dolů do kuchyně, abych se najedl, George vzbudím později. Kluci akorát už přišli teda až na George. Když jsem dojedl šel jsem vzbudit George. On nesnáší vstávání brzy ráno, ale má smůlu no. Když jsem pčišel do pokoje tak jsem ho šel rovnou vzbudit.
„Nech mě bejt, chci ještě spát" Proč je tak sladkej po ránu. Počkat nad čím to přemýšlím.
„No tak Gogy... vstávej" Sakra. Řekl jsem to až moc nahlas? Naštěstí si toho nevšiml a vstal z postele. Převlékli jsme se a šli dolů za klukama.
„No konečně si vzhůru" řekne Sapnap a zasměju se.
„Hm" Pouze zamručí.
Vydali jsme se do školy a když jsme přišli tak jsem viděl Johna. Georgův kluk. Nebo ex? Nwm.
George Pov:
Když jsme přišli do školy, viděl jsem na chodbě jeho. Johna. Když mě uviděl vydal se mém směrem.
„Nazdar dlouho si nebyl doma" řekl nepříjemným tonem.
„J-Já" Chtěl jsem něco říct, ale Dream mě přeskočil.
„Nikdy. Ty si ho nezasloužíš" řekl. Sakra Dreame nedělej to těžší.
„A ty si jako kdo? Myslím si že ten kokot umí mluvit sám" řekne John. Au. To bolelo.
„Jeho... kámoš. A není to žádnej kokot!" Oplatil mu Dream. John se jen zasmál a odešel s jeho partou pryč.
Došli jsme do třídy a začala hodina. V půlce hodiny jsem se zeptal jestli nemůžu jít na záchod. Když jsem došel na záchod koukl jsem se na sebe do zrcadla. Divím se že to zrcadlo neprasklo. Slyšel jsem bouchnutí dveří. Sakra někdo přišel. Ani jsem se nekoukl kdo, ale byla to chyba. Někdo mi začal šahat na boky a líbal mě na krku. Koukl jsem se do zrcadla a byl tam on. John.
„N-Ne. Nech mě prosím" Snažil jsem se ho odstrčit, ale marně. Po chvilce mě bouchl do hlavy, abych se přestal kroutit, ale pořád jsem neomdlel. Vnímal jsem a to moc dobře. Začal mi svlékat mikinu a i triko. Líbal mě na břiše a pak došel i k mím rtům. Chtěl jsem ho odsrčit, ale na to jsem byl slabej. Rozepínal mi poklopec, ale někdo otevřel dveře a...
Ahoj tady je nová kapitola! Omlouvám se že dlouho nevyšla. Ano jen dva dny, ale pro někoho to mohla být věčnost. Omlouvám se jestli tu jsou až moc velký mezery. Píšu to přes počítač tak se prosím nedivte. Nová kapitola by mohla vyjít zítra a nebo když se budu snažit tak třeba ještě dnes, ale to nevím. Mějte se hezky a ahojj!
ČTEŠ
You were my hope~//DNF
Romance(15+ scénky ve Fanfikci :DD) Mladý George Davidson má velice těžký život... rodiče mu ubližují, ve škole ho šikanují, nemá žádné kamarády a ještě k tomu se sebepoškozuje. Na škole je ale přeci jenom jeden kluk co George přitahuje... ale on ho šikanu...