28. Kapitola

144 8 7
                                    

Dream Pov:
Neviděl jsem Gogyho se vynořit. Už jsem začal panikařit. Kam se mohl vypařit? Co když jsem ho utopil?! Kde je! Musím ho najít! Furt jsem se ptal sám sebe a přitom se kolem sebe rozhlížel. Potopil jsem se a viděl Gogyho padat na dno. Rychle jsem se pro něj potopil a na nic nečekal. Chytl jsem ho a vyplaval s ním na břeh. Položil jsem ho na zem a kluci přiběhli.

„Pane bože!" „Co se stalo?!" Ptali se kluci dokola a já ani nečekal a zkontroloval jestli má puls. Neměl ho. Začal jsem dělat umělý dýchání a doufal že to zabere.

„1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8" napočítal jsem do osmi a pak mu dal umělé dýchání z úst do úst. Takhle jsem to zkoušel ještě 4x a on pak začal kašlat vodu. Hrozně se mi ulevilo, protože jsem se bál že ho ztratím. Najednou kolem mě začali tleskat lidi a já si ani neuvědomil že nějaké přišli. Gogy mě silné obejmul a brečel do hrudi.

„Shh to bude v pořádku... už jsem tu." Zašeptal jsem mu do ucha, což ho uklidnilo. Po tomhle už nevím jestli půjde dnes do vody. Kluci si hned oddechli že je v pořádku a ptali se Gogyho jestli je alright.

„Dreame? Mužů jít na deku?..." zeptal se nejistě Gogy a já se pousmál. Je hezké že se mě ptá jestli si může jít odpočinout na deku.

„Ovšem" odpověděl se a chytl ho za ruku a vedl na deku. Lehli jsme si spolu a Gogy si položil hlavu na můj hrudník. Po chvilce jsme oba dva usnuli.

Karl Pov:(omgg)
„Já říkal že je to špatný nápad" ozval jsem se, když jsem stál u rozhněvaného Dreama, který byl zakopaný v písku. Gogymu se to taky nelíbilo, ale musel jsem uznat že to jak se nemůže dostat ven a více je rozhněvaný, mi dělá úsměv na tváři. Jdu blíže ke Sapnapovi a obejmu ho.

„Sapí pojď na deku" zaškemrám u Sapa, kterýmu se nápad zalíbí a už jde semnou na deku. Lehneme si spolu a mazlíme se.

„Miluji tyhle chvilky" ozve se Sapnap a usměju se. Se Sapem jsme už rok a půl spolu. Začalo to, když jsem ještě chodil na roztleskávačky. Ano říkáte si že být roztleskávačkou a být přitom i kluk je divné, ale byl to jediný kroužek ve kterém bylo ještě místo. Sapnap byl fotbalista a zrovna měl zápas. Akorát jsme tam dělali sestavu a já byl ve zvedačce. Holky, které mě měli chytit, mě nechali spadnout. Tak Sapnap ke mě přiběhl a začal mě zvedat a pomáhat mi. Pak jsme se začali různé vídat a já si uvědomoval své city ke Sapnapovi a začal k němu něco cítit. Dva týdny na to jsme se dali dohromady. Tady je naše story a teď zpět do přítomnosti. Naštvaný Dream se z písku už dostal a Gogy chránil Quackityho, Tommyho a Ranbooa, aby je Dream nezardousil. Sledovat je je sranda, ale pak sranda vždy stejně končí. Gogy odvedl Dreama pryč od kluků a spokojeně si lehli na deku, kde se chvíli mazlili jak já a Sapnap teď.

„Karleee. Nepřemýšlej a věnuj se mě prosím" zakňučel Sapnap a já se nad tím pousmál.

„Jistě můj princi" zašeptal jsem mu svůdně do ucha a políbil jsem ho. Dále jsme pak spokojeně usnuli.

(Jako že jsou na pláži v plavkách)

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

(Jako že jsou na pláži v plavkách)

Takže hehe. Tady máte rovnou další kapitolu! To jsem teda šikovné co! Jelikož to píšu narychlo tak se omlouvám za chyby:DD. No nic snad jste si užili kapču.

!!!Chtěla bych se ještě zeptat!!!
Chtěli byste abych udělala tu ship prostě Karl+Quackity+Sapnap? Jestli ano napište proste ano.:DD
Dobrou!!

-Hvěěězdičkaaaa:DD
-Words: 611

You were my hope~//DNFKde žijí příběhy. Začni objevovat