George Pov:
Probudím se někdy v noci s tím že potřebuju rychle na záchod zvracet. Rychle se vysmeknu z Dreamovi objetí a běžím na záchod. Začnu zvracet a po chvilce přijde unavený Dream.„Gogy?! Jsi v pořádku co se děje" klekne si vedle mě a drží mu vlasy u čela, abych si je nemáčel v mích zvratkách.
„Prostě se mi najednou udělalo špatně..." šeptnu a on mě obejme. Vypláchnu si pusu a Dream mi dá svou ruku na mé čelo. Úplně vykulí oči a po chvilce ruku odendá.
„vždyť celý hoříš Gogy" řekne s lítostí a já začnu pomalu usínat že spadnu na něj. On hned zareaguje a vezme mě do náručí. Jde semnou do jeho pokoje, našeho;) a položí mě na postel.
„Dreame... bolí mě úplně všechno..." řeku mu a ten se lítostně na mě koukne.
„Přinesu ti prášek na bolest" oznámí mi a jde do kuchyně pro prášek a pak se vrátí. Ne. Nesnáším prášky. Bojím se jich. Nikdy jsem to neuměl spolknout a ještě k tomu to je hrozně velký. Dream mi ho podá a já si ho vezmu. Chce se mi zvracet při pohledu na to. Dream to pozná a sedne si vedle mě. Jednou rukou mi hladí záda a tou druhou mi vezme prášek, rozdrtí ho pouze dvěmi prsty a hodí kousky do vody a já tu vodu vypiju.
„Děkuju..." šeptnu a Dream si lehne a stáhne mě sebou. Obejme mě a já mu ležím na ruce a pomalu usínám.
„Kdykoliv Gogy..." také šeptne a já po chvíli usnu.
——————————-
Ráno se probudím a Dream už vedle mě neleží. Kouknu na mobil a vidím že je 7 ráno. Zvednu se pomalu a jdu do kuchyně. Pořád mi je blbě, ale to zkousnu. Přijdu po schodech, kde vidím kluky snídat. Dream si mě všimne a usměje se, což mi vyvolá na obličeji také úsměv. Přijdu blíž a sednu si na jeho klín a hlavu schumlám do jeho mikiny.
„Dobré ráno zlato. Je ti líp?" Zeptá se mě Dream a já kývnu na nesouhlas.
„Kluci dnes zůstanu s Gogym doma jestli neva" oznámí klukům Dream a ti souhlasí. Usměju se trošku do jeho mikiny a takhle na něm usnu.
Dream Pov:
Gogy na mě usne a nad tím se usměju. Je sladký když v klidu spí, nic ho netrápí a je sám sebou. Kluci odchází do školy a já vezmu Gogyho do náruče a donesu k sobě do pokoje, kde ho položím do postele a lehnu si vedle něj. Dám mu lehkou pusinku do vlasů a zapnu televizi co mám naproti mé postele, ale zvuk dám tak abych nevzbudil Gogyho.Koukám se na nějakou slaďárnu, ale vůbec mě to nebaví. Lehnu si tak aby se mi spalo pohodlnějš a jdu spát.
George Pov:
Probudím se, ale zase sám. Sednu si a koukám se po pokoji. Najednou mě něco zatáhne a já se připadám černotou. Spadnu na záda a vyrazím si dech. Nemohu se nadechnout a v této pozici jsem nejspíš tak 3 min. pak se konečně nadechnu a vstanu. Porozhlédnu se kolem sebe, ale nic. Je tu pouze černota. Najednou mě něco prudce otočím a vidím ho. Vidím Dreama, ale má na sobě černou masku přes kterou má X a pak D (jako XD) a zděsím se. To není ten Dream, kterého miluju.„Budeme kamarádi... navždy" řekne mi postava oč vypadá jako Dream.
„Navždy...?" Zopakuju a zhrozím se. Co tím myslí. Jak navždy..?
„Budu tu na tebe každý večer čekat. Užijeme si spoustu srandy... chceš?" Zeptá se a já ustoupím. Jeho hlas se úplně změnil jako... v monstrum... on se ale dám přibližuje a já narazím na stěnu, která se zničehonic objeví. Divá se do mích očí a opře se rukama o stěnu tak, abych nemohl utéct.
Dream Pov:
Cítím jak se Gogy vedle mě pořád kroutí a brečí. Nejspíš noční můra. Je celý zpocený a bojí se.„Shh Gogy jsem tu neboj se..." snažím se uklidnit Gogyho a obejmu ho. Po chvíli se George uklidní.
„Dokavad jsem tu s tebou, nic ti neublíží" šeptnu mu do ucha a George se prudce vzbudí.
„D-Dreame..." řekne vyděšeně a začne brečet. Posadím se a obejmu ho. Brečí mi do ramena a přitom ho uklidňuju. Je mi ho líto... nezaslouží si tohle.
„Klid Gogy... jsem tu s tebou..." pošeptám mu do ucha a uklidním ho. Gogy si semnou znova lehne a položí mi hlavu na můj hrudník. Po chvíli znova usne a už se mu nezdá žádná noční můra.
(George má mikinu)
Ahoj tady je nová kapča a snad se vám líbila. Absolutně nemůžu usnout proto jsem se rozhodla napsat tuhle kapitolu no. Těšte se na pokračování, který nwm kdy bude. Asi do úterka určitě ;DD DOBROUUU :3
Words: 780
ČTEŠ
You were my hope~//DNF
Любовные романы(15+ scénky ve Fanfikci :DD) Mladý George Davidson má velice těžký život... rodiče mu ubližují, ve škole ho šikanují, nemá žádné kamarády a ještě k tomu se sebepoškozuje. Na škole je ale přeci jenom jeden kluk co George přitahuje... ale on ho šikanu...