39. Kapitola

116 9 0
                                    

Dream Pov:
Fakt jsem netušil že George měl bratra. Je mi to moc líto... začít něco takového. Doufám že někdy mu zvednu náladu a bude šťastný. Miluji ho nejvíc na světě, nikoho jiného, jen jeho. Objímám ho a přitom ho hladím po zádech a kluci to pozorujou. Karl se pak do objetí taky přidá a nakonec i Sapnap. Skončíme v hřejivém objetí.

Po chvíli se všichni odtrhneme a začneme jist snídani, kterou nám položil Karl před nos. Poděkovali jsme slušně a já se vrhl do jídla.

Když jsem dojedl tak jsem se koukl na George a ten jeho výraz jak to jist nechce. Nemel ani půlku za sebou. Chytl jsem jo za kolena a škubl s ním aby se otočil na mě. Vylekal se a upustil vidličku. Vzal jsem si ji a napíchl na ní asi lívance? Palačinky? Má to divnej tvar nwm. Dal jsem to k Georgově puse a on jen na to Koukal do blba. Už jsem to po chvíli nevydržel a druhou rukou ho vzal za tváře a zmáčkl je, aby otevřel svou pusu a ty lívance mu tam hodil. On spolkl a Karl se Sapnapem a semnou se začneme smát.

„Si na to Koukal jak má úhlavního nepřítele" odvětil jsem mu a on protočil očima. Zvedl se a šel do pokoje.

Protočil jsem očima a šel nahoru za ním do pokoje. Když jsem otevřel dveře tak zrovna se díval do svého telefonu a povzdychl si.

„Děje se něco?" Zeptal jsem se George. On hodil pohled na mě takže naše oči se střetli. Pak ale zase se koukl do mobilu a opět si povzdychl a nadechl se.

„Mamka chce abych ještě dnes přijel domů" odpověděl mi a já se zamračil. Nechci aby tam chodil. Bůh ví co mu opět udělaj. Nechci aby skončil v nemocnici v kritickém stavu, protože ho zmlátil vlastní otec. Povzdychl jsem si a sedl si na postel vedle něho. Jestli tam fakt chce jít, tak ale semnou. Beze mě ho nikam nepustím.

„Dobře, ale půjdu s tebou" on se na mne koukl a po chvíli koukaní do mích očí mě obejmul a zašeptal mi do ucha 'děkuju' , usmál jsem se a kývnul.

Začali jsme se oblékat a pak vyšli ven z baráku a šli do auta. Posadil jsem se a zapl motor. Vyjel jsem autem a za chvíli jsme byly u Georgova bývalého domu. Výšek jsem ven z auta a Georgovi otevřel dveře od auta jako pravý gentleman. Poděkoval a zastavil se před dveřmi. Vydechl a zazvonil. Po chvíli se otevřeli dveře a tam stála malá brunetka jako George a vedle ní zase obr s opět hnědýma vlasama.

„Dobrý den" pozdravil se a jejich pohled spadl na mě.

„Oh ahoj. Jsem Grace. Georgova matka a ty si?" Podíval jsem se na George a ten pomalu přikývl.

„Jsem Clay a jsem přítel vašeho syna" odpověděl jsem a chvíli čekal než někdo něco řekne. Ona si mě prohlédla pohledem a pak přikývla.

„Pojďte dovnitř!" Pozvala nás do jejich baráku a já hodil znechucený pohled, když jsem zjistil v jakem bordelu žijí. Věděli že přijdeme na návštěvu, tak proč neuklidily? Prasata.

Usadil jsem se vedle George na židli a to divadlo už začalo...

Tadaa nová kapitola! Omlouvám se, že tu není obrázek, ale jsem už unavená a nechce se mi hledat na pinterestu.

Zajímalo by mě jak se vám příběh líbí :DD

Dobrou noc love you all!!!❤️💋

-Hlasujteeee!!! :)
-Words: 564

You were my hope~//DNFKde žijí příběhy. Začni objevovat