36. Kapitola

136 8 3
                                    

George Pov:
Probudil jsem se kupodivu brzy a viděl ležícího blonďáka vedle mě. Usmál jsem se, když jsem viděl jeho sladký obličej a jeho... holé tělo. Měl pouze boxerky. Škoda. Podíval jsem se zpět na jeho obličej a pak jsem se více přilepil k němu. Obejmul jsem ho a svou hlavu si zachumlal do jeho holé hrudě.

Po asi 2 hodinách jsem se vzbudil a Dream už byl vzhůru. Políbil mě na čelo.

„Dobré ráno princezno" zamračil jsem se nad tou přezdívkou.

„Copak? Princezna vstala se špatnou nohou?" Tím mě více vyprovokoval. Vytrhl jsem mu deku a namáčkl jsem se úplně na zeď, kde jsem dělal, že spím.

„Je mi zimaaaa" zastěžoval si Dream.

„Mhm" Mhmnul jsem a dělal dál, že spím. Dream se ke mě více namáčkl s políbil na krk. Nevím proč, ale dostal jsem hlad, což u mě není normální. Nebo chuť?

„Dreamee??" Tentokrát Mhmnul on.

„Já mám hlad. Nebo spíš na něco chuť. Pojď si něco dát" řekl jsem mu a otočil se na něj.

„A nechceš si dát mě?~" zaflirtoval a já cítil teplo na mích tvářích.

„Dreame!!" Obejmul jsem ho a snažil se zakrýt mé červené tváře.

„Ale nevadilo by mi to~" tentokrát jsem já zaflirtoval.

„No tak dobře" začal mě líbat a sundavat mi triko.

„Já to myslel he srandy Dreameee" on se na mě podíval, ale i tak mi sundal triko. Nesnáším když jde vidět nějaká část mého těla. Cítím se pak strašně. Vypadáš nechutně. Jsi tlustej. Fakt si myslíš, že tě má Dream rád? Brzy tě beztak opustí. Měl by ses s ním rozejít. Drž dietu! Vždyť si samý špek. Zesmutněl jsem a víc se zakryl dekou.

„Zlato... nepochybuj o sobě. Jsi nádherný, každá část tvého těla a já tě miluju takového jaký jsi. I kdyby ti šla vidět úplně žebra, což celkem jsou. A i kdyby si byl tlustý tak tě miluju. Takže nepochybuj o sobě. Jsi moje nádherná princezna" nad tou větou jsem se pousmál a více Dreama obejmul.

„Miluji tě" políbil jsem ho.

„I já tebe" políbil mě nazpět. Obejmul mé holé záda, svými studenými rukami. Potichu jsem zasténal, ale tak, aby to Dream slyšel. Políbil mou hlavu a dál se věnoval tichu, které teď bylo po celém pokoji. Ovšem to něco muselo pokazit.

„Ah- Sape, ty lás-ko" ozvalo se z Karlova a Sapnapova pokoje.

„Už budu!" Zakřičel najednou Sapnap. Já měl co dělat abych nedostal záchvat smíchu a Dream též.

„J-Já taky! Ahh" to už jsem nevydržel a začal se smát.

„No to mě poser" Ozval se zničehonic Dream a vybuchl smíchy. Ještě k tomu se Dream směje jak konvice a to mě rozesmálo ještě víc.

Když jsme se uklidnily, rozhodli jsme se jít do kuchyně a tam si něco dát. Koukal jsem do lednice a Dream mě najednou vzal za boky a vysadil na linku a začal mě líbat. Nebyl bych to já kdybych nezačal spolupracovat. Po chvilce jsem pootevřel pusu a toho Dream využil a vnikl do mé pusy jazykem. Prozkoumával snad každý kousek mé pusy zevnitř.

„Jděte aspoň do pokoje" řekl vysmátý Sapnap. Hned přišel kulhající se Karl.

„Tys mu teda dal zabrat. Posadí se vůbec?" Řekl jsem a začal jsem se smát s Dreamem. Karl se Sapem se zamračili a Karl si pomalu sedal na židli. Když si sedl tak syknul bolestí. Zachechtal jsem se a pak si sedl naproti Karlovi a čekal než mi Dream přinese jídlo. Fakt jsem jak princezna, ale on není ani princ, ani král. Jen služka. :)

„Tady" položil přede mě Dream talíř s vajíčky a to stejné udělal i sobě. Podíval jsem se na to a musím říct, že mě chuťovka už přešla.

Dream už dojídal a já nebyl ani v půlce. Povzdychl jsem si a šel jsem odnést talíř na linku.

„Hej vždyť nejsi ani v půlce" řekl Sap a Dream s Karlem se na něho hned naštvaně podíval. Podíval jsem se do země a pak zpět ke klukům. Už se nedívali na Sapa, ale na mě.

„Gogy to je v pořádku ano?" Dream vstal a vydal se ke mě. Chytl mě za ramena a přitáhl do objetí. Objetí jsem přijmul a po chvíli jsem se odtáhl.

„Půjdu se projít" oznámil jsem.

„Jsi si jistý?" Ujišťoval se Dream.

„Ano. Už jsem z domova nevyšel ani nepomatuju"on kývnul a já se šel do pokoje převléct. Vzal jsem si džíny, mikinu a šel jsem.

Ahoj tady máte novou kapitolu tak užívejte! <33 Budu se snažit zítra nebo spíš dnes vydat novou kapitolu, ale uvidím jak budu stíhat

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Ahoj tady máte novou kapitolu tak užívejte! <33 Budu se snažit zítra nebo spíš dnes vydat novou kapitolu, ale uvidím jak budu stíhat. Zatím se mějte a ahoj! <33

-Hvězdička!💪🏼
-Words: 760

You were my hope~//DNFKde žijí příběhy. Začni objevovat