6. SY

793 82 23
                                    


Yazar anlatımı:

Genç adam geldiği deponun önünde motorundan indi. On beş dakikaya ihtiyacı vardı, bu süre zarfını iyi kullanması gerekiyordu. Büyük adımlarla kapıya ulaştı, zorlanmadan açılan kapıdan içeriye girdi. Sandalyede elleri ayakları bağlı olan kişiye doğru ilerledi. Baygın olarak yatan kişinin sandalyesine tekmeyi vurup yere düşmesini sağladı. Ayılan kişi gözlerini korkuyla açtı, yine gelmiş ve işkence edecek diye titriyordu.

"Lütfen öldür beni, dayanamıyorum artık" isyankâr sesi karşısında SY gülümsedi.

"Zamanı geldi" korkuyla nefes alıp verdi.

"Neyin zamanı ge-geldi?"

"Ruhunu teslim etmenin"

"Hayır ölmek istemiyorum"

"Az önce öldür beni diyordun, ne oldu korkuyor musun?"

"Bağışla beni, af diliyorum senden"

SY cevap vermeden yerdeki kişiye doğru adımladı. Sandalyesinin kenarından tutup kaldırdı. Bırakacağını düşünen kişi mutlulukla gülümsedi "Teşekkür ederim canımı bağışladığın için" SY yine soğuk bir şekilde gülümsedi.

Elini arka cebine götürdü ve cebindeki bıçağı çıkardı. Üstündeki kurumuş kan lekelerini burnuna doğru yaklaştırıp kokladı. Gözlerini kokunun verdiği huzurla kapattı. Şu koku için binlerce kişiyi öldürebilirdi. Bunu zevkle yapıyor ve yapacaktı.

Sandalyedeki kişinin gözleri korkuyla büyüdü. "Yapma, ben bir şey yapmadım!"

"Bla bla, daha ne kadar zırlayacaksın?"

"Ne istiyorsun benden nee!"

Elindeki bıçağı karşısında ki kişinin bacağına sapladı. Boş depoda acı çığlık yankılandı. "Dedim ya, canını istiyorum"

"Ben yapmadım diyorum " acı ile inliyor konuşmaya çalışıyordu.

"O kızı ben öldürmedim"

"Kim yaptı biliyorsun "

"Bilmiyorum"

Diğer bacağınada aldığı bıçak darbesiyle bir kez daha can acısıyla bağırdı.

"Benim notumu bırakmak kimin fikriydi?"

"Bilmiyorum" yalan söylediği gözlerinden anlaşılıyordu. Artık SY'nin sabrı kalmamıştı. "Peki" bu kezde cebinden küçük iğnelerin olduğu kutuyu çıkardı. "Demek bilmiyorsun"

Sandalyedeki kişi anladığı şey ile çırpınmaya başladı."Bırak beni!"

"Konuşmayı sevmem, çok konuşan insanlardan da hoşlanmam" iğneleri önce parmak uçlarına sapladı, acıdan bayılmak üzere olan kişi inliyordu. Üzerinde iç çamaşırı dışında kıyafeti yoktu. Aradan geçen on dakika sonrasında işi tamamlanmıştı. Yaptığı esere baktı, göğsüne iğnelerden SY harflerini yazmıştı. O iğnelerin küçük deliklerinden sızan kandan dolayı kan kaybından ölecekti. Yavaş yavaş acı çekerek.

Gözleri yarı açık vaziyette kendisine bakan kişiye odaklandı.

"Eğer soruma cevap verirsen hemen şu an acısız öldürürüm seni ama eğer susmaya devam edersen günlerce bu acıyı çekip ölürsün seçim senin"

"Ta-tamam"

"Kızı kim öldürdü, suçu benim üzerime atmak kimin planıydı?"

Nefesini Hisset (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin