Keyifli okumalar 🧡
Acı hissedeceğimi düşünüyordum. Gözlerimi kapatıp kendimi gelecek olan acıya hazırlamıştım. Korkuyordum ama kurtulacak olmam bu korkuyu biraz olsun azaltıyordu. Arabanın bedenimi metrelerce savurmasını beklerken, bileğimi saran güçlü el nediyle geriye doğru sürüklenmiştim. Başım sert gövdeye çarptığında acıyla inledim. Gözlerimi açıp geriye doğru çekilmek istediğimde belimi saran kollar buna engel olmuştu.Yine ölmeme izin vermemişti.
"Bırak!"
"Asla bırakmam"
"Bırak dedim sana!" Diyerek ellerimi göğsüne koyup onu ittim.
"Bırakayım da at kendini arabanın önüne" Dedikten sonra kollarını bedenime daha sıkı sarmıştı.
Çırpınmaya devam ederken nefes nefese kalmıştım. Ona gücümün yetmiyor oluşu sinirlerimi bozuyordu. Ellerimi göğsüne koyup onu kendimden uzaklaştırmaya çalıştıkça daha sıkı sarılıyordu. En sonunda kurtulamayacağımı anlayıp alnımı göğsüne yasladım. Yorulmuştum. Ona karşı direnmek bedenimi yorgun düşürmüştü. Ona karşı her ne kadar dirensemde eninde sonunda yeniliyordum.
Saniyeler sonra yan tarafımızdan birisinin sesi duyulduğunda başımı çevirip kim olduğuna baktım.
"Ablacım ne yapıyorsun sen ya, nerdeyse eziliyordun arabanın altında!"
Konuşan kişinin hedefinde ben vardım. Gözlerinde korku ve dehşet ifadesi vardı. Anlaşılan yaşanacak kaza onu çok korkutmuştu. Yaptığım şeyin yanlışlığını şu an fark ediyordum. Ben neredeyse bir kişinin hayatını mahvedecektim. Onun adına leke sürecektim. Genç bir delikanlıydı. Ona daha fazla bakamayıp utançla başımı SY'nin göğsüne gömdüm.
Hem konuşsam ne diyecektim ki?
Yaptığım aptallığı hiçbir söz kapatamazdı. Hatalıyım bunu kabul ediyorum.
"Kusura bakmayın lütfen. O kendinde değil, bu yüzden ne yaptığının da farkında değil." SY'nin konuşmasıyla başımı biraz daha göğsüne gömmüştüm.
"Abi nasıl kendinde değil ya, resmen attı kendini yolun ortasına"
Çocuğun sakin olmadığı sesinden belli oluyordu. Onun ses tonuna tezat SY ılımlı bir ifadeyle konuşmuştu.
"Bak aslanım, eşim içkiyi biraz fazla kaçırdı. Sarhoş olduğu için ne yaptığının bilincinde değil."
Duyduğum sözlerle gözlerim büyümüştü. O az önce ne dedi?
Eşim mi?
Sarhoş mu?
Başımı kaldırıp itiraz etmek istediğimde elini enseme koyarak başımı göğsüne iyice bastırmıştı. Bu şekilde söylediği yalanın açığa çıkmasına engel oluyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefesini Hisset (+18)
Misteri / Thriller⚠️Kurguda kusurlar olabilir, bunları gözardı ederek okumanızı rica ediyorum. Bölümler daha sonra düzenlenecektir📌 /// Polisler artık çıldırmak üzereydiler. Bir dosya kapanmadan başka bir dosya açılıyor hiçbir sonuç elde edemiyorlardı. Kendine "SY"...