Keyifli okumalar🧡
YAZAR ANLATIMI:
SY yavaş adımlarla ilerliyordu. Ortamda en ufak bir ses dahi yoktu. Herkes uyuyor olmalıydı ya da uyumak zorunda bırakılmışlardı. Evet uyumalarının sebebi SY'nin emriyle yedikleri yemeğe uyku ilacı koyulmasıydı. Uzun koridorda yürümeye devam etti. Önüne çıkan demir kapıyı cebinden çıkardığı anahtarla açtı. Karanlık koridorda biraz daha ilerledi, karşısına çıkan ahşap kapıyı yavaşça açıp odaya girdi. Onu bekleyen kişi başı önüne eğik şekilde bekliyor ve titriyordu. Bunu anladı çünkü karşındaki kişinin omuzları hareket ediyor, her an yere düşecek gibi duruyordu. Bunların olmasına SY'ye karşı olan ölesiye korkusu sebep oluyordu.
"Herkes uyuyor değil mi?"
Adam hızla başını salladı "Evet efendim herkes şu an derin uykuda, sabaha kadar uyanmazlar" SY'nin yüzünde gülümseme oluştu. Bu gece istediğini rahat bir şekilde yapacaktı.
"Kartını bana ver ve güvenlik kamerasının olduğu odaya git" dediğinde adam "Tamam efendim" diyip hızlı adımlarla kapıya yöneldiğinde SY arkasından seslendi."Kaydı aç, ekrana iyi odaklan ve beni izle. Yapacağın en ufak hatada başına ne gelecek öğren" adamın kanı dondu. Bir süre korkuyla karşısındaki siyahlar içindeki adama baktı. "Anlaşıldı mı?" Duyduğu baskın sesle yerinden korkuyla zıpladı."Anlaşıldı efendim,merak etmeyin size karşı asla yanlış yapmam, yapamam""Çık dışarı"
Adam çıktığında yerinden hareketlendi. Odadan çıktığında gideceği yerden emin şekilde adımlamaya başladı. Biraz daha koridorda ilerleyip önüne çıkan demirli sistemi elindeki kartla açtı. Koridorun her iki tarafında sırayla odalar vardı. En sondaki odanın önünde durdu. Cebinden çıkardığı anahtarla kapıyı açtı. Pantalonunun arkasına yerleştirdiği bıçağını çıkarıp duvara sürterek ilerlemeye başladı.
Yavaş adımlarla yatağa ulaştı. Yatakta uyuyan kişi huzursuz bir uykunun içinde gibiydi. Onun yemeğine ilaç koyulmamıştı yani her an uyanabilirdi.
Yatakta uyuyan bedenin üzerine eğildi. Fısıltı ile konuştu. "Ecelin geldi uyan" uyuyan kişi yavaşça gözünü açtı, gördüğü yüz dolayısıyla gözleri kocaman açılmış ve çığlık atmıştı."İMDAT"
SY gülümsedi. Bu gülümseme karşısındaki kişinin kanının donmasına sebep olmuştu. "Boşuna nefesini tüketme, kimse seni duyamaz"
Adam titreyen sesiyle konuştu. "Sen SY'sin değil mi? O pislik katil sensin""Hmm, evet ben o kişiyim"
"Beni öldürecek misin?"
"Evet"
"Kardeşimi de sen öldürdün!"
"Evet, ben öldürdüm"
"Öldür o zaman beni" SY'nin kaşları çatıldı. Kurbanının bu kadar çabuk pes etmesi hoşuna gitmemişti. "Yani ölmeye razısın, öyle mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefesini Hisset (+18)
Mystery / Thriller⚠️Kurguda kusurlar olabilir, bunları gözardı ederek okumanızı rica ediyorum. Bölümler daha sonra düzenlenecektir📌 /// Polisler artık çıldırmak üzereydiler. Bir dosya kapanmadan başka bir dosya açılıyor hiçbir sonuç elde edemiyorlardı. Kendine "SY"...