40. Çaresiz yakarış

463 29 121
                                    

Yine uzun bir bölüm oldu, keyifli okumalar 🧡

Yine uzun bir bölüm oldu, keyifli okumalar 🧡

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Durmayacağım Küçük.
Durmayacağım Küçük.
Durmayacağım Küçük.

Beynimde yankılanan sesini susturmak istercesine ellerimle kulaklarımı kapatıp, başımı hızla iki yana sallamaya başladım.

Daha sonra fısıltı şeklinde "Sus" dedim.

Durmayacağım Küçük.

Konuşmaya devam ettiğinde sesimi biraz yükselterek tekrar susturmak istedim.

"Sus dedim sana"

Durmayacağım Küçük.

Boğazım yırtılırcasına "SUS YETER SUS!" Diye bağırıp oturduğum yerden hızla ayağa kalktım. Başım döndüğünde dengemi sağlayıp son anda düşmekten kurtulmuştum.

Delirdiğimi hissediyordum.

Sahi akli dengemi yitirmiş olabilir miydim?

Ne yaptığıma dair hiçbir şey fikrim yoktu. Bildiğim tek şey buradan uzaklaşmak istediğimdi.

Bakışlarım evin açık kapısını bulduğunda çıkış yolu bulmuşcasına gülümsedim.

Önüme düşen saçlarımı geriye doğru atıp kapıya doğru adımladım. Henüz birkaç adım atmıştım ki güçlü eli bileğimi sardı. Adımlarım duraksadığında başımı geriye doğru çevirdim.

"Şeyy, bileğimi bırakır mısın gitmek istiyorum." Bileğimi kendime doğru çektiğimde tutuşunu daha çok sıkılaştırmıştı.

"İyi değilsin Çaylak"

Gülümsedim. "Yoo, iyiyim ben"

Bakışları karardığında kaşları da çatılmıştı. Neden sinirlendiğine dair hiçbir fikrim yoktu.

"İlaç içip uyuman gerek"

İlaca ihtiyacım yoktu ki benim. Sadece buradan uzaklaşmak istiyordum.

"Gitmek istiyorum, hemen şimdi"

Beni kendine doğru çektiğinde bedenim sert göğsüne çarpmıştı. Canım acıdığı için inleyip dolan gözlerimle tekrar konuştum.
"SY, canımı yakıyorsun"

Bu sözüm onu afallattı. Evet bakışlarında ilk kez endişeyi hissettim. Canımın yanmış olması onu endişelendirdi. Boşta olan elini yanağıma koyduğunda hafifçe okşamıştı.

"Canın yansın istemiyorum. Bu yüzden şimdi uslu bir kız ol"

Alt dudağım titremeye başladığında ısırıp ağlamamak için kendimi tuttum. "Ben gitmek istiyorum, lütfen"

"Gidemezsin"

Pes edercesine başımı salladım. Bu hareketimden sonra bileğimdeki elini çekmişti. Bileğim serbest kaldığında kollarımı beline sarıp ona sarıldım. Başımı sert göğsüne yasladığım zaman vücudu gerilmişti. Bu hareketimi beklemiyor olacak ki sabit bir şekilde öylece bekliyordu.

Nefesini Hisset (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin