24. KAMER TAN

691 59 90
                                    


Bölümü okurken görüşlerinizi belirtirseniz sevinirim.

Güven, hırs, güç, akıl..

"Takdir edilmenin verdiği mutluluk, paha biçilemez bir duyguymuş."

🧷
🔪

(Fotoğraftaki kişi SY'yi temsil ediyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Fotoğraftaki kişi SY'yi temsil ediyor.)

Elim hızlı bir şekilde belimi bulmuş ve silahı çekip karşımdaki kişiye doğrultmuştum.Birkaç adım atıp odanın içerisine girdim. Gözlerimi odağını kaybetmeyecek şekilde açıp, karşımdaki kişiye talimat vermeye başladım.

"Kaldır ellerini polis!"

Karşımdaki kişi kapşonunu başına geçirmişti,yüzünde ise kar maskesi vardı. Gördüğüm tek şey kahverengi gözleri ve dolgun dudaklarıydı. Elindeki kanlı bıçağı gördüğümde ise silahın kabzasındaki elim sıkılaştı.

Evet. Karşımda elinde kanlı bıçak olan kişi, SY'nin ta kendisiydi.

Hiçbir harekette bulunmadığında bir kez daha konuştum."Elindekini bırak ve teslim ol SY"

İsmini sesli bir şekilde dile getirdiğimde dudakları kıvrıldı.

"Sence de biraz gecikmedin mi?" Konuştuğunda robotik ses odada yankılanmıştı. Dudağının köşesindeki cihazı gördüğümde,buraya planlı olarak geldiğini anlamış oldum.

Adam resmen bugün buraya geleceğimi biliyordu!

KAHRETSİN!

"Biliyordun değil mi?" Sorduğum soru ile dudaklarını tıpkı küçük bir çocuk gibi büzüştürüp beni cevapladı.

"Daha önce zeki olduğunu söylemiş miydim?" Benim cevap vermemi beklemeden kendi sorusunu başını sallayarak onayladı. "Evet, ilk karşılaştığımız gün söylemiştim"

Dalga geçer gibi konuşması sinirlenmeme sebep olduğu için sert bir ses tonuyla bir kez daha emir cümlesi kullandım."Konuşmayı kes ve elindekini bırakıp teslim ol"

"Hadi ama, memnun kalmadın mı beni görmekten?"

Artık öfkeden dolayı elimdeki silah titremeye başlamıştı. Hayır, karşısında bir kez daha güçsüz duruma düşmeyecektim. Bu sefer olmayacak.

"Eğer ateş etmemi istemiyorsan elindekini bırakıp dizlerinin üzerine çök!"

İki elinide teslim oluyormuş gibi havaya kaldırdı. Onu biraz tanıyorsam aklında bir kurnazlık olmalıydı. Bu iş bu kadar basit değildi.

"Sakin ol şampiyon"

Hala dalga geçer gibi güldüğünde bir an dahi tereddüt etmeden bıçak olan eline ateş ettim. Silah sesi odada yankılanmıştı. Kısık bir sesle inleyip elini yere indirdi. Hâlâ inatla bıçağı bırakmaması canımı daha çok sıkmıştı. Bu hareketimi beklemiyor olacakki gözleri şaşkınlıkla bakıyordu. Diğer elini kan akan sağ eline götürüp baskı uyguladı. Canı yanıyor gibi değilde,daha çok bu durumdan zevk alıyor gibiydi.

Nefesini Hisset (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin