31. Şüphe

402 41 66
                                    

Keyifli okumalar🧡

🧷
🔪

Düşünmek yok. Düşünmek yok.

Düşünme-

Hadi ama düşünmemek elde değil ki.

Yol boyunca meraktan kafayı yiyecek duruma gelmiştim. Rose şu an ne durumdaydı? Başına kötü bir şey gelmiş olabilir miydi?

Ben ona kendine dikkat et demişken onun bana bu hisleri yaşatması bencilceydi.

Kamer Bey ile hangi ara bu kadar yakın olmuştu?

O adamda rahatsız olduğum bir şeyler vardı. Gözlerinin içine bakarken derin bir çukura düşmüşüm gibi hissediyordum.

Kamer TAN hayatımıza bir anda girerek ne amaçlıyorsun?

Soru işaretleriyle dolu hayatım üzerime karabasan gibi çökmüştü.
Sahi, en son başımı yastığa koyduğumda rahat bir uykuyu ne zaman çekmiştim?

Bazen keşke diyordum. Keşke hiç büyümeyip küçük bir kız çocuğu olarak kalsaydım.
Tek derdim anne ve baba dediğim adamın gel gitli ilişkisi olsaydı. Ya da abisine küsüp gizli gizli kaçarak Mavi ismini verdiği arkadaşıyla zaman geçiren o kız olsaydım.

Sonra diyordum ki o zaman hayatıma Engin, Leyla ve Göktuğ girmeyecekti.

Hayır. Her ne kadar acı dolu bir hayat yaşasam da iyi ki diyorum. İyi ki onlar benimle.

Göktuğ arabayı geldiğimiz apartmanın otopark kısmına park ettiğinde beraber arabadan indik. Asansörü kullanarak ulaştığımız dairenin ziline basarak kapının açılmasını beklemeye başladık.
Gergin bir şekilde kapının açılmasını bekliyordum. Saniyeler sonra kapı açıldığında Kamer Bey ile göz göze gelmiştik. Yüzündeki gülümsemeyle bana baktığında karşılık vermedim.

Bu adam neden sürekli pişmiş kelle gibi sırıtıyor!

Gülümseyecek durumda değildim. Bir an önce arkadaşımın durumunu öğrenmek istiyordum. Bakışlarını benden çekip yanımda duran Göktuğ'a çevirdiğinde gülümsemesi solmuştu. Onun da benimle buraya geleceğini tahmin etmiyor gibiydi. Anlaşılan ikisi de birbirinden haz etmiyordu.

"Hoş geldiniz" diyerek selamlaşmak amacıyla elini bana doğru uzattığında, daha ben tepki veremeden yanımda sakin bir şekilde duran Göktuğ ileriye atılmış ve elini sıkmıştı. Şaşkınlıkla gözlerim büyüdüğünde bu garip anın nasıl gerçekleştiğini düşünüyordum.

Göktuğ "Pek hoş bulmadık" dediğinde Kamer Bey'de bu duruma hem şaşırmış hem de bozulmuşa benziyordu. Ortamdaki gerginliğin büyüyeceğini anladığım için engel olmak amacıyla "Rose nerede?" diyerek yanından evin içine girdim. Benden sonra Göktuğ'da beni takip etmişti. Lütfen sorun çıkarma sevgilim.

Nereye gideceğimi bilmediğim için arkamı dönüp Kamer Bey'e baktım. Kapıyı kapatarak yanımıza gelip başıyla koridorun sonunu işaret etti.
"Salonda uyuyor"

Uyuyor mu?

Hızlı adımlarla işaret ettiği yere doğru adımlayıp salona ulaştım. Rose dediği gibi koltukta uzanmış uyuyordu. Yanına gidip yanaklarını avuçladım.

"Rose uyan" Birkaç dakika boyunca uyanması için uğraşmıştım. Neyse ki küçük mırıltılar eşliğinde gözlerini araladığında derin bir nefes vermiştim.

"Rose iyi misin?"

"Be-n, su" diye konuşmaya çalıştığında su istediğini anlayıp bakışlarım Kamer Bey'i buldu. "Su verebilir misiniz?"

Nefesini Hisset (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin