ölü venüs

1.8K 136 98
                                    

EVET. Bitti. Yani şaka gibi ama bitti. Ağustos'tan beri yazıyordum, yorulmuştum artık ama bitirirken kendimi biraz buruk hissettim. Birlikte iyileştik diye düşünüyorum; Yakut gerçekten eşsiz biri. İlham aldığım biri var Yakut için, hayatımda:")

Umarım hayat size, kırıldığınız her noktanız için bir yakut verir. Sizi iyileştirecek yollar koyar önünüze. Acı içimizde. Kalbimizi yoğuran, bizi benliğimize sabitleyen tek şey acı bunu unutmayın. Acıyı hissetmediğiniz sürece var olamazsınız.

Bu kurguyu kurgu yapan tek şey Arda'nın sorunsuz iyileşmiş olmasıdır ve kalan her şey, her duygu hayattan kopartılmıştır. Çünkü benim inancıma göre kimse ne kadar vakit geçerse geçsin tam manasıyla iyileşemez. O bıçak ne kadar derine giriyorsa izi de geçmesi bir o kadar imkansız hale geliyor bence. Sadece kanamayı ve acıyı durdurabiliriz:"))

Bu kurgudan sonra dertleşen insanlar oldu benimle ve kendimi bir şeyler başarmış gibi hissettim. Yani birilerine, yalnız değilsin diyebilmiş gibi hissettim. Ben bir şekilde kalbinizde yer edinebilmiş gibi hissettim. 

Sizi seviyorum bunu tüm kalbimle söylüyorum. Siz sadece benim satırlarımı okumuş olmadınız beni tanımış oldunuz. Bu yolda hep yanımda oldunuz, yani kiminiz en başından beri buradaydı kiminiz sonradan katıldı ama birlikte bitirdik. 

FİNAL KONUŞMALARINI YAPAMIYORUM YA BEN.

Neyse. Bence bir şeyleri aşabilmenin bir yolunu da onlardan korkmadan bahsedebilmektir. Güçlüsünüz. Güçlü olduğunuzu birilerinden duymak zorunda da değilsiniz. 

Ve unutmayın ki ben her zaman bir mesaj uzağınızda olacağım, sizi dinlemek için hep burada olacağım.

Psikolog değilim belki ama dert torbanız olabilirim:"))

Venüs'ü de bitirmiş olduk darısı Latibule için diyelim. Oraya geçiyorum artık, yarın da ona bölüm atacağım aksilik olmazsa ve sizleri de oraya bekliyorum. Güçlü kalmaya çalışan bir oğluşumuz da orada var. Başka bir kurgu da attım taslağa ama bu sefer istek üzerine yaralı bir seme ve onu toparlayacak azıcık şımarık bir uke etrafında gelişecek olaylar. 

Özel bölüm gelir mi bilmiyorum bence gelmesin böyle tadı damağınızda kalsın ki arada gelip bir kere daha bakın. Yani zaten venüs'ten koptuğum için bu kadar hızlı bitirdik ksdhfksjfhks 

BEN UZUN SÜRE YAZAMIYORUM AFAKANLAR BASİY

Neyse yeTER BE!!!

Beni takip etmeyi, kanalıma abone olmayı, cat'ime uğramayı ve bir tane şaplak atmayı unutmayın.

Sizi seviyorum <3

Ölü Venüs [bxb]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin