WARNING: Cinsellik barındırıyor, rahatsız olan o kısımları geçebilir. Uzun bir bölüm müsait olunca bakmanız tavsiye edilir <3 Yıldıza basınız; sizi seviyorum, keyifli okumalar. :"))
(bölüm looklarını buraya bırakıyorum direkt; komple arda'nın aksesuarları)
Üst küpesi;
Bilekliği;**
Aynadaki görüntüm biraz yabancıydı bana. Üzerimdeki kırmızı gömlek parlarken bakışlarım kulağımdaki piercingdeydi. Zincirle birbirine bağlanmış ufak iki metal orayı biraz yaksa bile bunu görmezden gelebilirdim bu gece. Loblarımda duran üçlü ufak halka küpeler daha normal görünüyordu. Yakut bileğime tasarım bir bileklik vermişti; yamuk duran avucumdan dolanan oldukça şık bir parçaydı. Saçlarımı geriye ittirip çekildim aynanın karşısından.
"Tamam mıyız?" Yakut odaya girip beni süzerken dudağını ısırdı. "Epey tehlikeli duruyorsun," yanıma gelip çenemin ucunu kavradı. Beni böyle beğeniyle süzmesine bayılıyordum doğrusu. Özgüvenimi, hiç doymayacak bir şekilde besliyor ve büyütüyordu. "Harika görünüyorsun."
"Beğendin mi?"
Başıyla onay erip burnumun ucunu öptü. Oradaki halka aynı duruyordu, değiştirme gereği duymamıştım. Cam masanın önüne geçip onun için aldığım iğneyi çıkarttı. İçindeki beyaz gömleği siyah bir takımla birleştirmişti. Tek renk ceketin yakasına taktığı kırmızı iğneydi; gömleğimle aynıydı.
"Bizi çift zannederlerse ne olacak?" diye sordum ellerimi pantolonumun ceplerine sokup. Parfümünden üzerine birkaç fıs sıktı.
"Zaten çiftiz?" güldü. "Bir sorun olmayacak merak etme. Korkma bu kadar. Çıkalım hadi."
Gideceğimiz yer şehrin en ucundaydı bu yüzden gece orada kalacaktık. Yakut benim üzerime siyah bir ceket verirken, bunu istemiyordum ama hava biraz serindi, yanımıza bir şey almamıza gerek olmadığını söylemiş; kalacağımız yerin tedarikli olduğunu, sıkıntı yaşamayacağımızı da eklemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölü Venüs [bxb]
RomansaOradaydım, gör diye. Yanındaydım, duy diye. Elimi uzattım hisset diye. Ve bekliyorum seni hâlâ, Yolların bana çıksın diye.