Když jsme dojeli taxikem domů. Tak seděl Jin v obýváku a chystal se dívat na
film.Jimin šel rovnou do svého pokoje, dát si sprchu a já šel udělat to samé.
Osprchovaný a oblečený v teplácích a tričku, jsem se rozhodl dát si něco k jídlu.
Udělal jsem si instantní nudle.
Když už jsem je měl skoro hotové, tak vyšel z pokoje i Jimin.
Měl ještě vlhké vlasy a na sobě měl to samé co já.
" Dáš si nudle?" Zeptal jsem se.
" Udělal jsem jich dost."
" Jo, díky rád si trochu dám," odpoví.
Sedne si ke stolu a já mu podám hůlky a talíř.
Postavím hrnec s nudlemi doprostřed stolu.
Jimin si nabere a začne pomalu jíst.
" Jééé.... tenhle film mám rád, můžu se dívat s tebou Jine?" Zeptá se najednou Jimin.
" Jasně," odpoví Jin.
" Jungkooku přidáš se?" Zeptá se Jimin.
" Jo proč ne, tento film jsem už dlouho neviděl," prohlásím.
Vezmeme si talíře s jídlem a sedneme si na sedačku vedle Jina.
Jimin si sedne vedle Jina a já vedle Jimina.
Když dojíme tak vezmu i Jiminův talíř a odnesu ho do kuchyně.
Vezmu dvě láhve vody a jednu mu podám.
" Díky," řekne a napije se.
Díváme se na film a najednou ucítím jak se mé ruky dotkne Jiminova ruka.
Má ji položenou na sedačce těsně vedle té moji.
Dotýkáme se malýčky.
Neodolám a svůj malýček propletu s tím jeho.
Dívám se před sebe na televizi a dělám jako by nic.
Jimin se na naše ruce podívá, ale nijak nereaguje.
Dívá se dál na film.
Je zde tma a světlo vychází jen z televize, proto se odvážím udělat další krok
Svůj malíček odtáhnu, ale vzápětí si s Jiminem propletu všechny prsty a stisku jeho ruku ve své.
Jimin se nebrání a stisk mi opětuje.
V polovině filmu si všimnu, že Jimin usnul.
Hlavu měl opřenou o sedačku a sladce chrupkal.
Nechtěl jsem ho budit, tak jsem jen přes něj přehodil deku a zakryl tak tím i naše spojené ruce.
Asi po deseti minutách jsem ucítil jak mi přistála na rameni Jiminova hlava.
Byl tak roztomilý když spinkal.
Popravdě film mi byl ukradený, užíval jsem si přítomnosti Jimina.
Jeho drobná ručka mě stále pevně svírala i ve spánku.
Poslední tři týdny jsem si vážně užil, sice je to náročné a někdy si myslím, že to nezvládnu, ale i tak se mi to líbí.
Kluci jsou fajn a i Jimin je v pohodě, pořád se směje a když blbnu s Taem tak se i přidá.
Tae mi minulý týden říkal, že se Jimin chová zase jako dřív, že mám na něj zřejmě dobrý vliv.
Tak tím si nejsem moc jistý.
Kdyby jenom tušili.
Do dneška jsem se snažil od něj držet dál.
Nikdy bych nevěřil, jak těžké je skrývat svoje pocity.
Některé tréninky jsou mučení, dokud tancuje vedle mě nebo za mnou, tak je to v pohodě, ale ve chvíli kdy stojím za ním, tak se musím hodně ovládat abych nestál i tam dole.
Ten jeho zadeček mě přivádí na hodně neslušné myšlenky.
Proto musím dost často zavírat oči a snažím se myslet na něco jiného, jenže to vůbec nepomáhá.
Vidím ho před sebou i když ty oči zavřu.
Dneska když zůstal se mnou v tělocvičně, jsem byl moc rád.
Chvíli jsem se díval jak tančí, někdy mi připadne, že se snad ani nedotýká země s jakou lehkostí se pohybuje.
Dokázal bych se na něj dívat hodiny, ale kvůli tomu jsem tam nezůstával.
Pustil jsem si hudbu a začal tancovat.
Při jedné otočce jsem nedával pozor a vrazili jsme do sebe.
Když jsem na něj spadl, jediné na co jsem se dokázal soustředit byly jeho oči, rty a tělo kterého jsem se dotýkal.
Ve chvíli kdy jeho oči sklouzly na moje rty, jsem byl ztracený, jako by mi četl myšlenky a přemýšlel o tom samém.
Jakmile se mi podíval zpět do očí, musel jsem to udělat, potřeboval jsem vědět jestli jsou jeho rty tak hebké jak vypadají.
Byla to sice jen malá pusa, ale i tak ve mně zažehla oheň.
V tu chvíli jsem chtěl víc, ale nešlo to, nechci ho vyděsit.
Vlastně jsem ani netušil jestli to cítí stejně.
Bál jsem se, že jsem to přehnal, ale když tak klidně reagoval, oddechl jsem si.
Jsem moc rád, že mi pomohl s tou mojí písní. Některé kroky mi fakt nešli, ale když mi to vysvětlit a pak jsme je spolu tancovali znovu, už jsem to zvládal a to díky němu.
Netuším co mě to popadlo, že jsem ho pak znovu políbil.
Ale jeho výraz mi za to stál.
Když jsem ho viděl jak se dotýká svých rtů těsně po tom co jsem ho políbil a jak se na mě dívá.
Najednou jsem si uvědomil, že jsem se zřejmě poprvé v životě zamiloval.
" Podívej se na ně, jsou tak roztomilý," ozve se nade mnou a já otevřu oči.
Mám opřenou hlavu o Jiminovu a deku mám přehozenou i přes sebe.
Televize je už vypnutá a Jin nikde.
Taky jsem usnul.
Nad námi stojí Hobi, Yoongi a Tae a debilně se culí.
Zvednu hlavu, odtáhnu se od Jimina, pustím jeho ruku a protáhnu se.
V tu chvíli se probudí i on a zmateně se dívá kolem sebe.
" Vypadali jste tak krásně, jak dvě štěňátka," rozplývá se Hobi s úsměvem.
" Hmmm....tak štěňátko číslo jedna jde spát," zamrmlá Jimin, zvedne se i s dekou a vydá se do svého pokoje.
" No a šťěňátko číslo dvě jde taky spát, dobrou," řeknu a nechám všechny tři stát s otevřenou pusou v obýváku a jdu do svého pokoje.
ČTEŠ
PLEASE TRUST ME [ P.JM 💛&💜 J.JK ]
FanfictionMladý detektiv Jeon Jungkook nesnáší svou práci, dělá ji jen proto že si to přál jeho otec, který byl také policista. Navíc je díky své orientaci diskriminován a nikdo s ním nechce pracovat. Když už je k někomu přidělen, tak dostáva jen úkoly které...