33.

186 12 3
                                    

Jungkook se ke mně nakloní a políbí mě.

Odtáhne se a podívá se mi do očí.

" Jiminie, vyvoláváš ve mě pocity, které jsem ještě s nikým nezažil."

" Hrozně moc tě chci a nedokážu na tebe přestat myslet."

" Jenže nechtěl jsem si tebou nic začít, dokud nebudeš znát pravdu."

" Nechtěl jsem náš vztah stavět na lži a tajnostech."

" Ale teď už všechno víš a tak se tě chci zeptat jestli budeš mým přítelem?"

Celý ohromený se na něj dívám a nemůžu uvěřit tomu co právě řekl.

" To myslíš vážně, ty mě i po tom všem chceš?" Zeptám se nevěřícně.

" Ano, proč bych tě neměl chtít?" Diví se.

" Já jen, že po tom co jsem dělal s Hyun Soonem, ti musím připadat odporný," odpovím.

" Jiminie," řekne a přitáhne si mě k sobě na klín a já mu omotám nohy kolem pasu.

" Ty mi nikdy nebudeš připadat odporný, jsi ten nejsladší kluk kterého jsem kdy poznal."

" Odporný je Hyun Soon, ten tě do toho nutil, já tě nikdy nebudu do ničeho nutit a udělám jen to co budeš chtít jen ty sám," prohlásí a já se cítím jak ve snu.

Že bych přece jenom našel svou pravou lásku.

Pohladím ho po tváři a prohlásím:

" Řekni mi, že se mi to nezdá, že se to opravdu děje."

" Jiminie, nezdá se ti to" a jako důkaz mě políbí.

Přisaju se k jeho rtům a svým jazykem se začnu dobývat do jeho úst.

Jungkook je pootevře a v tu chvíli strčím svůj jazyk dovnitř a začnu laskat ten jeho.

Prsty vjedu do jeho vlasů a začnu si s nimi pohrávat.

Kookie zavzdychá a já se k němu ještě víc přitisknu.

Chytne mě za zadek a zmáčkne ho.

Moje tělo na něj reaguje, zažívám pocity, které jsou pro mě nové, nikdy jsem necítil takový chtíč, jako právě teď.

Nevím co se to se mnou děje.

Když se mě dotýkal Hyun Soon, tak mi to bylo nepříjemné a chtěl jsem aby přestal, ale u Jungkooka si přeji aby se mě dotýkal víc a hlavně aby nepřestával.

Jeho polibky jsou tak něžné až z toho blázním.

Odtáhne se a zeptá se:

" Mám to brát jako ano?"

Jenom přikývnu a znovu chci cítit jeho rty na svých, proto ho chytnu za hlavu a znovu si ho k sobě přitáhnu.

S Hyun Soonem jsem se nikdy nelíbal, naštěstí to po mě nikdy nechtěl.

Líbání má pro mě zvláštní význam, nemyslím tím obyčejnou pusu, kterou dám mámě nebo Hari.

Myslím tím polibek, do kterého dám všechny své city vůči osobě kterou líbám.

Když jsem ve škole chodil s holkou a pak s klukem, tak mezi námi nějaké ty polibky proběhly, ale bylo to jiné, tenkrát jsem to tolik neprožíval.

S Taeminem jsme si sice byli blízcí, ale moje city vůči němu nebyli takové jak si přál.

Řekl jsem mu jak to mám s líbáním a přesto se mě pokusil políbit.
Uhnul jsem a on byl zklamaný, ale pochopil, že z nás milenci nikdy nebudou.

PLEASE TRUST ME [ P.JM 💛&💜 J.JK ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat