" Tak tohle dělám poprvé v životě, nikdy jsem ještě nikoho neumýval, tedy kromě sebe a Bama," přiznám a při tom pečlivě namýdlím Jiminovo tělo.
" Pro mě je to taky novinka, naposledy mě umývala máma, když jsem byl malý a to už je hodně dávno," zasměje se Jimin.
Když jsem hotový, tak mi Jimin vezme houbu z ruky a řekne:
" Tak a teď si umyju já tebe."
Houbu opláchne a nanese na ni další dávku sprchového gelu a začne umývat mé tělo.
Musím říct, že Jimin je velmi pečlivý a jeho umývání mi připadá nekonečné, když umývá můj hrudník tak každý pohyb jeho ruky následují jeho oči.
Prohlíží si mě s takovým zájmem, že už to nedokážu vydržet.
" Jiminie, jestli se na mě budeš takto dívat tak se brzo udělám. Možná bys měl trochu zrychlit," upozorním ho.
Jimin se mi nejdřív podívá do očí a potom dolů na moje tvrdé péro, už se na špičce leskne kapička preejakulátu.
" Promiň, zrychlím to," řekne a já si všimnu jak mu cukají koutky.
" On mě trápí schválně, no počkej to ti vrátím," pomyslím si.
Jimin dokončí svou práci a když se z mého těla smyje poslední mydlinka, tak se Jimin ke mně přitiskne.
" Omlouvám se, ale když to tvoje tělo je tak nádherné," zašeptá mi do ucha a zatlačí dlaněmi do mého hrudníku a donutí mě opřít se o stěnu.
Špičkou jazyka přejede po mém krku a putuje směrem dolů přes moji bradavku ve které mám piercing.
Bradavka mi v momentě ztvrdne a já zavzdychám.
Postupuje směrem dolů a můj dech se znovu zrychluje, ať už má cokoliv zalubem tak ho nechám.
Zavřu oči a vychutnávám si jeho doteky.
Najednou vezme Jimin moje péro do ruky a jazykem přejede po celé jeho délce.
Potom si ho strčí do pusy a začne mě kouřit.
Hlavu mám opřenou o zeď a rukama se přidržuju bočních stěn, nohy se mi začínají třást stejně jako celé moje tělo, protože se blíží můj orgasmus.
Jimin ještě dvakrát přejede svými rty po mém ptákovi a já se s výkřikem udělám do jeho pusy.
Jakmile se Jimin odtáhne, tak se sesunu k zemi a celý se klepu.
Jimina si přitáhnu do klína a pevně ho obejmu.
" To bylo naprosto úžasný Jimin-shii,"zašeptám.
Chvíli tam tak sedíme a když už mi začnou nohy zase fungovat, tak se zvednu a vyjdu i s Jiminem ze sprchového koutu.
Oba nás osuším a Jimina vezmu do náruče a odnesu ho do postele.
Položím ho doprostřed a sám zůstanu stát nad ním.
" Ty si ke mě nelehneš?" Zeptá se.
" Lehnu, neboj, jen si něco podám," odpovím a vydám se ke svému kufru.
Vytáhnu kondomy a lubrikační gel.
Potom si všimnu šátku, který používám místo pásku u riflí.
Vezmu ho a přejdu za Jiminem k posteli.
Gel a kondomy dám na stolek vedle postele, ale šátek si nechám v ruce.
ČTEŠ
PLEASE TRUST ME [ P.JM 💛&💜 J.JK ]
FanfictionMladý detektiv Jeon Jungkook nesnáší svou práci, dělá ji jen proto že si to přál jeho otec, který byl také policista. Navíc je díky své orientaci diskriminován a nikdo s ním nechce pracovat. Když už je k někomu přidělen, tak dostáva jen úkoly které...