Ráno se probudím a než otevřu oči tak se zkusím trochu protáhnout, zabolí mě břicho, ale není to už taková bolest jako včera, prášky mi trochu pomohly.
Dotknu se opatrně obličeje v místě kde mám modřinu, kterou mi udělala Hyun Soonova pěst.
Syknu bolestí.
Zbytek těla mě sice bolí, ale dá se to vydržet.
Zhuboka se nadechnu a ucítím pro mě známou vůni.
Otevřu oči, sednu si a rozhlédnu se po pokoji.
Jsem tu sám, přesto cítím vůni Jungkookova šampónu.
To je divné.
Vezmu polštář a přičichnu k němu.
Odtud jde ta vůně, ale jak je to možné.
Pochybuju, že by za mnou přišel a lehl by si za mnou do postele.
I když....
Najednou si vybavím, že se mi o něm zdálo.
Obejmul mě a dal mi pusu na tvář, držel jsem ho za ruku a cítil se v jeho náručí tak bezpečně.
Omlouval se mi a řekl, že mi už Hyun Soon nikdy neublíží, že se o to postará.
A taky řekl, že mě miluje.
To byl ten nejkrásnější sen co se mi kdy zdál.
Jenom škoda že to byl jen sen nebo že by ne...
" To je blbost, Jungkook nemá tušení co mi Hyun Soon dělá, stejně by mi nevěřil, ale jak ho mám před ním ochránit?" Pomyslím si zoufale.
Rozbolí mě znovu hlava, tak si znovu lehnu a položím si hlavu na ten voňavý polštář, ta vůně je úžasná, navíc kromě šampónu, cítím i vůni Jungkooka.
" Možná je to jen v mojí hlavě a pouze si tu vůni představuju," pomyslím si.
Ozve se zaklepání a do pokoje nakoukne Jungkookova hlava.
Peřinou si zakryju část obličeje, kde mám modřinu.
" Už ses probudil, to je dobře."
" Jak se cítíš? Jin říkal, že ti není dobře?" Zeptá se.
" Nic moc, bolí mě hlava a celkově mi není dobře," odpovím.
" Uvařil jsem ti kuřecí polévku, tu mi máma vaří když jsem nemocný," řekne.
" Nemám hlad," zalžu.
" Jiminie, musíš se najíst, tělo potřebuje energii aby se mohlo uzdravit, nechci abys ještě víc onemocněl, včera večer jsi nejedl, takže musíš mít hlad," prohlásí a odejde.
" On mi říká Jiminie?" Divím se.
Za chvíli se vrátí a donese podnos s miskou polévky.
Postaví ji na stůl.
Ležím pořád schovaný pod peřinou, nechci aby viděl tu modřinu co mám na tváři.
" Jiminie sedni si ať ti ten podnos můžu dát do postele," řekne mi.
" To je dobrý nech to na stole, já si ji pak vezmu," odpovím a doufám že odejde.
" Neodejdu dokud tu polévku nesníš," řekne a já už nevím na co se mám vymluvit.
" Tu smlouvu s Hyun Soonem nepodepíšu, pan Bang mi dohodil někoho jiného," prohlásí Jungkook.
" Opravdu!" Vykřiknu radostí a sednu si v posteli.
ČTEŠ
PLEASE TRUST ME [ P.JM 💛&💜 J.JK ]
FanfictionMladý detektiv Jeon Jungkook nesnáší svou práci, dělá ji jen proto že si to přál jeho otec, který byl také policista. Navíc je díky své orientaci diskriminován a nikdo s ním nechce pracovat. Když už je k někomu přidělen, tak dostáva jen úkoly které...