Jsou to už 4 měsíce co se Jungkook vrátil zpátky do Busanu.
Tušil jsem, že to jednou přijde jen jsem si to nechtěl připustit.
Věřil jsem, že tu se mnou zůstane a budeme spolu napořád.
Jenže on byl policista a jeho práce zde skončila, takže se musel vrátit zpět do Busanu.
Měl tam svůj život, mámu a Bama.
Sice mi slíbil, že se za pár dní vrátí jen co si všechno potřebné vyřídí, ale ze dnů se staly týdny a z týdnů měsíce.
Já jsem mezitím našel ideální dům, který jsem koupil.
Už dva měsíce v něm bydlím společně s mámou a Hari.
Jedná se o jeden velký dům ve kterém bydlím já a jeden malý dům ve kterém bydlí máma s Hari.
Oba jsou propojené chodbou, takže se můžeme bez problémů navštěvovat aniž bychom vycházeli ven, ale zároveň máme soukromí.
Velký dům je patrový.
V přízemí je kuchyně propojená s obývákem, koupelna se záchodem, jeden velký pokoj a technická místnost kde je pračka se sušičkou a věci na úklid domu.
V patře je jeden velký pokoj s velkou koupelnou a záchodem a dva menší pokoje propojené malou koupelnou se záchodem.
Menší dům je přízemní a zcela bezbariérový, je zde kuchyně, obývák, koupelna se záchodem a dva pokoje.
Kolem celého domu je velká zahrada s terasou a bazénem.
Dům byl nově zrekonstruovaný, takže nebyly potřeba žádné úpravy a my se mohli hned nastěhovat.
Soud s Hyun Soonem už začal, bylo už několik stání a podle mého právníka soudce brzo rozhodne.
Big Hit s ním samozřejmě okamžitě rozvázal pracovní poměr a moje smlouva s Hyun Soonem byla zrušena.
Pan Bang mi našel nového manažera.
Nafotil jsem pár fotek pro jednu módní značku a vystoupil v jednom pořadu se svými sólovými písněmi Lie a Filter.
Kluci zatím taky pracovali na svých soukromých projektech, občas jsme si napsali nebo si zavolali.
Kontaktovalo mě několik redakcí abych jim poskytl rozhovor, ale zatím jsem je odmítal, nebyl jsem připravený veřejně mluvit o tom co jsem zažíval s Hyun Soonem.
Moje máma dala v prací výpověď, zůstala doma a starala se o Hari.
Koupil jsem ji auto, aby mohla Hari vozit do školy a na její účet jsem posílal každý měsíc peníze, pro jejich potřebu.
Dalo by se říct, že jsem konečně žil tak, jak jsem si vždycky přál, vlastnil jsem dům ve kterém bydlím společně s mámou a Hari, mám práci která mě baví, peníze, takže bych měl být šťastný.
Jenže mi ke štěstí chyběl Jungkook, stýskalo se mi, sice jsem ho párkrát viděl, ale pouze u soudu, vždycky se musel hned vrátit do Busanu.
Jen jednou se mi ho podařilo zdržet přes noc.
Milovali jsme se celou noc a když ráno odešel, tak mi to připadalo jako bych s nim strávil pouze pár minut.
I když mi psal a volal, pořád to nestačilo, potřeboval jsem ho a chtěl jsem ho mít u sebe.
Navíc sex po telefonu mi moc nevyhovoval, potřeboval jsem ho cítit.
Dnes jsem se probudil do slunečného rána, právě začínalo jaro a venku začínaly kvést magnolie.
ČTEŠ
PLEASE TRUST ME [ P.JM 💛&💜 J.JK ]
Hayran KurguMladý detektiv Jeon Jungkook nesnáší svou práci, dělá ji jen proto že si to přál jeho otec, který byl také policista. Navíc je díky své orientaci diskriminován a nikdo s ním nechce pracovat. Když už je k někomu přidělen, tak dostáva jen úkoly které...