Když otevřu oči, tak nejprve nevím kde jsem.
Ležím nahý na posteli, mám spoutané ruce a upevněné nad hlavou, jednu nohu mám volnou, ale tu druhou mám také připoutanou.
Vůbec se mi to nelíbí, sice si hraju rád, ale mám tušení, že takhle mě rozhodně nepřipoutal Jimin.
Snažím se vzpomenout co se stalo, ale hrozně mě bolí hlava.
Sprcha která doteď byla slyšet z koupelny najednou utichla a já s nepříjemným pocitem čekám co se bude dít dál.
Z koupelny vyjde Hyun Soon jen v županu a vypadá velice spokojeně.
Všimne si, že jsem probuzený.
" Bylo na čase, zas tak velká rána to nebyla, abys prospal půl dne, navíc nemáme moc času," prohlásí.
Najednou se mi vybaví co se stalo, praštil mě do hlavy, když jsem chtěl odejít.
Jak jsem mohl být tak hloupý, taková zásadní chyba, nikdy se neotáčet k nepříteli zády.
" Co to má znamenat? Okamžitě mě odpoutej," prohlásím.
Jen se usměje.
" Netuším co ti o mně Jimin všechno řekl, ale já když něco chci, tak to prostě dostanu a to za všech okolností."
" Buď po dobrém a nebo po zlém."
" Ty sis vybral tu druhou možnost, proto ta pouta," prohlásí.
Jsi vážně krásný kluk, máš krásné tělo a už se těším až si tě vezmu," řekne slizkým hlasem a sjíždí mě pohledem.
Chce se mi zvracet, tohle je snad zlej sen, jdu zachránit Jimina a nakonec skončím sám spoutaný.
Jsem idiot, nechal jsem se nalákat do pasti.
Já se vážně nehodím k policii.
" Abychom měli krásnou vzpomínku na naše poprvé tak si nás natočím," prohlásí a postaví kameru na polici a namíří ji na postel.
Otočí se na mě.
" Věřím, že až s tebou skončím, tak budeš rád když podepíšeš smlouvu."
" Kamera je připravená, můžeme začít," prohlásí a začne se ke mně přibližovat a při tom si rozváže župan.
Ten pohled na něj je odporný.
Začnu sebou házet a snažím se zbavit těch pout, ale on se začne smát.
" Nemáš šanci, ty jsou policejní, takže toho vydrží celkem dost," řekne.
Už je skoro u mě, když se ozve bouchání na dveře.
" Do hajzlu kdo to může být," začne nadávat a župan si znovu zaváže.
Přejde ke dveřím a otevře je.
Zaslechnu jak řekne Jiminovo jméno.
" Jiminie utíkej a přiveď pomoc!!!" Zakřičím.
Jimin ale nezareaguje včas a tak ho Hyun Soon drapne za ruku a vtáhne do pokoje.
Hned si mě všimne, ta bolest a zoufalství v jeho očích mě zasáhne přímo do srdce.
" Kookie," zašeptá a rozejde se ke mně, ale Hyun Soon ho chytne za vlasy a trhne s ním dozadu.
Bolestí vykřikne a do očí se mu nahrnou slzy.
" Kam si myslíš, že jdeš?" Ty už sis s ním užil víc než dost."
" Hlavně dnes v noci, moc krásná podívaná, užil jsem si ten pohled na vás a věřím, že hodně lidí se rádo podívá na naše dvě šukající celebrity," začne se úchylně smát.
ČTEŠ
PLEASE TRUST ME [ P.JM 💛&💜 J.JK ]
ФанфикMladý detektiv Jeon Jungkook nesnáší svou práci, dělá ji jen proto že si to přál jeho otec, který byl také policista. Navíc je díky své orientaci diskriminován a nikdo s ním nechce pracovat. Když už je k někomu přidělen, tak dostáva jen úkoly které...