12.

126 9 1
                                    

Když Jimin odešel nasraně do pokoje tak jsme byli chvíli v šoku.

" Co to do něj vjelo," zeptá se Hobi nechápavě.

" To netuším, ale vypadal fakt nasraně," odpoví Yoongi.

" To je na tom svým manažerovi tak závislý, že se o něho nechce dělit nebo co? Diví se Jin.

" Jimin je fajn, ale poslední dobou se chová fakt divně," prohlásí Tae.

" Znáte se nějak víc?" Zeptám se ho.

" Jo, byli jsme spolu v Superstar. Já to vyhrál a on skončil jako druhý."

" Tehdy jsme spolu byli na pokoji několik měsíců, byla s ním sranda."

" Když ho tenkrát objevil Hyun Soon a nabídl mu smlouvu, tak byl v pohodě."

" Vzájemně jsme si přáli štěstí a podporovali se v kariéře, ale potom se najednou změnil, už nebyl tak usměvavý, začal být odtažitý a přestal se se mnou a ostatními stýkat." Vysvětlí mi Tae.

" Jo na tu dobu si vzpomínám, vystupovali jsme spolu v jednom pořadu."

" Měli jsme spolu taneční vystoupení, je fakt dobrej a překvapil mě jak chtěl mít všechny ty pohyby dokonalé. Trénovali jsme fakt hodně, dokud nebyl spokojený."

" Pak zemřel ten kluk myslím, že se jmenoval Felix. Dost ho to vzalo, ale pořád byl v pohodě."

" Tři týdny na to získal cenu," zpěváka roku" , ještě v zákulisí jsme se potkali a já mu popřal k vítězství. Byl fakt šťastný a moc si toho ocenění vážil."

" Dokonce, když cenu přebíral a měl proslov, tak Felixe zmínil a řekl, že mu bude chybět."

" Když jsem se s ním potkal asi za měsíc po tom co získal tu cenu, už to nebyl ten skvělý a usměvavý Jimin, stal se z něj jiný člověk."

" Najednou byl odtažitý, skoro s nikým nemluvil a pořád s ním chodil ten jeho manažer," prohlásí Hobi.

" Před rokem nebo nějak tak, začal Hyun Soon zastupovat Taemina, objevil ho taky v nějaké pěvecké soutěži."

" Ze začatku to vypadalo, že ho Jimin má rád, hodně ho podporoval a Taemin k němu vzhlížel."

" Jenže časem se z usměvavého Taemina stal to samo co Jimin."

" Před kamerama byli samý úsměv, ale v zákulisí se ani jeden z nich neusmál."

" Jednou jsem je viděl, že se hádají. Sice nevím proč, ale Jimin byl naštvaný a Taemin plakal."

" Když Taemin spáchal sebevraždu, tak Jimin nějakou dobu nevystupoval."

" Na jeho pohřbu měl nasazené černé brýle a když je na chvíli sundal, tak na něm bylo vidět, že neuronil jedinou slzu."

" Jako by byl bez citu a bylo mu jedno že Taemin zemřel," přidá se Tae.

" Nevím jestli jste si všimli jak se svým manažerem mluví, žádná úcta, odsekává mu a odporuje. Je na něj drzí. Kdybych se takhle choval já ke svému manažerovi, tak už mě dávno opustil."

" Dělá toho pro něj tolik, měl by být vděčný, že ho má."

" Je vážně dobrej, s ním by ses měl Jungkooku fakt dobře."

" Třeba si tě vybere a nabídne ti spolupráci," řekne Hobi.

Tak teď mám hlavu jak balón, musím ty informace trochu zpracovat.

Odejdu do pokoje a lehnu si na postel.

Takže podle toho co říkali kluci, byl Jimin naprosto pohodový kluk, znal se s těmi kluky a vycházel s nimi dobře, teda až na Taemina, s tím se občas hádal.

PLEASE TRUST ME [ P.JM 💛&💜 J.JK ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat