Do hotelu jsme se dostali až kolem půlnoci.
S Jungkookem jsme se dohodli, že si dám sprchu a sejdeme se u něj za půl hodiny.
Když jsem zaklepal na jeho dveře tak mi otevřel a já na něj zůstal jen ohromeně hledět.
Neměl na sobě tričko a pohled na jeho vypracovaný hrudník a břicho mě vždycky srazí na kolena.
" Půjdeš dál, nebo si mě budeš jen hladově prohlížet?" Zeptá se s úsměvem.
Na prazdno polknu a projdu kolem něj dál do jeho pokoje.
" Objednal jsem šampaňské, dáš si? Zeptá se mě.
" Moc rád," odpovím.
Jungkook nám oběma nalije a podá mi skleničku.
" Na tebe a tvoje neodolatelné rty," prohlásí.
" Na tebe a tvoje sexy tělo," pronesu a sjedu ho pohledem.
Přiťukneme si a napijeme se.
Vypiju obsah skleničky a olíznu si rty, je vážně moc dobré, ale teď bych si dal něco jiného.
Jungkook mi skleničku vezme a odloží ji na stůl, potom ke mě přejde a obejme mě kolem pasu.
" Na co právě myslíš?" Zeptá se.
" Na to jak moje neodolatelné rty chtějí prozkoumat každičký kousek tvého sexy těla," odpovím a přitisknu své rty na jeho krk a následně ho olíznu špičkou jazyka.
" Tak tomu se rozhodně bránit nebudu, dělej si se mnou co chceš," řekne a nakloní svou hlavu tak abych měl lepší přístup k jeho krku.
" Miluju tvou chuť a vůni, přivádí mě to k šílenství a zároveň mě uklidňuje," zašeptám mezi polibky které mu pokládám na krk a putuju směrem přes jeho klíční kost k jeho hrudníku.
Rukama ho hladím po zádech a směřuju směrem dolů k jeho zadečku.
Svými rty se zastavím u jeho bradavek, hlavně u té co má v sobě piercing, s tou si pohraju o něco déle, vím jakou mu to způsobuje rozkoš, tak mu ji dopřeju.
Jungkook má položené ruce na mých ramenou a lehce se přidržuje.
Má zakloněnou hlavu a zavřené oči.
Jeho dech je zrychlený a cítím vybrace, které mu proudí celým tělem, je vzrušený.
Přes jeho bříško svými drobnými polibky doputuju až k lemu jeho pyžamových kalhot.
Hned mu je začnu sundávat a zjistím, že je pod nimi nahý a zcela připravený.
Sundám mu kalhoty a dolů ke kotníkům a s jeho pomocí je oddělám úplně a odhodím někam do kouta.
Začnu ho hladit po stehnech směrem nahoru a nakonec přidám i své rty.
Napřed dám pár polibků na vnitřní stranu jedné nohy a pak i na tu druhou.
Ve chvíli kdy se ocitnu tváří blízko jeho ptáka, tak si jen nedočkavě olíznu rty.
Chytnu ho do ruky a přejedu po něm směrem ke kořeni.
Než si ho strčím do pusy tak se podívám Jungkookovi do očí.
Pozoruje mě svým skelným pohledem, má pootevřené rty a zhluboka dýchá.
Stále se mu dívám do očí a přitom pomalu svými rty sevřu jeho péro a začnu ho kouřit.
Jungkookovi ze rtů unikne vzdech a pak už to nevydrží a přeruší náš oční kontakt a zavře oči.
Drží mě za hlavu a hraje si s mými vlasy, ale nechává na mě abych určoval tempo.
Najednou se mu začnou klepat kolena a já už vím, že se blíží jeho orgasmus, chytnu ho pevně za zadek a přidám na tempu, v tu chvíli se mi udělá do pusy.
Všechno to spolknu a opatrně si stoupnu.
Jungkook popojde k posteli a zhroutí se na ni.
Lehnu si k němu a zeptám se:
" Jsi v pohodě?"
" Jungkook otevře jedno oko a podívá se na mě."
" Totálně jsi mě zničil," odpoví.
" Aha, tak to tě nechám vyspat a půjdu k sobě na pokoj," prohlásím a začnu se zvedat.
Jungkook mě chytne za ruku a stahne mě zpátky tak, že se najednou ocitnu pod ním.
" Jimin-ssi, ty se dneska z tohoto pokoje nehneš, protože já ti tu tvou péči moc rád oplatím, pamatuješ co jsem ti včera slíbil, je na čase to splnit," prohlásí a začne mě hladově líbat.
Jeho jazyk si vynutí vstup do mých úst a začne si pohrávat s tím mým.
Po chvíli se odtáhne a zasype mou čelist drobnými polibky, zastaví se u mého ucha a zašeptá:
" Vůbec se mi nelíbí, že jsi stále oblečený, chci se dívat na to tvoje rozkošné tělíčko."
Sundá mi tričko i kalhoty a prohlásí:
" To je mnohem lepší."
Roztáhne mi nohy a lehne si mezi ně.
Chytne jednu nohu pod mým kolenem a zvedne ji.
Svým ptákem se začne třít o můj otvor a já začnu slastně vzdychat, dráždí mě to a vzrušuje, strašně moc ho chci cítit v sobě.
" Kookie," zašeptám.
" Já vím zlatičko, taky tě moc chci a už se nemůžu dočkat až budu v tobě, ale ještě chviličku vydrž," prohlásí a začne sát moje bradavky.
Sotva se jich dotkne jazykem tak vykřiknu, je to tak úžasné a když mou bradavku stiskne zuby tak se prohnu v zádech a hlasitě začnu vzdychat.
Když to samé udělá i s druhou tak jsem na pokraji zhroucení.
Cítím, že brzo vybouchnu.
" Kookie prosím, potřebuju tě," zakňourám.
Jungkook se natáhne pro kondom který má připravený na stolku u postele a ještě si dá na prsty trochu lubrikantu.
Rozetře ho po mém otvoru a začne si mě připravovat.
Napřed do mě strčí jeden prst, za chvíli přidá druhý a pak třetí.
To už nedokážu vydržet a udělám se.
Jungkook do mě pomalu vstoupí a začne se pomalu pohybovat.
I když ve mě doznívá ještě první orgasmus, tak cítím jak se ve mě zvedla další vlna vzrušení.
Jungkook začne zrychlovat a pak najednou změní úhel a dotkne se mé prostaty.
" Ano!!!!" Zařvu. " Přesně tam Kookie!!!"
Jungkook se zaměří na to místo a já křičím rozkoší, Jungkook ještě několikrát přirazí a pak se oba s hlasitým výkřikem uděláme.
Jungkook se ze mě opatrně vysune a sundá si kondom a dá ho do sáčku.
Lehne si na záda a já se k němu přitulím.
" To bylo neuvěřitelný, Miluju tě," zašeptám a začnu ho pusinkovat na hrudi.
Jungkook si mě zvedne na sebe, takže na něm teď ležím a díváme se vzájemně do očí.
" To teda bylo, jsi neuvěřitelně úžasný, Miluju tě Jimin-ssi," řekne potichu a pak mě políbí.
ČTEŠ
PLEASE TRUST ME [ P.JM 💛&💜 J.JK ]
FanficMladý detektiv Jeon Jungkook nesnáší svou práci, dělá ji jen proto že si to přál jeho otec, který byl také policista. Navíc je díky své orientaci diskriminován a nikdo s ním nechce pracovat. Když už je k někomu přidělen, tak dostáva jen úkoly které...