38.

157 11 0
                                    

Když se ráno probudím tak se mi zdá, že se mi včerejší noc jen zdála, ale když se pokusím protáhnout, tak mě brutálně bolí celé tělo.

" Auuu....." zakňourám a najednou se kolem mého těla omotají dvě ruce a ty nejúžasnější rty na světě, mi začnou dávat drobné polibky na rameno a na krk.

" Dobré ráno miláčku, omlouvám se, že jsem tě tak zřídil," řekne mi mezi polibky.

" Nemohl jsem si pomoct, byl jsi tak neodolatelný a stále jsi."

" Nejraději bych s tebou zůstal v posteli napořád," zašeptá mi do ucha a mnou proběhne vlna vzrušení.

" Dobré ráno, taky bych  s tebou rád zůstal v posteli," odpovím a otočím se pomalu k němu čelem.

Jeho vlasy jsou rozcuchané a tvář má pomačkanou od polštáře, přesto je tak nádherný a moje srdce buší jako bych právě uběhl maraton.

Pohladím ho po tváři a přitisknu svoje rty na ty jeho.

" Děkuju ti za včerejší noc, bylo to naprosto úžasné, přesně tak jsem si představoval svoje poprvé a ikdyž to moje poprvé nebylo tak ..... pro mě vlastně bylo," začnu blábolit.

" Promiň, říkám nesmysly, zapomeň na to," řeknu a stydím se za to jakého jsem ze sebe udělal blbce.

Zabořím svůj obličej do Jungkookovi hrudi a raději už nic neříkám.

" Jiminie, já ti rozumím a chápu co jsi tím chtěl říct."

" S Hyun Soonem jsi zažíval jen násilí a zneužívání a nikdy k tobě nebyl něžný, navíc jsi to nedělal dobrovolně."

" Ale včera jsi zažil něco jiného, takže chápu, že to pro tebe bylo tvé poprvé," řekne mi a já se na něj podívám.

" Jsi tak úžasný a chápavý, netuším čím jsem si tě zasloužil," řeknu potichu.

Jungkookovi najednou zapípá mobil, otočí se ke stolku vedle postele a podívá se kdo mu píše.

" Píše mi pan Kang, že našel toho policistu co se zná s Hyun Soonem a poslal fotku abys potvrdil, že je to opravdu on," řekne Jungkook a ukáže mi fotku.

Okamžitě ho poznám.

" To je on, tady s tím jsem tenkrát mluvil," prohlásím.

Jungkook vytočí číslo a dá si telefon k uchu.

" Pane Kangu, Jimin mi právě potvrdil, že je to ten policista u kterého podával trestní oznámení na Hyun Soona."

Jungkook chvíli poslouchá, ale dívá se přitom na mě.

" Už dnes? Dobře dám na něj pozor, zatím se mějte a naschledanou," řekne a položí telefon.

Jsem zvědavý, co mu říkal, Jungkook se na mě tak zvláštně díval.

" Co ti říkal, jak na něj přišel?" Zeptám se.

" Bylo to prý celkem jednoduché, všem se chlubí, že se zná s manažerem který zastupuje slavného Park Jimina a když bude chtít lístek na tvůj koncert, tak že ho dokáže sehnat."

" Ten policista se jmenuje Yoon Seok a když procházel kolem pana Kanga tak ten dělal, že telefonuje se svou přítelkyní a říkal do telefonu, že ho to hrozně mrzí, ale že nesehnal lístky na MAMA, říkal to dost nahlas, aby to Yoon Seok slyšel."

" Na návnadu skočil a hned jak pan Kang jakože dotelefonoval, tak ho oslovil a nabídl mu pomoc, prý ty lístky může sehnat, že jeho nejlepší kamarád je manažer, který tě zastupuje."

" Druhá věc kterou mi řekl je ta, že Hyun Soon je na cestě zpět do Koreje."

" Mám na tebe dát pozor, což mile rád udělám," řekne a přitáhne si mě do náruče.

" Hmm.... budu mít svého osobního sexy bodyguarda?" Zeptám se a olíznu si provokativně rty.

" Já jsem podle tebe sexy?" Zeptá se.

" Ani nevíš jak moc sexy jsi," odpovím a kousnu ho do rtu.

" Nooo....začínám to cítit," prohlásí a podívá se mezi nás dolů na mého už tvrdého ptáka a začne se smát.

" Ty se mi směješ?"Zeptám se a začnu ho lechtat a přesunu se nad něj tak, že si na něj sednu.

Sice mě zabolí zadek, ale dá se to vydržet.

Jungkook se začne ještě víc smát, snaží se mi chytnout ruce a zabránit mi abych ho dál lechtal.

Nakonec se mu to podaří a dá mi ruce za záda.

Díváme se vzájemně do očí a ve chvíli kdy se začnu k němu sklánět, abych ho políbil se ozve můj telefon.

" To snad....," řeknu a dám Jungkookovi rychlou pusu a natáhnu se pro telefon.

Volá mi Tae.

" Doufám, že neruším?" Zeptá se.

" Rušíš, co se děje Tae? Zeptám se.

" Namjoon jen chtěl, abych vám připomněl, že máme za tři hodiny poradu v Big Hitu, takže by bylo fajn, kdyby jste se sem už přesunuli ať tam jedeme společně," odpoví mi Tae.

" Dobře, do hodiny jsme tam," prohlásím, vypnu telefon a hodím ho vedle sebe na postel.

" Je mi to líto, ale budeme muset se vrátit do dormu, máme poradu a Namjoon, chce abychom tam jeli společně," vysvětlím Jungkookovi.

Slezu z něj a vydám se do koupelny dát si  rychlou sprchu.

" Dobře, ale večer mi to budeš muset vynahradit, ještě jsi mi neukázal jak moc sexy pro tebe jsem," řekne Jungkook těsně před tím než zavřu dveře od koupelny.

Jen se tomu zasměju, je vážně sladkej.

PLEASE TRUST ME [ P.JM 💛&💜 J.JK ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat