U rozhodnutí soudu byl Jungkook se mnou.
Můj právník totiž nezastupoval pouze mě, ale i Jungkooka, mou mámu s Hari a hlavně společnost BigHit.
Při vyšetřování se totiž přišlo na to, že Hyun Soon vykazoval úplně jiné přijmy než jaké měl doopravdy.
Okrádal nejen mě, ale i Big Hit.
S každou společností, pro kterou jsem fotil nebo točil reklamu, měl vytvořené dvě smlouvy.
Jedna byla vytvořená pro mě a Big Hit, v té byla uvedena nižší částka a pak druhou pro něj, ve které byla skutečná částka, kterou jsem měl za svou práci získat.
Za tu dobu co jsem pro něj pracoval tak mě i BigHit okradl o stovky milionů wonů.
BigHit ho proto žaloval za podvod a zpronevěru.
K žalobě se přidali i společnosti se kterými uzavřel dohody o vzájemné spolupráci a dostal od nich zálohy.
Spolupráce se neuskutečnila, protože ho zatkli a já o žádné z nich nevěděl.
Hyun Soon byl odsouzen na doživotí.
Sice nikoho nezabil, ale pokus o čtyřnásobnou vraždu soudci stačil k tomu, aby rozhodl, že takový člověk je pro společnost nebezpečný a proto musí už navždy zůstat v izolaci.
Navíc ani jednou u soudu neprojevil lítost nad tím co udělal, spíš naopak, nejednou tvrdil, že je naštvaný, že jsme to všichni přežili.
Byl mu zabavený veškerý jeho majetek a musí všem zaplatit odškodné.
Moje máma a Hari dostanou každá 10 milionů wonů.
Jungkookovi musí zaplatit 200 milionů wonů jako odškodné za napadení a zranění při pokusu o vraždu.
Navíc u soudu se dozvěděl, že Jungkook je ve skutečnosti policista, takže jeho útok byl brán jako útok na veřejného činitele, tudiž je trest daleko přísnější.
Já jsem vysoudil 1 miliardu wonů, nečekal jsem, že na tu částku soudce přistoupí, ale můj právník mi poradil, že to zkusíme navrhnout.
Nakonec BigHit vysoudil 5 miliard wonů a to nejen za tu krádež a zpronevěru, ale započítal do toho ušlý zisk za to, že musel ukončit rozjetý projekt skupiny.
Hyun Soon byl na mizině, nezbylo mu vůbec nic.
Policista Yoon Seok byl odsouzen jen na 5let ve vězení a to jen protože spolupracoval s policií.
Musel taky zaplatit odškodné.
Máma a Hari dostanou 5 milionů wonů.
Jungkookovi musí zaplatit rozbité auto a odškodné ve výši 15 miliónu wonů.
Hyun Soon byl převezen do nejstřeženějšího vězení v Koreji.
Jsou zde zavření ti nejhorší vrazi a násilníci.
Neměl to tam lehké, protože pan Kang se postaral o to, aby se všichni ve vězení dozvěděli co udělal a za co tam je.
Hned první den okusil jaké to je, když se na něm vytřídá deset nadržených chlapů.
Nikdo s ním neměl slitování, protože měl tu smůlu, že všichni byli mými velkými fanoušky, to že mi ubližoval a navíc chtěl zabít mou mámu a malou sestřičku je hodně rozzuřilo.
Po třech dnech ho našli oběšeného na prostěradle v jeho cele, spáchal sebevraždu.
Nechci tvrdit, že jsem si jeho smrt přál, ale v ten den se mi ulevilo, najednou jako bych mohl znovu volně dýchat.
ČTEŠ
PLEASE TRUST ME [ P.JM 💛&💜 J.JK ]
FanficMladý detektiv Jeon Jungkook nesnáší svou práci, dělá ji jen proto že si to přál jeho otec, který byl také policista. Navíc je díky své orientaci diskriminován a nikdo s ním nechce pracovat. Když už je k někomu přidělen, tak dostáva jen úkoly které...