30.

170 11 1
                                    

Zrovna jsem jel do jednoho obchodu, který mi doporučil Hobi.

Chtěl jsem si koupit nějaké pohodlné sportovní kalhoty.

Hledal jsem nějaké volné místo k zaparkování, když jsem si všiml na chodníku Jimina, který tam chodil, sem a tam a vypadal dost zoufale.

Dost mě to překvapilo, myslel jsem, že už je u své sestry.

Zastavím vedle jeho auta a stáhnu okýnko.

" Co to zde nacvičuješ? Zeptám se.

Podívá se na mě a přes jeho obličej proběhne tolik emocí - vztek, flustrace, zoufálství.

Řekne mi co se mu všechno stalo a je mi ho upřímně líto, tak moc chtěl Hari udělat radost.

Chce půjčit telefon, aby si mohl zavolat taxi, ale mě napadne něco lepšího.

" Mám lepší nápad, vezmi si moje auto a já se o to tvoje postarám," řeknu.

" Vážně? To bys pro mě udělal?" Zeptá se nevěřícně.

" To víš, že jo," odpovím, jen mi řekni adresu a já ti ho tam dovezu.

Řekne mi adresu, kde ho najdu a přeskládá věci z jeho auta do toho mého.

Než odjede, tak mě ještě obejme a řekne:

" Moc ti děkuju, zachránil jsi mě, ještě že tě mám."

Nasedne do auta a rozjede se za Hari.

" Tak teď musíme najít nějaký pneuservis," pomyslím si a začnu na mobilu vyhledávat, kde je nejbližší.

Mám štěstí, protože jeden je za rohem asi 100 metrů od auta.

Hned tam zajdu, majitel je vážně skvělý, nabídne mi že se o auto postará a že si mám klidně zajít někam na kafe a vrátit se za půl hodiny.

Jdu tedy hledat kavárnu, ale najdu něco lepšího, hračkářství.

V něm jsem nebyl už dlouho.

Vejdu dovnitř a rozhlédnu se.

Je zde toho tolik, že nevím na co se mám dívat dřív.

Procházím mezi regály, když mou pozornost upoutá asi 50centimetrový bílí plyšový králíček s modrýma očima.

" Tak ten je naprosto úžasný, ten se bude líbit," prohlásím.

Zaplatím za králíčka a prodavačka mi ho dá do papírové tašky.

Vyjdu ven a všimnu si malého obchůdku naproti s názvem:

" Dárkové balíčky na přání"

Dojdu k výloze a tam si všimnu kytičky, která je vytvořená z lízátek a krepového papíru.

" Tak ta je perfektní," prohlásím a vejdu dovnitř a poprosím o jednu tu kytičku.

Už skoro vycházím z obchodu, ale zarazím se a vrátím se k pultu.

" Něco je špatně?" Zeptá se překvapeně prodavačka.

" Ne všechno je v pořádku, jen mi dejte ještě jedno jahodové lízátko," řeknu.

Dám si ho do kapsy a vydám se zpět k pneuservitu.

Auto je už hotové, takže zaplatím za opravu a vyrazím k našemu dormu.

Auto tam zaparkuju a zavolám si taxi.

Nadiktuju mu adresu stacionáře a celou cestu přemýšlím nad tím, že mám teď nejlepší příležitost si s Jiminem promluvit, ale trochu se bojím toho jak bude reagovat.

PLEASE TRUST ME [ P.JM 💛&💜 J.JK ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat