Opustit Jimina a vratit se do Busanu, bylo pro mě velmi bolestivé, ale uklidňoval jsem se, že je to jen na pár dní.
Dám výpověď, zabalím si věci, vezmu Bama a vrátím se zpátky.
Jenže všechno se poněkud zkomplikovalo.
Major mě požádal jestli bych mohl zůstat ještě 14 dní, protože mu onemocnělo několik lidí a má tam spoustu nováčků se kterými potřebuje pomoc.
Souhlasil jsem, s tím, že po 14 dnech mě pustí, jenže ze 14 dní byl najednou měsíc a pak nakonec jsem tam zůstal celé dva měsíce.
Mezitím jsem dojížděl do Soulu k soudu vypovídat, Jimina jsem viděl jen tam, stýskalo se mi a v noci jsem špatně spal.
Sice jsme si volali a psali, ale nebylo to ono.
Jedinou útěchou mi byl Bam.
Jednou jsem sice v Soulu zůstal přes noc, ale o to horší bylo ráno od Jimina odejít, trhalo mi to srdce.
Když jsem byl v Soulu tak začala máma chodit se Samem, tušil jsem to už dřív, že je to k sobě táhne, ale nechal jsem to na nich až na to příjdou sami.
Proto mě to ani nepřekvapilo, když jsem se vrátil, že spolu chodí, navíc Sam požádal mámu o ruku, takže se chystala svatba.
Ale malá svatba, jen oni dva a svědci.
Já šel za svědka mámě a Samovi nějaký jeho kamarád.
Máma se rozhodla, že s tancováním končí, začala mít problémy s kloubama a tak se rozhodla taneční studio prodat, dohodli jsme se, že ji pomůžu dokončit poslední kurzy, proto jsem v Busanu zůstal další dva měsíce.
Když jsem dával výpověd od policie v Busanu, byl jsem už rozhodnutý, že od policie odcházím úplně.
Uvědomil jsem si, že to je práce kterou opravdu nechci dělat celý život, zkusil jsem to a teď už vím, že to není nic pro mě.
Navíc dostal jsem mnohem lepší nabídku
___________________________________________
O čtyři měsíce dříve.....
" Tak to vypadá, že moje práce tajného detektiva zde už skončila," řeknu.
" To ano, jsem ti nesmírně vděčný za to co jsi pro Jimina udělal, samozřejmě peníze za svou práci dostaneš," odpoví pan Bang.
" Rád jsem vás poznal a děkuju za to, že jsem měl možnost zažít jaké to je být hvězdou, i když jen na chvíli, nikdy na to nezapomenu," prohlásím a podám panu Bangovi ruku na rozloučenou.
Než ale dojdu ke dveřím tak mě pan Bang zastaví.
" Jungkooku počkej!"
" Sice už nepotřebuju soukromého detektiva, ale hodil by se mi zpěvák a tanečník."
" Zrovna tady mám rozjetý jeden projekt, který jsem musel na chvíli pozastavit a ty se mi hodíš."
" Jsi vážně moc dobrý a já bych si moc přál abys tu s námi zůstal a pokračoval s klukama dál."
" Samozřejmě dostaneš novou smlouvu a tentokrát stejně lukrativní jako mají ostatní kluci, přidělím ti manažera, který se o všechno kolem tebe postará."
" Co na to říkáš?"
" No, trochu jste mě zaskočil," řeknu překvapeně.
" Promiň jestli potřebuješ čas na rozmyšlenou, tak to není problém," řekne mi pan Bang.
ČTEŠ
PLEASE TRUST ME [ P.JM 💛&💜 J.JK ]
Fiksi PenggemarMladý detektiv Jeon Jungkook nesnáší svou práci, dělá ji jen proto že si to přál jeho otec, který byl také policista. Navíc je díky své orientaci diskriminován a nikdo s ním nechce pracovat. Když už je k někomu přidělen, tak dostáva jen úkoly které...