32.

161 11 4
                                    

" Proč? To ti nevadí co ti dělá? Divím se.

" Vadí, doslova se nenávidím za to, že je nedokážu ochránit jinak, než že se sám nechám zneužívat, ale když jsem byl na policii naposledy tak mou mámu a Hari málem srazilo auto."

" Nebyla to náhoda,  bylo to varování, abych si to pro příště rozmyslel a nikomu nic neříkal.
To video mi pustil a řekl, že příště to auto nezastaví."

" Pokud zjistí, že spolupracuju s policií, tak je zabije. Nechci aby kvůli mě zemřeli," prohlásí.

" Takže měl pan Kang pravdu," řeknu.

" V čem měl pravdu?" Zeptá se nechápavě.

" Pan Kang má podezdření, že v tom má někdo z jeho kolegů prsty, protože se ty sebevraždy, vždycky hodně rychle přestaly řešit a zametly pod koberec."

" Jimine, nikdo na policii neví, že pan Kang vede vyšetřování, je to tajná akce, ví o tom jen on, pan Bang, já a teď už i ty."

" Pokud to neřekne někdo z nás, tak se to Hyun Soon nedozví."

" Musíme ho zastavit, nedovolím aby  ubližoval tobě a tvé rodině, nebo někomu dalšímu."

" Nevíš jak se jmenoval, ten policajt, kterému jsi to hlásil?" Zeptám se.

"  To si nepamatuju, ale Hyun Soon říkal , že je to jeho dobrý kamarád a že pro něj udělá cokoliv," odpoví.

" To znamená, že záznam o tom že jsi tam byl, bude zničený," řeknu si pro sebe.

" Jimine, jak dlouho ti to dělá?" Zeptám se.

Nejdřív vypadá, že mi neodpoví, ale potom začne:

" Když zemřel Felix tak začal Hyun Soon mít různé narážky, nevěnoval jsem tomu moc pozornost, ale občas to bylo divné."

" Už ani nevím jak jsme k tomu došli, ale prozradil jsem mu, že jsem bisexuál."

" Tak zvláštně se na mě tehdy podíval, že mi z toho přeběhl mráz po zádech."

" Naprosto vím o čem mluvíš, když se na mě dívá, tak mám stejný pocit a běhá mi mráz po zádech," skočím mu do řeči.

" Několik dní na to jsem vyhrál cenu zpěváka roku a slavili jsme v hotelu, byl už jsem trochu přiopilý takže mi nepřišlo divné, že během chvilky co jsem byl na  záchodě  všichni zmizeli, teda až na Huyn Soona."

" Dal mi skleničku se šampaňským a já ji naráz vypil, byla v tom nějaká droga."

" Vůbec si nepamatuju co se dělo a když jsem se potom probudil, tak jsem ležel nahý, spoutaný a celý bolavý v posteli s tím prasetem nad sebou."

" Byl jsem ještě panic a ten hajzl mě opakovaně znásilňoval a ještě si to natáčel."

" To snad ne!!!" Zhrozím se.

" Já ho zabiju!!!" Začnu  zuřit, úplně jsem si to představil, jsem  rudý vzteky a musím se ovládat.

" Takže už ho týra asi dva roky, jak to může zvládat?" Pomyslím si a nechápu to.

Ze začatku mě vydíral tím videem, že pokud to někomu řeknu, tak ho  zveřejní a zničí mi kariéru," pokračuje.

" Podle toho videa jsem si s ním užíval dobrovolně, jenže to jsem byl pod vlivem drog a vůbec jsem si to nepamatoval."

" Pak se to začalo stupňovat a začal mě mlátit, nejdřív za to že jsem mu nechtěl dobrovolně podržet a později jen tak pro zábavu."

" Když začal zastupovat Taemina tak, se trochu zklidnil."

PLEASE TRUST ME [ P.JM 💛&💜 J.JK ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat