Cehennem Haftası: Kısım 1 -Kısım 1-

328 18 171
                                    

Yazım Tarihi: 04/12/2022

Yayımlanma Tarihi: 01/05/2023

Heyyo!

Uzun bir aranın ardından hepinize merhabalar!

İlk kitap bittikten 1 ay sonra ikinci kitaba başlayabildik sonunda! Bir an hiç yapamayacağımı düşünmüştüm :)

Ve 22 yaşıma girdim evet SDLFKNJLFDSJLFDS. Aslında bu bölümü 2 Mayısta paylaşacaktım ama dedim madem benim için yeni bir yaş, yeni bir yıl başlıyor, sizin için de öyle olsun dedim fnnfdsf.

Ayrıca ufak bir karar da aldım. Remember da Scintilla da ayın 1'inde başladılar. Bu yüzden her kitaba ayın 1'inde başlamaya karar verdim. Yani 3. kitap da yayınlanmaya başladığında, hangi aya denk geliyorsa o ayın 1'inde yayınlanmaya başlayacak.

Dizinin bölümleri bu şekilde ikiye ayrılıyor. Kafa karışıklığı yaratabilir o yüzden başlıklara dikkat edin lütfen.

İlk kısımda çok fazla 3.Şahıs bakış açısı değişimi var. Özür diliyorum yazamadığım için fndnfjdnfjd ama hikayenin başında onlar gerçekten gerekliydi.

Bu ilk bölüm olayların başlangıcı olduğundan biraz uzun olacak. Diğer bölümler biraz daha az olacaktır duruma göre.

Yazar Notu: Şovun orijinal karakterleri hariç, geriye kalan tüm gifler temsildir.

----------------------------------

3.Şahıs bakış açısından:

Jack Morton, üzerinde bir mum olan kap keki mezar taşının üstüne bıraktı. "Nice yaşlara, anne. Dilek tut."

~

"Jack Morton?" Margaret Crain, bahsi geçen çocuğun masanın üzerine bırakılmış fotoğrafına bakıyor. "Bunu tartıştık, Vera. Jack Morton Tarikat'a uygun değil."

Vera Stone, elindeki viski dolu bardağından bir yudum aldı, "Sadece akademik başarısına bakarak, en iyi adaylarımızdan diyebilirim."

"Belgrave'in okul taksitlerini bile karşılayamaz."

"En parlak yıldızlarımızdan bazılarının benzer geçmişi var."

~

"Belgrave'den mektubu aldım." Jack cebindeki zarfı çıkartıyor. "İnce. Kötüye işaret." zarfı açarken mezar taşının üzerine bıraktığı kekin üstündeki mum söndü, ama o bunu fark etmedi.

~

"Çocuk suça eğilimli." Margaret konuşmaya devam ediyordu.

"Öğrenci konseyi başkanı." Vera hızlıca savundu.

"Yetim."

"Atletizm şampiyonu."

"Yalnız."

"Çünkü popülerlik çok önemli."

"Düşündüğünden fazlası."

~

Jack mektubu açtı, yüksek sesle okumak için genzini temizledi. " 'Sayın Bay Morton...' "

~

"Konu kapandı." kadın, dosyanın üzerindeki gülü alarak elinde parçaladı, "Onun acılarına son verdim bile. Jack Morton öğrenci değilse, yemin edemez."

"Bu üniversite benim görev bölgem."

"Gözden geçirmemiz gereken bir ayrıcalık."

Vera derin bir nefes aldı. "Peki ya kız?" Jack'in yanındaki dosyayı işaret ediyor, "Ona da bir bahane bulmayacaksındır umarım."

Scintilla 1.1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin