Finaller: Kısım 2 -Kısım 2-

58 5 21
                                    

Yazım Tarihi: 04/12/2023

Yayımlanma Tarihi: 04/12/2023

Heyyo!

1. Sezonun 10. Bölümünün ikinci kısmına hoş geldiniz!

' şeklinde gösterilen kısımları artık biliyorsunuz, söylememe gerek yok her halde dfmdfdsf.

Yazar Notu: Şovun orijinal karakterleri hariç, geriye kalan tüm gifler temsilidir.

----------------------------------------------

3. Şahıs bakış açısından:

Vera, viskisinden bir yudum aldı. "Tek fıçı. En azından büyükbabanın zevki varmış. İç dekorasyon konusunda kesinlikle yokmuş." evin salonuna göz gezdirdi.

"Büyükbabamı yine aşağılarsan görürsün."

"Ses tonuna dikkat et, Mürit."

"Git kendini becer, Büyücü."

Vera, bardağını yanındaki sehpaya bıraktı. "Bu bir zaman kaybı." gitmek için ayağa kalkmaya kalkıştığında Alyssa öne atılarak onu durdurdu. "Değil."

"Evet, öyle. Haklı." Jack kollarını kavuşturdu.

"Hayır, değil. Özür dilerim, Büyücü."

"Konuya gelin, Bayan Drake."

"Tamam, bir saniyeliğine hepimizin Vade Maecum'u yok etmenin esas önceliğimiz olduğunu söyleyelim."

"Değil." diye mırıldandı Jack.

Alyssa onu umursamadan devam ediyor. "Nephilim'in Gözyaşı işe yarar mı?"

"Emanetler odasında geçirdiğin zaman yaramış. Hakkını vereyim." Vera ona baktı.

"Aaa..." Jack araya girdi. "Nephilim'in Gözyaşı mı?"

"Bir iksir. Büyülü eşyaların efsunlarını kaldırıyor."

"Büyüler için boya silici gibi mi?"

"Evet, tabii. Tam onun gibi." diyor yüzünde belirgin bir alaycılıkla. "Ayrıca emanetler odam olsa bile yapması imkânsız. Yani..."

Jack soruyor. "Niyeymiş o?"

"Çünkü Nephilim'in Gözyaşı için gereken kan..." aniden durdu. "Siktir."

"Kurt adam diyor." Alyssa, Jack için açıkladı.

"Tarikat'ı dağıtmaya çalışan sen miydin?" yanındaki sehpaya sertçe vurdu. "Konuşmana kandığıma inanamıyorum!"

"Tarikat umurumda değil."

"Açık ettin zaten."

"Tek istediğim Coventry."

"Niye?"

"Çünkü o benim babam. Ve..." konuşmaya devam etmek için yeterli güce ulaştığında devam etti. "Ve annemle büyükbabam onun yüzünden öldü."

Vera önüne dönerek -Jack, onunla yakın olmak istemediği için karşısına oturmak yerine mutfaktaki sandalyeye oturmuştu- konuşmasına devam ediyor, "Yine de emanetler odasına ihtiyacımız var."

Jack iç çekti. "Size birini ayarlayabilirim."

~

"Tanrım!" Vera, Şövalyeler'in ininde bodruma iner inmez bunu söyledi. Alyssa da ilk defa evin bu kısmına indiği için etrafına bakınırken, Jack sıkılmış bakışlarını etrafta dolaştırıyordu.

Scintilla 1.1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin