Muallak: Kısım 2 -Kısım 7-

82 6 61
                                    

Yazım Tarihi: 23/09/2023

Yayımlanma Tarihi: 23/09/2023

Heyyo!

1. Sezonun 8. Bölümünün 7. Kısmına hoş geldiniz!

Bu kısım, 8. bölümün son kısmı....

Geriye dizinin 2 bölümü, benim yazmam gereken 7-8 bölüm kaldı...

Yazar Notu: Şovun orijinal karakterleri hariç, geriye kalan tüm gifler temsilidir.

--------------------------------

3. Şahıs bakış açısından:

Stiles içeri girdiğinde, arkalarından kapıyı kapatan Lilith'e dönüp fısıldadı. "Ben Hazel'ı alıp yukarı götüreyim. Koltukta uyuya kalmasın."

Kız başını salladığı sırada Stiles salona geldi. Karşısında gördüğü görüntüyle gözlerini kapatıp derin bir nefes aldı.

İkisi de koltukta uyuyakalmışlardı. Tek farkları, Hazel cenin pozisyonunda uyuya kalırken, Randall onun aksine kıza tıpkı ağaca tırmanan bir koala gibi sarılmış, üstüne üstlük bir bacağını da onun bacaklarının üstüne atmıştı.

Stiles onların yanına giderek Randall'ı kolundan tutup, Hazel'ı ondan kurtarmaya çalıştı. Kız uyanmasın diye elinden geldiğince dikkatli bir şekilde Randall'ın kolunu tutup onu sarsıyor. "Randall, kalk Hazel'ın yanından."

Çocuk sinirli bir mırıldanma ile kolunu ondan kurtarıp, Hazel'a daha fazla sarıldı. Stiles sinirle dudaklarının içini ısırıp bu sefer biraz daha sert bir şekilde kolunu tutarak sarstı. "Kalk dedim."

Randall elini rastgele sallayarak Stiles'ı uzaklaştırmaya çalıştığında, Stiles sinirle Randall'ın koluna sertçe vuruyor. Çocuk sinirle başını kaldırdığında Stiles panikle bir iki adım geriye attı.

Neyse ki, Randall ne olduğunu anlayamadan tekrar uyuya kaldığında, Stiles bu sefer iyice sinirle Randall'ı çekiştirdi. "Kalk dedim. Kalk."

"Dur, dur, dur." Lilith yanına gelerek kolundan tutarak onu durdurdu. "Randall ile birlikte Hazel'ı da uyandıracaksın."

Çocuğun bakışları kız arkadaşına kaydığında yumuşadı. "Onun uykusu ağırdır. Kolay kolay uyanmaz."

"Ben Randall'ı uyandırayım. Sen de Hazel'ı al." dedi Lilith, Randall'ın kollarını tutarken. Kolay ve çevik bir hareketle kollarını havaya kaldırdığında başını Stiles'a doğru salladı. "Şimdi al Hazel'ı."

Stiles başını sallayarak Hazel'a doğru eğildi. Onu gelin stili ile kucağına alamayacağını fark ettiğinde, belinden tutarak havaya kaldırdı. Kızın, bacaklarını beline dolamasını sağladıktan sonra hem kızın bacaklarını, hem de belini tuttu. Hazel uyku sersemi bir şekilde kollarını ona sardığında onu hafifçe hoplatarak daha düzgün bir şekilde durmasını sağladı.

Hazel uyku sersemi bir şekilde başını onun boynuna gömdüğünde, Stiles kalbi heyecanla atsa da gülümsedi. Yavaş ve dikkatli adımlarla merdivenleri çıkmaya başladığında Hazel mırıldanarak hafifçe başını kaldırdı. "Soğuk."

Stiles onun ne dediğini duyamadığından kaşlarını çattı. "Anlamadım? Güzelim tekrar söyler misin?"

Hazel bu sefer daha yüksek -ve sinirli- bir şekilde mırıldandı. "Soğuk dedim!"

Kıkırdadı Stiles. "Demek soğuk. Tamam, merak etme, seni odana götürdükten sonra üstünü sıkıca örteceğim. Güzelce ısınırsın."

Dirseği ile kapının kolunu indirirken, ayağını kullanarak kapıyı açıyor. Sırtıyla kapattıktan sonra yatağa doğru ilerleyerek Hazel'ı nazikçe yatağa yatırdı. Ayağındaki ayakkabıları çıkardıktan sonra üstündeki kazak ile uyuyamayacağını fark ederek belinden ve sırtından tutarak kızı kaldırdıktan sonra yavaşça kazağı çıkardı. Hazel kazağın altına giydiği uzun kollu ince bir tişörtle kalırken, Stiles komodinin çekmecesinde bulunan pijama üstünü aldı. Tekrar Hazel'a döndüğünde ise bir gerçeği fark etti.

Scintilla 1.1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin