Muallak: Kısım 1 -Kısım 11-

66 6 38
                                    

Yazım Tarihi: 20/08/2023

Yayımlanma Tarihi: 20/08/2023

Heyyo!

1. Sezonun 7. Bölümünün 11. Kısmına hoş geldiniz!

Sonunda 7. bölümün son kısmına gelebildim... Dizinin bitmesine 8. bölümü saymazsak 2 bölüm kaldı. Tahminen... 10-11 bölüm sonra ikinci kitabın finaline ulaşacağız :')

Üçüncü kitabı hafiften yazmaya başladım ama bazı şeyleri değiştirmem gerekiyor çünkü eski bir versiyon olarak yazmıştım üçüncü kitabı. Ama elimde biraz bölüm biriksin mi yoksa günlere yetiştirmeye çalışsam mı bilemedim.

Ve size ufak bir sorum var ehehehe.

Daha önce instagram hesabı açmalı mıyım diye size sormuştum. Cevap gelmemişti. Şimdi şu şekilde bir teklifim var.

A. İnstagram hesabı açarım. Bölümlerden kesitleri, haberleri falan orada paylaşırım.

B. İnstagramda grup açarım. Oradan bana sormak istediğiniz bir şey varsa sorarsınız, ve sohbet edebiliriz. Tabii genel olarak aktif olmanız gerekir nfnsdfnsdf. Malum Wattpad te grup konuşması özelliği yok, son görülme yok, mesajları ne zaman okuduğunuzu göremiyorum :')

İkisine de bana özelden 'Ben şu kullanıcıyım.' şeklinde Wattpad kullanıcı adınızı söylemeniz yeterli olacaktır.

Yazar Notu: Şovun orijinal karakterleri hariç, geriye kalan tüm gifler temsilidir.

-------------------------------

3. Şahıs bakış açısından:

"Vade Maecum Infernal'ın kurt adamları çektiğini biliyor muydun?" Vera ve Edward koltukta karşılıklı oturmuş konuşuyorlardı.

"Hayır. Sıkıcı." kaşlarını çattı, "Senin büyük sorun bu muydu? Niye heyecanlı bir şey sormuyorsun? 'Benimle... yatmayı hiç düşündün mü?' gibi."

"Yatmayı hayır. İlerisini, evet. Kahretsin."

"Buraya girdiğinden beri seni on kez kıyafetsiz hayal ettim."

"Sus."

"Aslında, şu an 11 etti." biraz bekledi. "12."

"Bu... planladığım gibi gitmiyor. Sen... Hep böyle etkileyici oldun."

"Hadi ama, zor biriyim, hırslıyım, sabırsızım. Herkesten zeki olduğumu düşünürüm, ki burada bunu yaptığıma göre öyle değil."

"Tek düşünebildiğim sana tamamen şeytani biri olduğunu düşündüğümü söylememek."

"Şeytani mi? Bencil ve tehlikeli? Biliyor musun, gençken ve ilk gücüm ve param olduğunda kadınları kullandım ve arkadaşlarıma ihanet ettim."

"Ne değişti?"

"Âşık oldum."

"Sophia'yı severdim. Seni hizada tuttu." şaşkınlıkla derin bir nefes aldı. "Tanrım, onu canlandırmayacaksın, değil mi? Onu canlandırma. Bu çok pis."

"Vade Maecum'ı o yüzden mi istiyorum?"

"Görünüşe göre."

"Sophia öldü. Vade Maecum yapabilse de, hiçbir büyü onu değiştiremez. Hayatında birini kaybettiysen anlarsın."

Yutkundu. "16 yaşındayken bir kızım vardı."

"Şimdi nerede?"

"Öldü."

Edward ağır ağır başını salladı. "Öyleyse anlarsın."

"Anlıyorum."

"Ben de şu an seni kıyafetsiz düşünüyorum. Ah, bu şey çok güçlü."

Scintilla 1.1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin