Yazım Tarihi: 18/12/2022
Yayımlanma Tarihi: 05/05/2023
Heyyo!
1. Sezonun 1. Bölümünün üçüncü kısmına hoş geldiniz!
Bu bölümden sonra geriye paylaşmam gereken bir bölüm kaldı.
Yazar Notu: Şovun orijinal karakterleri hariç, geriye kalan tüm gifler temsilidir.
----------------------------------------
Hazel'ın bakış açısından:
'Belaya bulaşmak yok. Belaya bulaşmak yok. Belaya bulaşmak yok.' Jack'i ormanda takip ettiğim süre boyunca aklımdan sürekli bu geçiyordu.
Birkaç defa seslenmek aklımdan geçse de kendimi tutmuş, nereye gittiğini takip etmeye devam etmiştim.
Jack ise gittiği yol boyunca sürekli etrafına bakınıyordu ama bir türlü arkasına bakmıyordu. Üstelik saklanarak da değil, gayet açık açık bir şekilde arkasından takip ediyordum onu.
"Kendime not, asla Jack ile gizli iş yapma." mırıldanırken yüzüme yakın olan bir dalı uzaklaştırdım. Yaklaşık 15 dakikadır yürüyorduk ve bütün enerjimi kullanmışım gibi hissediyordum.
Sonunda durduğunda, tam karşımızda baraka gibi bir yer vardı. Burada ne aradığı bir anda zihnimde neon bir tabela gibi parlıyor.
'Parayı bulmak için geldi.'
Gitmek üzere bir hamle yaptığım esnada, köşede ahşap panellerin yanında oturan birisi dikkatimi çekiyor. Onu patikadaki grupta gördüğümü hatırlıyordum. Kolundan akan yoğun kanı gördüğümde, hızla yanına koşmaya başlıyorum.
"Todd!" Jack ona seslenmeye başlıyor. "Todd!"
İkimiz de neredeyse aynı anda yanına ulaşıyoruz, "İyi misin?" yarasına bakarken sordum.
"Hazel? Senin burada ne işin var?" Jack kafası karışmış bir şekilde bana bakıyor.
"Eh, sana arkandan seslendim ama sen beni duymadın. Ben de nereye gittiğini merak ettim ve..." elimle üçümüzü işaret eden bir daire çizdim, "İşte buradayız."
"Nasıl? Sen... Her neyse. Todd sen iyi misin?"
"İyiyim."
"Gerçekten iyi olduğuna emin misin? Çünkü yüzün o kadar solgun ki bir hayalete dönüşmek üzere gibisin." yüzünü işaret ediyorum.
"Size iyiyim dedim."
"Sadece yardım etmeye çalışıyoruz."
"Yardımınızı istemiyorum. O parayı istiyorum." Jack onu bırakarak ayağa kalktı ve içeriye doğru ilerledi. Çantamda sargı bezi olarak kullanabileceğim bir şeyler ararken Todd arkasından bağırdı, "Bir kutuda. Kapının yanında. Ona yardım ettim! Diskalifiye oldu!"
"Sen bir pisliksin." Jack karşılık verdi.
Todd hâlâ bağırmaya devam ettiğinde dayanamayıp ben de sesimi yükseltiyorum, "Tamam, tamam, tamam! Ama sen de diskalifiye oldun!"
"Ben olmadım. Ona yardım ettim, o oldu." daha sessiz bir şekilde bana cevap verdi.
"Ne sanıyordun peki, yardım edene madalya takacaklarını mı?" çantamdan çıkardığım beyaz bir havluyu ona uzattım, "Şimdi bunu al ve yaranın üzerine bastır. Yoksa bundan sonra hayatına tek kolla devam etmek zorunda kalırsın." biraz duraksasa da havluyu elimden alarak yarasına bastırıyor. Ayağa kalkarak, Jack'in peşinden barakaya giriyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Scintilla 1.1
Hayran KurguScintilla ((is.) küçük, parlak bir parlama veya kıvılcım; küçük bir şey; zar zor görünen bir iz) ~ Beacon Hills'de olanlardan sonra, Hazel her şeyi unutarak sadece eyalet yarışmasına odaklanmaya karar vermişti. Yarışmanın yapılacağı yere tam 3 hafta...