Mezunlar Toplantısı: Kısım 2 -Kısım 2-

110 4 77
                                    

Yazım Tarihi: 03/05/2023

Yayımlanma Tarihi: 30/06/2023

Heyyo!

1. Sezonun 6. Bölümünün 2. Kısmına hoş geldiniz!

Ufak bir sorum var!

1. Serinin en başından bu bölüme kadar en çok hangi karakterin ve shipin geliştiğini düşünüyorsunuz? Ve neden?

Yazar Notu: Şovun orijinal karakterleri hariç, geriye kalan tüm gifler temsilidir.

-------------------------------------------

3.Şahıs bakış açısından:

Jack ve Alyssa, otel odalarından çıktıklarında Jack hızla ona döndü, "Geleceği görebiliyor."

"Kara büyücüler sadece geleceğin versiyonlarını görebilir." Alyssa kısa bir açıklama yaptı. "Gölgeleri. İhtimalleri."

"Çok emin gibiydi." ilk duyduğu anda tüylerinin diken diken olduğunu hissetmişti resmen.

Alyssa iç çekerek ona döndü. "Seni korkutmaya çalışıyor."

"İşe yarıyor."

"Pes etmiyoruz."

"Bir şeyler biliyordu, büyük babam hakkında ve..." Alyssa onu durdurup öpüyor. "Fazla düşünme." ardından yürümeye devam ederek çıkışa ulaştı.

"Affedersiniz?" kapının önünde duran bir Bellboy'a seslendi hızla. "Otobüs veya tren istasyonuna gitmemiz gerek. Hangisi yakın?"

"Kesinlikle otogar. Ya da size taksi çağırabilirim."

"Şu anda bizi bir kristal kürede dinliyordur." adama çaktırmadan kıza fısıldadı.

"Onlar kara büyücü. Kristal küre kullanmazlar. Geleceği tanımlamak için organ kullanırlar. Ve müziksel türden değil."

Bu sırada Bellboy, nefes nefese çırpınmaya başladığında ikisi de ona bakıyorlar. "Kahretsin. İyi misiniz?"

Adam yere düşer düşmez, başının yanında kırmızı damarlar belirerek başını kaldırdı. "Çok öngörülebilir. Size bekleyin demiştim. Şimdi geri yukarı dönün." ardından büyükçe gülümsedi ve başı tekrar yere düştü.

Jack eğilerek, adamın nabzını kontrol etti. Parmaklarında hiç bir baskı hissetmediğinde kıza döndü. "Alyssa, ölmüş."

Alyssa etrafına bakınmaya başladığında, Jack ayağa kalktı. "Pekâlâ, bunu yapabiliyorsa, mahvolduk."

"Bizi de öldürebilse, çoktan ölürdük."

"Belki işkence ediyordur."

"İki türlü de, korunuyorsun."

"Edward Coventry hayatına değer mi sence? Bence değmez."

"Bu görevde başarısız olamayız."

Jack'in gözleri park halindeki arabalardan birine takıldı. "Biraz sihir vakti." kızı oraya çevirdi. "Hadi."

Hızlı adımlarla arabanın yanına ulaşıyorlar. Jack, ceketinden çıkardığı bir kartla, kapıyı anahtarsız bir şekilde kısa sürede açtı.

Alyssa'nın da binmesi için diğer kapıyı açtığında, kız hızla içeri girdi. "Bunu ne zaman öğrendin?"

"Hazel öğretti." diyor çocuk arabayı çalıştırırken.

"Hazel mı?" Alyssa kaşlarını çattı. "O nereden öğrenmiş?"

Scintilla 1.1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin