Yazım Tarihi: 05/08/2023
Yayımlanma Tarihi: 05/08/2023
Heyyo!
1. Sezonun 7. Bölümünün 7. Kısmına hoş geldiniz!
Yazar Notu: Şovun orijinal karakterleri hariç, geriye kalan tüm gifler temsilidir.
-------------------------------
Hazel'ın bakış açısından:
"Sakinleştirmek için mi?" kendimi arabanın bagajındaki yatağa bırakırken Joseph konuşmaya devam ediyordu. "İnsanlar sakinleştirmek için ne zamandan beri birbirlerini öpüyorlar, yoksa ben mi kaçırdım?"
Güldüm. "Üstelik ben de ona karşılık verdim. Ben ya ben! İnanabiliyor musun?" telefonu hoparlöre alırken yan yattım. "Tüm cesaretimi topladım ve ona karşılık verdim. Ama o ne yaptı?" sesimi kalınlaştırarak Stiles'ın taklidini yapıyorum. " 'Seni sakinleştirmek için öptüm' benden hoşlandığı açıkça belli, ve bu bana hâlâ rüya gibi geliyor, ama neden bunu itiraf edemiyor anlayamıyorum."
"Belki de korkuyordur. Senin tepkinden yani."
"Karşılık vermeseydim tepkimden korkabilirdi. Ama ben, karşılık verdim. Üstelik ortada koskoca Lydia sorunu dururken bir de." sıkıntıyla yerimde tepindim. "Tam bir şeyleri hallediyorum, diğeri bozuluyor. Onu düzeltiyorum, bu sefer de önceden düzgün olan bozuluyor. Benden kaçıyor biliyor musun? Bu sabah beni görür görmez panikle yanımdan kaçtı. Hem de 'Günaydın Hazel. Görüşürüz Hazel' diyerek."
"Bana o klasik numarayı yaptığını söyleme." Joseph'in sıkıntıyla inlediğini duyuyorum.
"Yaptı." hırsla başımı salladım. "Tam olarak onu yaptı. Benden kaçtı. Hem de saçma sapan şekillerde."
"Tekrar mı öpüşseniz?"
"Nasıl olacak ki o?"
"Çok kolay. Yalnız kaldığınız ilk an tut yakalarından çek kendine öp. Kendini tutamayıp devamını getirecektir zaten."
"Beni her gördüğünde kaçıyor ama, hadi diyelim ki ensesinden anne kedilerin yavrusunu tuttuğu gibi tutup kaçmadan öptüm. O da bana dayanamadı, ki zaten bana dayanamaz, karşılık verdi. Ayrıldığımızda neden öptüğümü sorarsa ne diyeceğim?"
"Teşekkür etmek için öptüm dersin." kaşlarımı kaldırdım. "Teşekkür etmek için mi?"
"Evet. Hani o seni, sakinleşmen için öptü ya, sen de onu seni sakinleştirdiği için teşekkür etmek amacıyla öpersin."
"Mantıklı." ağır ağır başımı salladım. "Ama ilk önce onu yalnız yakalamam gerek. Bir baş başa kalabilirsek her şeyi söyleyeceğim."
"Söyleyeceğim derken..."
"Evet. Evet Joseph. Stiles'a aşık olduğumu söyleyeceğim." gülümseyerek başımı yastığa bıraktım. "Tüm duygularımı, tüm hissettiklerimi, korkularımı, endişelerimi tek tek anlatacağım ona. Ben artık ondan bir şey saklamaya dayanamıyorum. Kalbim ağrıyor."
"Sen de haklısın şimdi... Koskoca altı sene... söyle de rahatla artık."
"Evet."
"Ama Hazel, onu köşeye sıkıştırmaktan korkma. Senden çekinmemesi gerektiğini bilmesini sağla. Unutma bunu."
"Unutmam." kıkırdadığım sırada cipe doğru gelen Scott ve Stiles ikilisi gözüme çarptı. "Geliyorlar ben seni sonra ararım." panikle telefonu kapatarak koltukta bağdaş kuruyorum -arka koltukları sonuna kadar indirerek bagajla birlikte iki yatak yapmıştık-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Scintilla 1.1
FanfictionScintilla ((is.) küçük, parlak bir parlama veya kıvılcım; küçük bir şey; zar zor görünen bir iz) ~ Beacon Hills'de olanlardan sonra, Hazel her şeyi unutarak sadece eyalet yarışmasına odaklanmaya karar vermişti. Yarışmanın yapılacağı yere tam 3 hafta...