Cehennem Haftası: Kısım 2 -Kısım 3-

95 10 108
                                    

Yazım Tarihi: 11/02/2023

Yayımlanma Tarihi: 16/05/2023

Heyyo!

1. Sezon 2. Bölümün son kısmına hoş geldiniz!

Bu bölümden sonra artık hiçbir şey eskisi gibi olmayacak DFDFBSDBFDSF.

Yazar Notu: Şovun orijinal karakterleri hariç, geriye kalan tüm gifler temsilidir.

----------------------------------

Hazel'ın bakış açısından:

"Yani, artık 'çamur yaratık' mı oldu?" Randall birasını içerken bize dönerek sordu.

O 'çamur yaratık' ile karşılaştıktan sonra yurda uğrayıp Jack'in elini temizlemesini beklemiş, ardından da durumun kritiğini yapmak için Randall'ı arıyarak bizimle Bıçak ve Kadeh'te buluşmasını istemiştik.

Şimdi onlarla beraber bar taburesi yerine en köşeye kurulan koltuklara geçmiş, elimde bu sefer tüm ısrarlarıma rağmen Jack'ın ısmarladığı limonata ile tam ortalarında oturuyordum.

"Daha iyi bir tarifini düşünemiyorum." dedi Jack.

"Ne olduğu hakkında bir fikriniz var mı? Nereye gittiği, neyin peşinde olduğu?"

"Yeni üyeleri öldürüyor. Bildiğimiz bu." Jack ikimizin adına da cevap verdi.

"Ama sizi hedef alan ne? Siz yeni üye bile değilsiniz."

"Evet, ama görgü tanığıydık." dedim ona dönerken. "Hiçbir katil arkasında iz bırakmayı istemez."

"Tamam, ama Gabrielle'i öldürmeyi neden durdurdu? Bunun için bir teorin var mı? O saldırı, önemi yokmuş gibi kayboldu."

Bardağımdaki pipete odaklandım bir süre. "Şimdilik yok. Ama bulacağım."

Randall derin bir nefes aldı, "Pekâlâ, buraya alışabildiniz mi?"

"Benim için işler iyi gidiyor." omzumu silktim. Kaşlarımı hafifçe kaldırarak Jack'i işaret ediyorum. "Ama onun için sıkıntılı."

Ona döndüğünde Jack konuşmaya başlıyor. "Hayatları boyunca ilk defa mı dönem ortasında nakil aldıran bir çocuk gördüklerini sormak istediğim bazı anlar yaşadım."

Randall bir kahkaha atarken soruyor, "Neler yaşadın?"

"Neler yaşamadın ki desen daha mantıklı. Eğer saatlerce zamanın varsa anlatmayı çok isterim."

"Eh, sizinle kalmayı çok isterim ama o kadar zamanım yok." bana göz kırpıyor, "Ama sen anlatmak istersen günlerimi senin için ayırabilirim."

Şaşkınlıkla cevap vermek için dudaklarımı araladığım sırada Jack tekrar konuşmaya başladı, "Neden ona özel bir ayrıcalık? Ben senin arkadaşın değil miyim?"

Boştaki elini teslim olma pozisyonunda kaldırdı, "Bir şey demedim. Tamam anlat hem..." Randall konuşurken bir anda durdu, "Koluna ne oldu?"

"Ha?" şaşkınlıkla sordum.

Kolumu tuttu, geçen gün Jack'in annesinin mezarındayken yaralandığım yer tekrar kanamıştı. "Üstüne düştüğüm için olmalı." dedim umursamaz bir şekilde. "Daha sonra hallederim."

"Daha sonra hallederim mi?" Randall bana şaşkınlıkla baktı. "Mikrop kapabilir biliyorsun değil mi?" yüzüme bir saniye kadar baktıktan sonra ayağa kalktı. "Beni bekle."

"Tamam." arkasından mırıldandım. Jack kıkırdamaya başladı. "Ne?" ona döndüm.

"Hiç." gözlerini barın tavanında gezdirdi. Kaşlarımı çattım, "Ne demek istiyorsun?"

Scintilla 1.1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin