Heyyo!
1. Sezonun 7. Bölümünün 9. Kısmına hoş geldiniz!
Bol bol BOL BOL yorum istiyorum efenim. Sırf siz yorum atın diye 6079 kelimelik bölüm yazdım :)
Yazar Notu: Şovum orijinal karakterleri hariç, geriye kalan tüm gifler temsilidir.
-------------------------------------------
3. Şahıs bakış açısından:
Tarikat, Edward'ın gelişiyle ani bir toplantı yapmaya karar veriyorlar. Edward kendisine bir içki doldururken Vera'ya seslendi, "Tebrikler, Konsey Üyesi Stone. Nihayet kendinize geldiniz."
"Tereddüdümü affedin, Büyücü. Sadece terfinin benim yararıma mı, Tarikat'ın yararına mı olduğunu düşünmem gerekiyordu."
"Vera'ya." onun adına kadeh kaldırıyorlar. "Ölüm kadar ciddi."
Edward içkisinden bir yudum aldıktan sonra konuşmaya devam ediyor. "Konsey tamamlandığına göre, uğraşmamız gereken işler var. Renee'nin ölümü planlarımı yaydan çıkardı. İki öğrencimiz neredeyse ölüyordu, ve Nekrofon ciddi hasar aldı. Zor bir iş, ama onu kurtarabiliriz."
Vera elini kaldırarak söz aldı. "Büyücü, izin verir misiniz? Konsey'de diğerleriyle konuştum, Vade Maecum Infernal'ın peşinden gitmeniz konusunda ciddi endişeler var."
"Vade Maecum'la sürdürülebilir bir yaşam yaratabiliriz. Açları besleyebilir, kanseri çözebiliriz."
"Daha açık olayım. Merak ettiğimiz şu, 'Sizin çıkarınız ne?' "
"Niyetimi mi sorguluyorsunuz?"
"Konseyin amacı bu değil mi? Koruyucu görevini üstlenmek."
"Senin işin Büyük Büyücü'nün nekrofonu almasını sağlamaktı." Profesör Hemmings araya girdi.
"Benim işin elemental nakli uygulamaktı."
"Ve başarısız oldun."
"Şey büyümüz bir kurt adam tarafından kesildi."
"Kurt adam olduğuna emin misin?" Edward kaşlarını çatıyor.
"İki müridim onu gördü."
Bir başka konsey üyesi söze karıştı. "Büyücü, Vade Maecum'un tarihini inceliyorum, ve anekdotsal ifadelere göre büyüyü restore etmek..."
"Kitap, kurt adamlar çağırıyor." Vera kadının sözünü kesti.
"Sahi mi, Vera? Tek bir göz teması ve hikâyelere dayanarak kafamızı kuma gömmemizi mi öneriyorsun?"
"Önerim, konseyin Vade Maecum Infernal'ın peşinden gitmenize desteğini kesmesi. Biz riskin çabalarımıza değdiğine emin olana dek."
Edward etrafına baktı, "Hepiniz öyle mi düşünüyorsunuz?"
Profesör Hemmings karşı çıktı. "Hepimiz değil."
"Yarın sabah." Vera araya girdi. "Evinize geleceğim. Konuşuruz."
"İple çekiyorum."
~
Hazel'ın bakış açısından:
"Hadi ama. Kahretsin, Hamish. Çıkar, Hamish!" Randall, Hamish ve Lilith'i eve kadar takip etmiştik, Stiles bunu her ne kadar istemese de, buraya geldiklerinden beri tartışan ikiliye sıkı bir azar çektikten sonra diğerleri langırt oynamaya karar vermişlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Scintilla 1.1
FanficScintilla ((is.) küçük, parlak bir parlama veya kıvılcım; küçük bir şey; zar zor görünen bir iz) ~ Beacon Hills'de olanlardan sonra, Hazel her şeyi unutarak sadece eyalet yarışmasına odaklanmaya karar vermişti. Yarışmanın yapılacağı yere tam 3 hafta...