Etiğe Giriş: Kısım 1 -Kısım 1-

144 11 96
                                    

Yazım Tarihi: 11/02/2023

Yayımlanma Tarihi: 19/05/2023

Heyyo!

1. Sezonun 3. Bölümünün ilk kısmına hoş geldiniz!

Ben alıntılar atmaya başladım ama okuyor musunuz bilmiyorum SDNFDSFNDSFDSFB. Bölümleri paylaşmadan bir gün önce saat tam 20 de panoda paylaşıyorum.

Bu bölüm de ilk kitaptaki formalite bölümü gibi. Hazel'ın çok fazla sahnesi yok.

Ama uyarıyorum, bölüm aşırı uzun. İlk kitaptaki Formalite -Kısım 2- kadar değil ama yine de uzun. Dizinin ilk 17 dakikasını yazdım ama Hazel'ın ekstra sahneleriyle tahmin ettiğimden daha fazla sürdü. (Düzenleme Notu: Bu kitapta 15k lık bölüm var... SDLNFDFSDLFNSDLF)

Yazar Notu: Şovun orijinal karakterleri hariç, geriye kalan tüm gifler temsilidir.

-------------------------------------

Hazel'ın bakış açısından:

"Biraz daha iyisin değil mi?" Randall bana bir bardak su uzatıyor. Alıp tek yudumda bitirdim, "İyiyim teşekkürler."

Jack ortadan kaybolduktan sonra, Randall yanında iki arkadaşıyla bulunduğum küçük odaya gelmiş, beni panik halinde bulduğunda yukarı çıkmama yardım etmişti. Arkadaşları beni öylece izlerken önce sakinleşmeme yardım etmiş, daha sonra da bana olanları üstünkörü anlatmıştı. Neyse ki panik halim daha önce Jack ile birlikte olduğu gibi değil, daha hafiflemiş bir versiyonuydu da rezil olmamıştım.

"Şimdi doğru mu anladım," uzun boylu oğlan konuşmaya başladı. Son sınıf öğrencisi gibi duruyordu, "sen perdenin altında kaldın ve başka bir post seni seçmedi?"

Başımı salladım. "Evet. Kendimi kurtarmaya, neler olduğuna bakmaya çalıştım ama bir türlü başaramadım."

Kısa boylu kız kollarını göğsünde kavuşturdu, "Bu durumda seni öldürmemiz gerekiyor."

Yutkundum. İstemsizce kolumu cebime bastırarak bıçak ve parfümün orada olup olmadığını kontrol ediyorum. Ellerim titremeye başladığında Randall onları avuçlarının arasına alıyor, "Hadi ama Lilith! Onun hiçbir suçu yok."

"Post almadı." dedi Lilith omuzunu silkerek, panik halinde Randall'a bakıyorum.

"Kimse kimseyi öldürmüyor." uzun boylu olan tekrar konuşmaya başladı, "Jack geri dönmeden ne yapacağımıza karar vermiyoruz."

Lilith içini çekti. "Tamam, şimdilik."

"İçimi rahatlattın, teşekkürler." diyorum. Bu sırada aniden dış kapı açıldı ve Jack kendi haline dönüşürken yere yığıldı.

Lilith son anda cübbeyi üstüne fırlatarak Jack'in tüm bedenini görmemizi engelledi. Ona gerçekten bir teşekkür borçluydum, çünkü postla dönüşenlerin dönüşümden sonra çıplak kaldıklarını bilmiyordum.

Randall ayağa kalkıp yanlarına gittiğinde bende onu takip ediyorum. Jack tamamen çamur ve toprakla kaplanmış, elleri ve ağzının kenarlarında kanlarla öylece yerde duruyordu.

Uzun olanı, Jack'e doğru hafifçe eğildi ve elindeki kanı kokladı, "Geyik yemiş."

İrkilmeden edemedim. Tamam kurtlar çiğ et yiyebilirdi ama tanıdığım birinin bunu yapması hiç hoş bir görüntüye sahip olmamı sağlamamıştı.

Ve yeni bir bilgi de öğrenmiştim: postla dönüşenler çiğ et yiyebiliyorlardı.

"Tamam, Jack geldi. İlk dönüşümünü geçirdiği için bedeni yorgun ve birkaç saate uyanmayacak. Şimdi seninle ne yapacağımızı konuşabiliriz." bana doğru birkaç adım atmaya başladığında Randall'a doğru geriledim.

Scintilla 1.1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin