Etiğe Giriş: Kısım 2 -Kısım 2-

94 8 63
                                    

Yazım Tarihi: 23/03/2023

Yayımlanma Tarihi: 27/05/2023

Heyyo!

1. Sezonun 4. Bölümünün ikinci kısmına hoş geldiniz!

Bugün atacağım ikinci bölüm bu, diğerlerine olduğu gibi buna da bol bol yorum istiyorum lütfen dfdsfgdfgds.

Yazar Notu: Şovun orijinal karakterleri hariç, geriye kalan tüm gifler temsilidir.

-----------------------------------

3.Şahıs bakış açısından:

"Bugün, bir iksir deneyeceğiz. Somnus Adveniat." Edward Coventry elindeki iksiri Alyssa'ya gösterdi.

"Bir uyku iksiri mi?"

"Yakın."

"Somnus Adveniat." büyüyü tekrarladı. "Rüya diyar."

Edward onun kollarından tuttu, "Sör Richard hiç bitmeyen bir rüyanın ortasında. Kitabın bir parçası oraya konulmuş." sunağın üzerindeki ipi alarak kızın bileğine bağladı. "İçine yolculuk iki uygulayıcıyı gerektiriyor. Sen diyara gireceksin... ben de rehber olacağım."

İpin diğer ucunu hızla eline sardığında Alyssa başını sallıyor, "Sen ve ben bu iple bağlı olduğumuz sürece seni Sör Richard'ın bilinçaltından çekebilirim."

Alyssa'yı hafifçe hemen yanındaki sunağa yönlendirdi. Kız oturduğunda iksirin tıpasını açarak ona uzattı. "Tam yanında olacağım. Alyssa... bana güveniyor musun?"

"Tamamen." diyor bir saniye bile beklemeden.

"Tamam, bu büyünün bir parçası. Çalışması için 'Güveniyorum.' demen lazım."

"Güveniyorum." Edward ona şişeyi uzattığında elinden alarak büyük bir yudum aldı. "Hm, tarçın." diye mırıldandıktan sonra sunağa uzanarak gözlerini kapattı.

~

Hazel'ın bakış açısından:

Bodrumun kapısını açarak elimde sandalyeyle içeri girdiğimde Jack'in sesini duyuyorum, "Bunu duyuyor musunuz? Çınlamayı?"

"Endişelenme." Randall'ın rahat sesini duyduğumda kıkırdadım. İkisinin de başları bana döndüğünde sandalyeyi alarak tam ortalarına, onları izleyebileceğim bir yere konumladım. Üstlerini çıkarmış, altlarında sadece bir havlu vardı.

"Burada ne yapıyorsun?" Jack'in eli bir anda panikle havlusuna doğru gitti.

"Ne, ne yapıyorum?" otururken soruyorum. Jack şaşkınlıkla bana baktı, "Senin normalde utanman gerekmiyor muydu?"

"Neden utanayım?" bir elimi rastgele üstlerine doğru sallıyorum, "Sonuçta plaja gittiğinizde de üstünüzü çıkartıyorsunuz."

"Evet ama-" bir parmağımı onu tehdit eder gibi doğrultarak sözünü kestim, "Haklıyım, kabul et."

"Evet. Hadi ama Jack." Randall bana bakarken gülümsedi. "Sonuçta böyle bir vücut görmek onun da hakkı." kollarını kaldırarak 'kaslarını' sergiler gibi yapıyor. Alaycı bir gülümsemeyle onu baştan aşağı süzdükten sonra omzumu silktim. "Daha iyilerini görmüştüm."

Randall şaşkınlıkla kaşlarını kaldırıyor, "Daha iyileri? Kız arkadaşım olduğunu sanıyordum!"

"Onun bu konuyla nasıl bir ilgisi olabilir?" güldüm.

"Benim sevgilimsin," kollarını göğsünde birleştirdi. "yanımda başka erkeklerin kaslarını övemezsin."

"Ha, yanında değilken övebilirim yani?" kaşlarımı kaldırırken gülümsedim.

Scintilla 1.1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin