Etiğe Giriş: Kısım 2 -Kısım 3-

96 8 51
                                    

Yazım Tarihi: 25/03/2023

Yayımlanma Tarihi: 27/05/2023

Heyyo!

1. Sezonun 4. Bölümünün son kısmına hoş geldiniz!

Bugün atacağım son bölüm de buydu!

Lütfen bol bol yorum atalım, teşekkürler sdjfnsdfdsf

Sanırım haftaya da 3 bölüm atıp, iki hafta sınav haftası sebebiyle ara vereceğim. Büte kalmazsam bu ara sadece iki hafta ile kalacak.

Yazar Notu: Şovun orijinal karakterleri hariç, geriye kalan tüm gifler temsilidir.

--------------------------------

3.Şahıs bakış açısından:

Ertesi gün, Jack okulda Alyssa'yı buluyor. "Alyssa!"

Kız ona bakıyor, "Hey, Jack."

"Hey."

"Ben..." çantasını toplamaya başlıyor. "Gerçekten şu an vaktim yok."

"Dinle, büyüyle uğraştığım için üzgünüm." ilerlemeye başladığında arkasına takılıyor.

"Yakalandığın için mi?"

"Hayır, beni uyardığın hâlde dinlemediğim için."

"Birine zarar gelmeden bunu anlamana sevindim."

"Kesinlikle." diyor kaşlarını hafifçe kaldırırken. Kesinlikle kimseye bir zarar gelmemişti. "Sana bir soru sorabilir miyim?"

"Ben... Gitmem gereken bir yer var. Edward beni bekliyor."

"Özel proje mi?"

"Yanlış soru."

"Tamam, bak. Bir yerde büyünün bir yolu izlediğini okudum. Ve o yolu engellersen, yeni bir yol buluyor, değil mi?"

"Doğru."

"Düşünüyordum da, ya büyü bir nehir gibiyse, akacak bir yol arıyorsa? O nehre baraj kurarsam, yolunu değiştiriyor ve suyun tamamı akmaya devam etmiyor. Daha küçük bir nehre dönüşüyor. Hatta bir sızıntıya."

"Bu nehir nereye gidiyor?" Alyssa durduğunda Jack anlatmaya devam etti, "Büyüyü yeterince engellersem ve yolunu değiştirirse... gücünü kaybedip yavaşça yok olur mu?"

Alyssa gülümseyerek yavaşça başını salladı. "Tebrikler. Anahtar bir konuyu çözdün. Büyünün yarılanma ömrü vardır. Ne karıştırıyorsun?"

"Yakaladığından beri tek büyü yapmadım."

"Söz verir misin?"

"Söz veririm. Beni ispiyonlamadığın için sağ ol." ardından kıza sarılıyor.

"Bir şey değil."

Ayrıldıklarında Jack kızın yüzüne gelen saçları geriye attıktan sonra daha fazla dayanamayarak dudaklarına kapanıyor.

Geri çekildiğinde Alyssa konuşmaya başladı, "Bu tamamen uygunsuzdu."

"Bir müridin eğitmenini öpmesi mi, eğitmeninin karşılık vermesi mi?"

Alyssa nefes verir gibi gülerken başını iki yana sallıyor. "Bu hiç olmadı. Hayır." başını yere eğerek duymaması için mırıldandı, "Dudakların çok yumuşak."

"Ne?" Jack duyduğunda şaşkınlıkla kaşlarını kaldırdı.

"Tamam. Ben... Güle güle." hızlı adımlarla oradan uzaklaştığında kendi aptallığına şaşırıyor.

Scintilla 1.1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin