Yazım Tarihi: 02/08/2023
Yayımlanma Tarihi: 02/08/2023
Heyyo!
1. Sezonun 7. Bölümünün 6. Kısmına hoş geldiniz!
Cidden bu bölüm kitapta en uzun kısım olabilir sdnfdnfdsnfd. Şimdiden 6. kısma geldik bile.
Yazar Notu: Şovun orijinal karakterleri hariç, geriye kalan tüm gifler temsilidir.
--------------------------------
3. Şahıs bakış açısından:
"Sanki tüm hayatın bitmiş gibi davranmayı keser misin?" Lilith saçlarını kurulamayı bitirdiğinde havluyu koltukta ters bir şekilde yatan Randall'ın yüzüne fırlattı. "Alt tarafı Hazel gideli iki gün oldu. Bütün yaşam enerjin çekilmiş bir şekilde o koltuğa bağımlı kaldın."
Randall yüzündeki havluyu bile almadığında Hamish elinde içkisiyle gelerek onun yerine alıyor. "Üstüne gitme. Aşk acısı çekiyor."
"Aşık olan insan ihanet etmezdi." Lilith omzunu silkti. "Randall ise o sarı kafaya anahtarı vererek Hazel'a yapabileceği en büyük kötülüğü yaptı zaten."
"Ben anahtar falan vermedim." Randall sonunda bir yaşam belirtisi göstererek koltukta düzgün bir şekilde oturdu. "Yani evet bir anahtar verdim ama o amaçla değil."
Hamish yanına oturarak ona hazırladığı içkiyi uzattı. "Haber var mı?"
İç çekerek yüzünü ellerinin arasına aldı. "Telefonlarımı açmıyor bile."
"Joseph'e sormuyor musun? Babası şu yarışmada juri olacak diye burada kaldı ya. Kesin Hazel ile konuşuyordur."
"Ondan sadece Hazel'ın kendi evine geri döndüğünü öğrenebildim. Nerede oturduğunu bilsem kapısına gideceğim ama-"
"Yok artık." Lilith sözünü kesti. "Kız senin yüzünü bile görmek, hatta yüzünü bırak seninle aynı havayı solumak bile istemiyor, sen onun kapısına gitmekten bahsediyorsun."
Randall ellerini yüzünden çekti. "Gerekirse günlerce kapısında yatarım, ama yine de ona olanları anlatırım. Benden de duyması gerekiyordu, bir kere bile dinlemeden gitti."
"Yani..." Hamish arkasına yaslandı. "Sana sormaktansa gördüklerine inanmayı tercih etti desek daha doğru olur." çocuğun sıkıntılı yüzünü gördüğünde devam etti, "Kusura bakma ama, en başından beri kıza yanlış davrandın. Önce onun kavga ettiği kızı koruyorsun, sonra Hazel'la kavga ediyorsun, sonra da isteyerek veya istemeyerek onun hırsız konumuna düşmesini sağlıyorsun ve hâlâ ne olduğunu anlamadığımız Madison durumu var. Yani Hazel'ın senin söylediklerine değil de olanlara inanması bana da mantıklı geliyor."
"İsteyerek yapmadım." Randall, Hamish'in masaya bıraktığı içkiyi alarak tek yudumda bitirdi. "Gerçekten, isteyerek yapmadım. O kıza anahtarı verirken aklımdan bu geçmiyordu bile."
"Ama yine de verdin." Lilith vurguladı. "Bu onun için gayet de yeterli bir sebepti. Gitmekte kesinlikle haklıydı." bir süre bekledikten sonra devam etti. "Ama yine de seni dinlemesi gerekiyordu. Kendini açıklamana izin vermeliydi."
Bu sırada Randall'ın telefonu çaldığında, hızla masanın üzerindeki telefona uzandı. Ekranda beklediği kişiden başka bir ismi gördüğünde iç çekerek masaya geri bıraktı.
Lilith arkasına yaslandı. "O kavgayı başkalarının görmediğine sevinmelisin. Yoksa insanlara yüzündeki morluğun nasıl bir anda geçtiğini anlatamazdın."
"Sen orada mıydın?" Randall ona döndü. "Neden bir şey söylemedin? Hazel'ın arkadaşı olduğunu sanıyordum."
"Arkadaşım ama..." Lilith bir an duraksadı. "İşleri daha da karıştırmak istemedim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Scintilla 1.1
FanfictionScintilla ((is.) küçük, parlak bir parlama veya kıvılcım; küçük bir şey; zar zor görünen bir iz) ~ Beacon Hills'de olanlardan sonra, Hazel her şeyi unutarak sadece eyalet yarışmasına odaklanmaya karar vermişti. Yarışmanın yapılacağı yere tam 3 hafta...