Yazım Tarihi: 25/08/2023
Yayımlanma Tarihi: 25/08/2023
Heyyo!
1. Sezonun 8. Bölümünün 1. Kısmına hoş geldiniz!
Sonunda 8. bölüme geçebildim :')
Bu arada bir önceki bölümde ısrarla ikisi de denildiği için ben de yeni bir instagram hesabı açtım ehehehehe.
Takip etmek isteyenler olursa bana özelden yazın lütfen.
Ama grup için şartlarım var :)
1. İki kitaba da toplamda 50 ve daha üstü yorum atmış olmak. - e malum :) Konuşacaklarını söylerlerse düzenli olarak oy verenler de gelebilir dffdgfdg-
2. Her gün olmasa da sık sık aktif olmak. -Grubun aktif bir şekilde hareket edebilmesi için-
3. Kavga çıkarmamak
Bu şartlara uyan en az 5 kişiyle birlikte bir grup açmayı planlıyorum. Ama şu an değil :) Ekim veya Kasım ayları gibi olabilir. O zamana kadar o sayfada bireysel olarak da konuşabilirsiniz.
Yazar Notu: Şovun orijinal karakterleri hariç, geriye kalan tüm gifler temsilidir.
--------------------------------
Hazel'ın bakış açısından:
"Onun kokusunu alamıyor musun?" Lilith odada volta atmaktan vazgeçerek Scott'a döndü. "Veya bir kalp atışı?"
"Üzgünüm." Scott başını iki yana salladı. "Tüm kampüsü gezdik ama bir türlü kokusunu alamadım."
Lilith sıkıntıyla saçlarını karıştırdığında iç çekerek başımı Stiles'ın omzuna yasladım. Kimseye çaktırmadan elini tutmaya çalışıyorum ama elini kendisine çekerek buna izin vermiyor.
Kaşlarımı çatarak hafifçe ona döndüğümde, dümdüz karşıya baktığını görüyorum. Scott'a veya diğerlerine yakalanmamak için çekmiş olmalı. Yoksa bir anda bu kadar soğuyacak bir şey yapmadığımdan emindim.
"Jack'in gelmesini bekleyeceğiz." Hamish kollarını kavuşturdu. "Umarım iyi haberlerle gelir."
Sözünü bitirir bitirmez Jack kapıyı açıyor. Hızla onun yanına gidiyoruz. "Ne oldu? Tarikat onu aldı mı?"
"Hayır ama peşimizdeler, kan istiyorlar."
"Peşimizdeler mi?" kaşlarımı çattım. "Kyle'ın ölümünün onları durdurduğunu sanıyordum."
"Görünüşe göre durdurmamış."
"Plan gerek."
"Benim bir planım olabilir." kapıya doğru baktığı sırada içeri Alyssa giriyor. Gözlerim genişledi, "Yok artık."
"Selam." içeri girdiğinde gergin bir şekilde gülümsedi.
"Olamaz."
"Şaka yapıyor olmalısın." Lilith ve Hamish birbirlerine baktılar.
"O burada olmamalı."
Alyssa, Lilith'ten gözlerini ayıramıyor. Lilith bunu fark ettiğinde ona döndü. "Sorun mu var, pis cadı?"
"Bu-Bu-Burada bir kadın görmeyi beklemiyordum."
"21'inci yüzyıldayız. Kadınlar da kurt adam olabilir."
"Biliyorum. Sadece... Hiçbir şey. Affedersiniz." etrafa bakınırken beni fark etti. "Hazel?"
Parmaklarımı şıklattıktan sonra iki elimle onu işaret ettim. "Alyssa."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Scintilla 1.1
FanfictionScintilla ((is.) küçük, parlak bir parlama veya kıvılcım; küçük bir şey; zar zor görünen bir iz) ~ Beacon Hills'de olanlardan sonra, Hazel her şeyi unutarak sadece eyalet yarışmasına odaklanmaya karar vermişti. Yarışmanın yapılacağı yere tam 3 hafta...