Muallak: Kısım 2 -Kısım 2-

68 6 80
                                    

Yazım Tarihi: 29/08/2023

Yayımlanma Tarihi: 29/08/2023

Heyyo!

1. Sezonun 8. Bölümünün 2. Kısmına hoş geldiniz!

İnstagram hesabımız açıldı! Katılmak için bana özelden instagram hesabınızın adını vermeniz yeterli!

Yazar Notu: Şovun orijinal karakterleri hariç, geriye kalan tüm gifler temsilidir.

------------------------------------

Hazel'ın bakış açısından:

Hep birlikte koridorlarda yürümeye devam ediyorduk. Alyssa en önde, kaseyi tutarak ilerlerken Lilith'e döndü. "Bu öğrendiğimiz ilk büyüydü."

"Niye umurumda olsun?"

"Tabii. Niye olsun?"

Scott kolunu omzuma atarak beni kendine çekti, "Düşündüğümü mü düşünüyorsun?"

"Sen bir şey mi düşünüyorsun? Şaşırtıcı." alaycı bir şekilde gülümsediğimde gözlerini devirerek alnıma hafifçe vurdu.

Stiles da bir kolunu omzuma attı. Scott o kolu gördüğünde omzumdan atıyor. Kıkırdadığım sırada Stiles elimi sıkıca tuttu. Parmaklarımızı birbirine kenetlediğinde ona bakmamaya çalışarak bakışlarımı kaçırdım.

Cipte söylediklerini unuttuğumu düşündüğünden bana aşırı derecede yakın davranıyordu ki, daha sonra kolayca bunun üstünü kapatabilsin.

Tabii bunun üstünü o kadar kolay kapatmayacaktım.

Şu an susmamın tek sebebi, Randall'ı aramak yerine tüm okların bana dönmesini istemememdi. Hem açıklamak zor olur, hem de zaman kaybetmiş olurduk.

"Bu Lilith ve Alyssa arasında bir şeyler var olabilir." Stiles bize doğru eğildiğinde dudaklarım neredeyse yanağına değiyordu. Gergin bir şekilde yutkunduğumda her şey normalmiş gibi gülümsedim.

Tamam, ona deli gibi kızgın olabilirdim, onun o yakışıklı yüzünü parçalamak, dövmek istiyor olabilirdim.

Ama ondan hâlâ etkilendiğimi de göz önünde bulundurmam gerekiyordu maalesef.

"Ama varsa da bu onları ilgilendirir." Scott parmağını onun alnına koyarak geri gitmesini sağladı. "Biz onlara karışamayız."

"Ben sadece söylüyorum." ellerini havaya kaldırarak geri çekildi. Elimi tutmak için tekrar bir hareket yaptığında Scott'a doğru giderek ondan uzaklaştım. Kaşlarını çatarak omzumu dürttü.

Başımı ona çevirdiğinde dudaklarını oynatıyor. "Sorun ne?"

Boştaki omzumu silkerek başımı Scott'ın omzuna yasladım. Bana baktığında gülümsedi. "Sen bugün bana karşı çok sevgi dolusun."

"Neden?" kaşlarımı çattım. "Abime yakın olmak kötü bir şey mi?"

Scott kocaman gülümsedi. "Bir daha abi der misin? Her duyduğumda heyecandan kalp krizi geçireceğimden korkuyorum."

"O kadar mı çok seviyorsun abi dememi?"

"Normalde adımla sesleniyorsun, tamam o da güzel ama bilmiyorum... Abi dediğin zaman kendimi gerçekten abi gibi hissediyorum. Sanki seni tüm kötülüklerden koruyabilecekmiş, her zaman senin yanında olabilecekmişim gibi. Bilirsin, koruyucu bir şövalye."

Scintilla 1.1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin