Yazım Tarihi: 03/09/2023
Yayımlanma Tarihi: 03/09/2023
Heyyo!
1. Sezonun 8. Bölümünün 3. Kısmına hoş geldiniz!
Söylememe gerek yok sanırım ' kısımları 3. şahıs bakış açısından ehehehehehe. Kısa bir kısım için ekstra alan açmak istemedim.
Ayrıca lütfen bol bol yorum atalım :) Ben tüm yorumlarınızı okuyorum :)
Yazar Notu: Şovun orijinal karakterleri hariç, geriye kalan tüm gifler temsilidir.
------------------------------------
Hazel'ın bakış açısından:
"Erkek arkadaşım mı?" kaşlarımı çattım. "Hangi erkek-" kimden bahsettiklerini anladığımda dik dik gözlerinin içine bakıyorum. "Randall nerde?"
"Merak etme, merak etme... Birazdan kendisini göreceksin..." Dr Hemmings ağır ağır başını salladı. "Marty, onu götürün."
Marty denen çocuk başını salladığında, beni getiren güvenlik kollarımı çekiştirerek dışarı çıkartıyor. "Hayır, dur, bekle, bırak beni!" çırpınıyorum.
~
3. Şahıs bakış açısından:
"Hazel kayboldu ne demek?" Scott sinirle ellerini saçlarından geçirdi. "Siz neden birbirinize dikkat etmiyorsunuz?"
"Ediyordum, ediyordum yemin ederim. Ama bir anda ortadan kayboldu."
"İşin içerisinde büyü varsa, her şey olabilir." Lilith yüzünde bir tiksinti ifadesiyle Alyssa'ya baktı. "Bunu çok iyi öğrendik sayenizde."
"Hazel'ı nasıl kaybedebilirsin?" Jack konuşmaya başladığında Stiles sinirle ona döndü, "Efendim?"
Jack tekrarladı, "Hazel'ı nasıl kaybedersin dedim."
" 'Kaybetmedim', seni aptal. Senin düşündüğünün aksine, Hazel kaybedebileceğim bir mal değil. Kayboldu işte, o kadar."
Scott anormal bir şekilde sinirlenen Stiles'ın omzunu tuttu. "Tamam sakin ol. Artık iki kişiyi arıyoruz, ve Hazel kendi başına bir yere gitmediyse, ikisini kaçıran kişi aynı. Bu yüzden aynı yere konulmuş olabilirler."
Hamish başını salladı. "Tek kalmak yok. Jack ve Alyssa birlikte gidin, ben Lilith ile giderim. Siz üçünüz birlikte arayın."
Herkes başını salladığında ekipler halinde ayrılıyorlar.
~
"Lilith Tarikat'ta mıydı?" Jack, Alyssa'nın anlattıklarına tamamen şaşırmış bir şekilde sordu.
"Buna inanmak niye zor?"
"Lilith'le tanıştın mı? Yani, tabii tanıştın ama büyüden nefret eder. Onlarla bir şey yaptığını hayal edemiyorum."
"O iyiydi, cidden iyiydi."
"Niye gitti?"
"Bu seni ilgilendirmez."
"Ben hâlâ Tarikat'ın üyesiyim."
"O zamanlar değildin." yine geçiştirdi.
"Ne yani, geçmişi bilme yetkim yok mu?"
"Henüz değil, Mürit."
"Hafızasını tozlayan sen miydin?" ona baktı. Alyssa cevap vermediğinde ekledi. "Bu yüzden mi beni bağışladın?"
"Seninle ilgili değil, biliyorsun değil mi?"
Jack cevap vermek üzereyken kapılardan biri açılıyor. Marty telefonla konuşurken arkasından kapıyı kapattı. "Dostum, Ruby'ye olanlara inanamayacaksın." arkasını döndüğünde Alyssa ve Jack ikilisini fark etti. "Burada olmamanız gerek." onlara doğru yaklaştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Scintilla 1.1
FanfictionScintilla ((is.) küçük, parlak bir parlama veya kıvılcım; küçük bir şey; zar zor görünen bir iz) ~ Beacon Hills'de olanlardan sonra, Hazel her şeyi unutarak sadece eyalet yarışmasına odaklanmaya karar vermişti. Yarışmanın yapılacağı yere tam 3 hafta...