Etiğe Giriş: Kısım 1 -Kısım 2-

129 12 84
                                    

Yazım Tarihi: 17/02/2023

Yayımlanma Tarihi: 23/05/2023

Heyyo!

1. Sezonun 3. Bölümünün 2. Kısmına hoş geldiniz!

Başlamadan önce ufak bir şey sormak istiyorum. Ben daha önceki bölümlerde sınavlarım sebebiyle 1 ay ara vereceğimi söylemiştim. Eğer istenirse, bir ay yerine iki haftaya da indirebilirim bu süreyi. Normalde bu Etiğe Giriş: Kısım 1'in tüm kısımlarını 26 Mayısta bitirecektim. Ama eğer bunu isterseniz, Etiğe Giriş Kısım: 2'nin tüm kısımlarını atmam gerektiğinden 2 Hazirana iki bölüm gelir. Ki Mezunlar Toplantısı: Kısım 1'e geçebileyim.

Anlamayanlar olabilir bu kısmı ASNDSNSDFNES Remember'da Sürü Mantığı kısmında olduğu gibi. Bölümlerin ardından ara vereceksem, bir kısımı atıp da ikincisini aradan sonraya bırakmak istemiyorum açıkçası.

Tabii 7. bölümün ilk kısmını tamamlamam toplam 11 gün sürdüğünden, bir ay boyunca beklemek de isteyebilirsiniz. Bu bir ayın bana tek yararı Scintilla'yı tamamlamam için süremin biraz daha artacak olması. Ve sınavlarıma hazırlanmam evet sdlknfdskfdsfn.

Yazar Notu: Şovun orijinal karakterleri hariç, geriye kalan tüm gifler temsilidir.

-----------------------------------

3.Şahıs bakış açısından:

Alyssa ertesi gün, söz verdiği saatte tapınağa giriş yaptı. Ondan üst kademede bulunan üç kişi ona bakıyor.

"Bir üfürükçünün burada işi ne?" dedi Selena. Alyssa onu duymadan yerine geçerken, hemen arkasından Bay Coventry geliyor. "Tamam! Vera en çok potansiyelin sende olduğunu söylüyor. Potansiyel seni kapıya götürür, ama sana masada bir sandalyeyi garantilemez."

Sunağın üzerinde üstü örtülmüş bir şey vardı. Bay Coventry örtüyü kaldırdığında birkaç demirin etrafında çerçeve yaptığı, ortasında obsidiyen olan bir blok karşılarına çıktı. "Bu obsidiyen blok yaklaşık 1500 ila 2000 yaşında. Şimdiden söyleyeyim, bu sıradan bir..." onu bekleyen çocuklardan birinin yanına giderek elini kulağına doğru götürdü ve bir böcek ortaya çıkardı, "...taş değil."

Obsidiyenin üzerine bıraktıktan kısa bir süre sonra, böcek patlayarak ölüyor. "Bunun içinde insanların, diğerlerinde olmasını istemediği bir şey var. Bu taşı koruyan büyüyü çözmenizi istiyorum."

Alyssa defterine 'Deleatur' büyüsünü yazarak yanına bir soru işareti bıraktı, bu sırada onu gizlice izleyen Kyle yazdığını okuduktan sonra Edward'a seslendi, "Büyücü?"

Adam ona baktığında birkaç adım öne çıktı, "İzninizle." yoldan çekildiğinde arka cebindeki bıçağını alarak elini derin bir şekilde kesti, "Deleatur!" diye fısıldadıktan sonra bloğa doğru uzattı.

Ama birkaç saniye sonra kolunun içinden bir kemik fırladığında, başarılı olamadığını anladılar.

"İyileştirmeyi biliyor musun?" Kyle başını iki yana salladı, "Tabii. Şoförüm seni hastaneye götürür." çocuk odadan ayrılırken bloğu taşıyarak kapıya doğru gitmeye başladı, "Şimdi ne olduğunu bildiğinize göre, beni şaşırtın. Alyssa." arkasını döndü kısa bir süreliğine, "Tapınağın iyi temizlendiğinden emin ol."

"Hemen, Büyücü."

"Niye gelmiş, anladık." diğer oğlan kolunu Selena'nın omzuna atıp onu kendisine çekerken, ikisi de kıkırdamalarla odadan ayrılıp Alyssa'yı tek başına bıraktılar.

Scintilla 1.1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin