Yazım Tarihi: 26/09/2023
Yayımlanma Tarihi: 26/09/2023
Heyyo!
1. Sezonun 9. Bölümünün 1. Kısmına Hoş Geldiniz!
Sonunda 9. bölüme geçebildim :) kitabın bitmesine 6-7 bölüm kaldığını da belirtmek isterim.
Haftaya okulum açılıyor.... Ve sınıflarım yine en üst katta...
İmdat.
Yazar Notu: Şovun orijinal karakterleri hariç, geriye kalan tüm gifler temsilidir.
----------------------------------------
3. Şahıs bakış açısından:
"Neredeyse bitti, Alyssa." Edward Coventry önünde Vade Maecum açıkken gözlerini ondan ayıramadı. "Dört bölümün üçü bitti."
Kızı evinden aldıktan sonra kendi evine getirmiş, kitabı önlerinde bulunan masaya koyarak birlikte incelemeye başlamışlardı.
"Cilt yok." Alyssa bir eli çenesinde düşünürken bunu fark ediyor. Normalde kitapların ciltleri olması gerekirdi, değil mi? Özellikle de bu kadar önemli bir kitabın.
"Sana yapılmış en güçlü büyüyü gösteriyorum ve sen de ciltlemesine mi odaklanıyorsun?"
"Affedersiniz, Büyücü. Haklısınız. Bu... Bu inanılmaz bir beceri. Tebrikler."
"İkimize de tebrikler. Sen olmasan bu noktada olmazdık, bunu unutmayacağım." kitabı kapatarak önünde hafifçe eğildi. "Tamamlanmamış formunda bile... Çok şey öğrendim. Kitap bir bütün olmak, birleşmek istiyor. Benim onu aradığım kadar o da beni arıyordu."
"Canlıymış gibi konuşuyorsunuz."
"Öyle, kendi açısından. Kitaba bağlılık yeminimi ettiğimde..." elini kitaba bastırdığında ayağa kalktı tekrardan, "...kendini bütünleştirecek." ardından eline bıçağı alarak hızlı bir hamleyle onu serçe parmağına batırıp parmağını tamamen keserek yerinden kopardı. Acıyla yüzünü buruşturduğu sırada Alyssa şaşkınlıkla ona bakıyor.
Edward parmağı sanki önemsiz bir şeymiş gibi çöpe fırlatıp akan kanı kitaba damlattı. Gerekli olan büyülü sözleri söyledikten sonra bıçakla birlikte Alyssa'ya döndü. "Bu bir bağlanma anlaşması. Tanık olmana ihtiyacım var."
"Benden parmağımı... kesmemi mi istiyorsunuz?"
"Parmak izin yeterli olur."
Alyssa ağır ağır başını sallayarak bir elini bıçağa sürterek kan çıkmasını sağladı. "Bu, Vade Maecum'la bir anlaşma mı, yoksa sizinle mi?"
"İkisi de."
Kız bunu kabul ederek parmağını kitaba bastırıyor. "Ve başlayacağız. Vade Maecum kayıp parçayı mıknatıs gibi kendine çekecek. Kitabın kalanı her yerden gelebilir, yani gözünü açık tutmalısın."
"Tutacağım."
"Tutacağını biliyorum."
~
Hazel'ın bakış açısından:
"Gerçekten 'acil durum uyarısı!' temalı mesajlarını attığın saatlere dikkat etmen gerekiyor Jack." içeri girdikten sonra çantamı masanın üstüne bırakıp Randall ve Hamish'in arasına oturdum. "Çocuklara çaktırmadan odadan nasıl çıkacağımı bilemedim. Üstelik biri de kurt adam!"
Evet, yurt odasına girip uyumaya başlayacağım anda Jack'ten gelen acil durum uyarısıyla tekrar İn'e gitmek zorunda kalmıştım. Scott'ın iyice uykuya dalmasını bekleyip, sessiz bir şekilde odadan çıkmıştım. Şu zamana kadar arkamdan gelmediğine göre yakalanmamış olmalıydım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Scintilla 1.1
FanfictionScintilla ((is.) küçük, parlak bir parlama veya kıvılcım; küçük bir şey; zar zor görünen bir iz) ~ Beacon Hills'de olanlardan sonra, Hazel her şeyi unutarak sadece eyalet yarışmasına odaklanmaya karar vermişti. Yarışmanın yapılacağı yere tam 3 hafta...