Mezunlar Toplantısı: Kısım 2 -Kısım 4-

80 4 52
                                    

Yazım Tarihi: 10/05/2023

Yayımlanma Tarihi: 04/07/2023

Heyyo!

1. Sezonun 6. Bölümünün 4. Kısmına hoş geldiniz!

Bir bölüm daha okuyun diye telefondan hızla düzenliyorum. Telefonda paylaştığımda kapağa koyduğum gifler gitmediği için onları da bilgisayara geçtiğimde ekleyeceğim.

Bu 6. bölüm sanırım 6 kısma ayrılabilir dfgnfdjgndfjg bitmiyor bir türlü! O kadar fazla sahne ayarlamak zorunda kaldım ki... -Düzenleme Notu: Olmadı bu son part mskkksks-

Ayrıca son kısımda küfürler serbest SDFNSDFSJDF izin veriyorum.

Yazar Notu: Şovun orijinal karakterleri hariç, geriye kalan tüm gifler temsilidir.

---------------------------------------

Hazel'ın bakış açısından:

Tahminen 5-10 dakikalık bir yol yürümüştüm. Terlediğimi hissettiğimde durup saçlarımı toplayarak ellerimi salladım yüzüme doğru. Neredeyse Ekim ayına giriyor olmamıza rağmen havanın bu kadar sıcak olması sinirlerimi bozmuştu. Üstümde çok kalın kıyafetler yoktu ama sanki kırk kat kalın giyinmişim gibi terlemiştim.

Ellerimi serinlemek için yüzüme sallamaya devam ederken, önümde tanıdık bir cip durdu. Stiles hızla cipten inip bana doğru geldiğinde şaşkınlıkla soruyorum, "Stiles? Burada ne işin-"

Bana sıkıca sarıldığında devam edemedim. Başını boynuma gömdüğünde kendimi biraz uzaklaştırmaya çalıştım ama kollarını daha sıkı sararak bana izin vermedi, "Stiles. Terliyim."

"Umurumda değil." başı boynumda olduğu için boğuk bir sesle mırıldandı. "Asıl sen iyi misin?"

"İyiyim, iyiyim de." bu sefer kendimi geri çekerek onun yüzüne bakıyorum. "Sen beni nasıl buldun? Joseph mi söyledi?"

Benden hafifçe uzaklaşırken ellerini yanaklarıma koydu. "Gps'ten telefonunu takip ettim."

Kaşlarımı çatıyorum. "Sen benim kullanıcı adımı ve şifremi nereden biliyorsun?"

"Ben senin hakkında her şeyi biliyorum." yüzünde kendini beğenmiş bir gülümseme olduğunda onun gülümsemesine dayanamayıp ben de gülümserken omzuna vuruyorum. "Söyle!"

"Bu da benim sırrım. Şimdi acele edelim de şu arkadaşını kurtaralım." elimden tutup beni cipe doğru çekiştirdi.

~

3.Şahıs bakış açısından:

Telefonu tekrar çaldığında, Jack aramayı onayladı. "Beni dinle, seni adi psikopat!"

Bu sefer tutturmuştu. Kız kardeş onun asıl öğrenmek istediği şeyi söylüyor, "Kız hayatta."

"Bırak gitsin."

"Nekrofonu getir."

Kız Kardeşin öldürdüğü oda görevlisi ve az önce önlerinde duran arabanın sahibi tarafından kollarından tutulan Alyssa, telefona doğru bağırdı. "Yapma, Jack! Ona güvenme!"

"Bunu yaşadığına kanıt olarak say. Yolda kal. Bizi göreceksin. Ve her ne yapmayı düşünüyorsan... yapma." daha sonra telefonu kapatarak kıza döndü. "O özel biri. Niye, biliyor musun?" cevap almadığında devam etti. "Sanırım hayır. Belki de bu yüzden onun sonu sensin."

"Bunu bilmiyorsun. Kendin söyledin, onun geleceğini göremiyorsun."

"Hayır, ama seninkini gördüm. Ve her versiyon trajediyle bitiyor."

Scintilla 1.1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin