Finaller: Kısım 1 -Kısım 2-

87 5 42
                                    

Yazım Tarihi: 01/10/2023

Yayımlanma Tarihi: 01/10/2023

Heyyo!

1. Sezonun 9. Bölümünün 2. Kısmına hoş geldiniz!

Yarın okulum açılıyor, gidip gelirken yolda yazmaya çalışırım ama tam Salı ve Cuma günleri gelemeyebilir, bir-iki gün sarkabilir. Bu hafta için de kesin bir tarih veremem maalesef.

Ve üçüncü kitapta artık tüm 3.Şahıs bakış açıları yazılmayacak. Sadece Hazel ve kendi eklediğim karakterlerle ile ilgili olanları yazacağım.

Bu kitapta da bazı sahneleri kesmek zorundayım maalesef. Hem de bu bölümden başlayarak. Ama önemli olan sahneleri yine tutacağım sdmfsdkf.

Ufak Bir Düzeltme: Hamish'e 25 demişim dnfdnfdsf o yanlış olmuş. Hamish 22, Vera 24 yaşında.

Bu bölümde bazı sahneler kesilmiş, özetlenmiştir.

Yazar Notu: Şovun orijinal karakterleri hariç, geriye kalan tüm gifler temsilidir.

------------------------------------------------

Hazel'ın bakış açısından:

"Randall!" Alyssa ile ikimiz Jack'in kollarından tutarak dışarı çıktığımızda arkası bize dönük bir şekilde bekleyen Randall'a sesleniyorum.

"Hazel?" gülümseyerek bana döndüğünde yüzü bir anda düşüyor. "Çocuklar?"

"Yanlış bir şey var." diyor Alyssa kapıdan geçmemiz için tel örgüyü kaldırırken.

"Hafızasından çok fazla mı sildin? Bebek olduğunu mu düşünüyor?" Randall yanımıza gelerek Alyssa'nın bıraktığı boşluğu doldurdu. "Hey."

"Hayır." Jack nefes nefese destek almak için dizlerine yaslandı.

"Ne oldu sana?"

"Silverback. Yanlış bir şey var. Benimle savaşıyor."

Alyssa'ya döndüğümüzde kız konuşmaya başladı. "Onu buradan çıkarmalısınız. Çabuk!" hızla onaylayarak Jack'i İn'e doğru götürmeye başlıyoruz.

~

Verandaya doğru yaklaştığımızda, tartışan Derek ve Scott'ı görüyorum. Onları izleyen Stiles ve Joseph'i görüp bağırmak için dudaklarımı araladığım sırada Stiles beni fark ederek yaslandığı duvardan doğruldu. "Hazel!" o bağırdığında herkes bize dönüyor.

"Biraz yardım!" bağırdığım anda ayağım takılarak yere düşüyorum. Randall, Jack'i son anda tutarak devrilmesine engel olurken Scott kurt hızı ile yanıma gelip beni yerden kaldırdı. "Ben iyiyim, Jack'e yardım edin. İçeri götürmemiz gerek."

Neyse ki, Derek hızla yanımıza gelerek Randall'ın Jack'i götürmesine yardım ediyor. Joseph onlar için kapıyı açtığı sırada Stiles neredeyse yere yapışmak üzereyken kendisini son anda toparlayıp yanıma geliyor.

"İyi misin?" yanaklarımı tutarak kendisine bakmamı sağlıyor, "Ne oldu?"

"Ben iyiyim." yutkunurken hızlıca başımı salladım. "Ama Jack değil, ona bakmamız gerek." Stiles başını salladığında hep birlikte içeri koşuyoruz.

Diğerleri ile aramızda kısa bir farkla içeri girdiğimizden Randall'ın bağırışını duyabiliyordum. "Çocuklar, yanlış bir şey var. Jack'te yanlış bir şey var." onu salona doğru sürükledi.

Scintilla 1.1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin