Muallak: Kısım 1 -Kısım 10-

93 7 72
                                    

Yazım Tarihi: 18/08/2023

Yayımlanma Tarihi: 18/08/2023

Heyyo!

1. Sezonun 7. Bölümünün 10. Kısmına hoş geldiniz!

Bu 7. bölüm 20 kısma ayrılabilir diye korkmaya başladım jdnfjdfndjnfjdsnf. Bir türlü bitmiyor çünkü :)

Bu arada son zamanlarda yaptığım ufak bir şeyden bahsedeyim. konuşma eğer tamamen eğik bir şekildeyse -mesajlar değil- onlar mırıldanma ve fısıldama oluyor. Bu kadardı, teşekkürler fndfjdsnfdlsf.

Yazar Notu: Şovun orijinal karakterleri hariç, geriye kalan tüm gifler temsilidir.

----------------------------

3. Şahıs bakış açısından:

-Ertesi Gün-

Jack çınlama sesi ile uyandı. Kendisini dağınık olan, çıkmadan önce topladığına kesinlikle emindi, odasında bulduğunda kaşlarını çatarak yanındaki telefonunu aldı.

Ekranda Alyssa ile olan konuşmalarını gördüğünde hızla konuşmaları okumaya başlıyor, "Kahretsin."

Ona gönderdiği -ve kızın bana yazmayı kes mesajları ile birlikte- sarhoş mesajlarını okumayı bırakarak hızla giyinmeye başladı.

~

Odasının kapısı açıldığında, Gabrielle o tarafa dönüyor. Selena sinirli adımlarla içeri girerken arkasından Brandon kapıyı kapattı, "Kim oluyorsun da beni çağırıyorsun, Mürit?"

"Tamam, öncelikle, saçın bugün çok güzel görünüyor."

"Sana bir soru sordum."

"Selena, artık soruları sen sormuyorsun." gülümsedi, "O benim işim."

"Kim demiş?"

"Büyük Büyücü diyor. Ve ben diyorum." arkasını dönerek doğruluk eldivenini aldı. "Ve bu."

"Otursan iyi olur." Brandon söze girdi.

Selena kaşlarını çatarak sandalyeye oturduğunda Gabrielle eldiveni giydi. "Bana Kyle'dan bahset."

"Ne bilmek istiyorsun?"

Eldivenli elini onun koluna koydu, "Çıkarken kurt adam olduğunu biliyor muydun?"

"Bir kere çıktık. Bana yaklaşmaya çalıştı, uzak dursun diye yalan söyledim, o kadar." Gabrielle herhangi bir hareket görmediğinde geri çekildi. Selena devam ediyor, "Kyle taze ete düşkündür. Sizi denememiş olmasına şaşırdım."

"Caydırıcı olabiliyorum."

"Kyle'ı tanımak mı istiyorsun? Konuşman gereken ben değilim."

"Öyleyse bana bir isim ver."

~

Vera Stone, Edward Coventry'in ofisine giriyor. Edward kapıyı kapatarak ona yaklaştı, "Konuşmak mı istedin?"

Vera çantasından şarap şişesini çıkardı, "İstiyorum."

Edward şarap şişesine baktı, "Biraz erken. Şikayet ettiğimden değil."

"Kahvaltı içkisi." kendisine meyve suyu çıkardı, "Bardağın var mı?"

Bardakları alıp geri dönerken Vera'nın elindeki heykelciği gördü, "Hakikat tanrıçası. Cidden mi?"

"Desteğimi mi istiyorsun? Öyleyse ilacını al ve bana birkaç saatlik dürüstlük ver." bıçağı ile bardaklara heykelden biraz ufak parça kesti.

Scintilla 1.1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin