Finaller: Kısım 2 -Kısım 3-

54 6 54
                                    

Yazım Tarihi: 17/12/2023

Yayımlanma Tarihi: 17/12/2023

Heyyo!

1. Sezonun 10. Bölümünün 3. Kısmına hoş geldiniz!

Artık vizelerim bittiğine göre bölüm atmaya devam edebilirim!

Lütfen bol bol yorum atalım sdjnfsdjfnds hepsini tek tek okuyorum ben onların :)

Yazar Notu: Şovun orijinal karakterleri hariç, geriye kalan tüm gifler temsilidir.

------------------------------------------

Hazel'ın bakış açısından:

"Hayır, bu konuyla ilgilenmeyi reddediyorum." kollarımı bağlayarak salondaki koltuğa oturuyorum. Scott, Stiles ve Joseph anında yanıma otururken -Joseph başta Stiles'la arama oturmak istemiş, ama Stiles'ın nazikçe (!) onu kenara itmesiyle Stiles'ın diğer tarafına oturabilmişti- Maddox beni takmayarak okuduğu çizgi romana geri döndü.

Randall hızla yanıma gelerek önümde eğildi. "Hadi ama Hazel! Sensiz olmuyor biliyorsun!"

"Bu durumda ne yapmamı bekliyorsun?" elimle berjerde oturan Maddox'u işaret ediyorum. "O bir çocuk, bebek değil ki eline biberonunu verelim de karnını doyurup uyusun. Ayrıca siz nasıl buraya getirebildiniz? İzini süreceklerini biliyorsunuz, değil mi?"

"Baş edebiliriz." hızla başını salladığında iç çekerek başımı Scott'ın omzuna yaslıyorum. Rahat etmem için kolunu omzuma attığında, bana yaslanarak uzanmak isteyen Stiles'ı eliyle kovaladı.

Randall benden istediği cevabı alamayınca iç çekerek Maddox'un yanına gidiyor. O uzaklaştığında, Scott bana baktı. "Siz ikiniz nereden geldiniz bakalım?" diye fısıldadığında, büyükçe yutkunarak başımı ona doğru çevirdim. "Kim kim nereden geldik?"

"Kimlerden bahsettiğimi biliyorsun." imayla gülümsedi. "Uzun bir süredir içerdeydiniz."

"Mutfakta konuşuyorduk." diyorum bastırarak. Aramızda olanları elbette Scott'a söyleyecektim, ama böyle bir ortamda değildi. "Joseph çağırınca da buraya geldik."

"Artık ne konuşuyorsanız, yanakların kıpkırmızı olmuş." bu sefer kaşlarını da kaldırdığında, bir kolumu hafifçe kaldırarak dirseğimi gösteriyorum. "Dayak yiyeceksin birazdan bak."

"Ne? Yalan mı? Sadece konuşarak o kadar zaman geçiremezsiniz orada. Hazel bak," kimsenin bizi dinlemediğinden emin olduktan sonra devam etti. "Eğer aranızda bir şey varsa, bana söyleyebilirsin biliyorsun."

"Biliyorum, biliyorum. Ama yok. Ve olsa bile, şu an söylenecek bir durumda değiliz."

Gülümsüyor. "Açılmadın, değil mi?"

Ona yalan söylemekten nefret etsem de derin bir iç çekerek kalp atışlarımın sakin kalmasını sağlıyorum. "Açılmadım. Zaten bunu da asla yapamam artık."

"O nedenmiş?" kaşlarını çattı. "Senden daha iyisini mi bulacak acaba?"

Gülümsüyorum. "Çok rahat bir şekilde bulabilir. Herkes benden daha iyi." iç çekerek bakışlarımı Maddox'un arkasında durup çizgi romanı okuyan Randall'a çeviriyorum.

Scott hafifçe saçlarımı karıştırdı. Gözlerimi kısarak ona baktığımda gülümseyerek fısıldadı. "Kimse senden daha iyi değil, tamam mı?"

"Allison bile mi?" kaşlarımı kaldırıyorum.

"Allison bile." kıkırdadı. Ekliyor, "Ama bunu söylediğimi duymasın lütfen." dudaklarım şaşkınlıkla aralandığında gülümsememi bastırmaya çalışıyorum.

Scintilla 1.1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin